مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

نقاشی

1390/12/13 21:51
نویسنده : مامان هدي
834 بازدید
اشتراک گذاری

نقاشی تو...

خونه...درخت...اردک...بابا...مامان...مبین .

همین...

اینها برای تو مهمترین نقش های زندگی ات هستند.

اینها یعنی تو در خونه ای که حیاط داره و اردکت توش ازادانه بازی کنه با حضور بابا و مامان ....ارامش داری

و مبین...پسر من

چه خوب مبین رو برای خودت همون برادر نداشته ات حساب کردی.

دستت رو مشت کن عزیزم...قربون مشتت...قربون قلبت که اندازه مشتته ولی مهربونیش بی اندازه است!

چه عاقلانه پذیرفتی حضور مبینم رو...

تو ارامشی...یک ارامش کودکانه ای...داداش کوچولوی ٥سال و نه ماهه ی من

فکر کنم حسودیم شد...برای نکشیدنم....برای نقاشی بدون من ات

داداشی...یک وقت من رو یادت نره...میخوام تا ابد برای تو همون آجی همیشگی باشم...

همون که وقتی نگاهت میکنم عشق میکنم و تصور دامادیت دلم رو میبره...و همون موقع مثل هزارن بار دیگه میگم...عاشقتم داداشی

و جواب تو لبخند نابته....و گاهی گفتن: آجی...منم عاشقتم

تو برای من همیشه همونی ....همون حس زندگی دوباره...

دایی پسرم....شهاب زندگی ام

داداش کوچولوی بی نظیرم

مهربون ترینم...احساس آجی

من فدای قد و بالات...من فدای استدلال هات...من فدای بزرگی ات داداش کوچیکم

شکوفه های بهاری من....مبین و شهاب

 

 چشم های زیبای تو داداشی

دوستتون دارم تا دنیا دنیاست

خدا جونم مراقبشون باش همه جوره...

 -

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

sara
13 اسفند 90 21:27
سلام دوست عزیز بهتون تبریک میگم وبلاگ خیلی زیبایی دارید، ازشما دعوت میکنم این مجموعه های آموزشی و لباسهای بچه گانه را ببینید در ضمن مجموعه های آموزشی خوب و مفیدی برای بزرگسالان هست که توش آموزش ورزشهای لاغر کننده و یوگا و ماساژ و آموزشهای مربوط به نگهداری از نوزاد و کلی چیز مفید دیگه هم هست http://www.ninicenter.com/ در ضمن خوشحال میشم که با هم تبادل لینک کنیم میتونید در قسمت تبادل لینک رایگان سایت من لینکتون را بذارید و لینک من را هم به اسم فروشگاه محصولات کودک در لیست دوستانتون اضافه کنید،ممنونم
مونایی
13 اسفند 90 23:08
عزیزم .
چه احساس نابی ...

برادر خیلی عزیزه . خیلی .


ممنون ...واقعا...
الهه مامان گلسا
14 اسفند 90 3:00
هدی جون چقدر با احساس نوشتی
چقدر زیبا نقاشی شهاب زیبا رو تفسیر کردی
انشاا... همیشه سلامت باشن و در کنار هم
ببوس روی ماهشون رو.


ایشالا همه ی فرشته ها تنشون سالم باشه....ممنون الهه مهربونی
سمیرا مامان آنیتا
14 اسفند 90 11:31
چقدر با احساس مینویسی هدی جان
من که عکسای شهاب خوشگله رو میبینم دلم ضعف میره .. خدا حفظشون کنه


ممنون سمیرای مهربونم.....
شادي
14 اسفند 90 13:37
چه با احساس و زيبا...
انشالا پاينده باشه.

عاشق اين واژه ام...
"داداشي"...


ممنون عزیزم....ایشالا خدا داداشت رو رحمت کنه...
صوفی مامان رادمهر
14 اسفند 90 14:24
دایی کوچولوی دوست داشتنی در پناه خدای مهربون شاد و سلامت باشی... قدر این خواهر هنرمندت رو هم بدون... من که عاشقشم
مبینم رادمهر من دایی نداره، عمو هم نداره احتمالا داداشم نخواهد داشت می شه تو داداشش بشی...اون وقت من خیالم راحته راحته... پسری که مبین باشه و تربیت کننده ای که هدی باشه باعث افتخار منه که داداش پسر منم بشه


یعنی فقط میتونم بگم..............برام عزیزی مثل خواهر....ندیده میگم....همه جوره دوستتون دارم
مبین میگه با کمال میل........بله
مهربونترین صوفی دنیا....دوست خوبم
دایی شهاب
14 اسفند 90 16:51
آجی ببخشید شما رو نکشیدم...
برای اینکه یه ذره ناراحت بودم...نه از تو...همینجوری...
مبینو قد ستاره ها دوست دارم..
ولی تورو اندازه گلهای خوشبو دوست دارم...,به عمو حسین سلام برسون بگو که اندازه ی درخت ها دوستش دارم...آجی تو قلب منی
{پیامم به گوشت برسه...مبینو ببوسخدانگهدار}


من فدای تو....
خاطره مامان بردیا
14 اسفند 90 23:15
جونممممممم چقدر قشنگ نوشتی واقعا خواهر و برادر خیلی عزیزن. مخصوصا این که کوچیک هم باشن خدا مبین جون و شهاب جون و همیشه حفظ کنه


ممنون عزیزم