مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

بوی بهار ...

1390/12/10 15:23
نویسنده : مامان هدي
1,352 بازدید
اشتراک گذاری

امروز چندم اسفند است؟؟

چرا همیشه اسفند بوی بهار میدهد؛ بوی عید؟!

بهار امسال...برایم بهترین بهار است؛ بهترین

چون تو هستی...پسرم

تو هستی شکوفه ی بهارم

تو هستی و اولین بهارت را میبینی...و این یعنی اغاز قصه ی زندگی

عمرت پر بهار...زندگی ات بهاری

بهارم...زندگی ام...شکوفه ی نارنجم

 

 

تو بهاری برای من

تو تحول زندگی مایی...و تو همه ی خوبیهایی

همه ی همه!

این روزها فکر میکنم خوب تر از تو؛ خوب تر از اکنونم مگر هست...؟

و اینده ی روشن تو.....یادم می اورد ....خوبی دیگر را...

تو باشی همه چیز زیباست....دلبندم

نفس بکش...بوی نو ...اخ که چقدر این بوی نو را دوست دارم

بوی ملحفه های شسته ی مادرم...بوی کفش های قرمزم...بوی شکوفه های بهار نارنج...بوی عیدی

چقدر این روزها خرید را دوست دارم...کودک شده ام؟!

یا شاید دلیلش وجود کودکم است...اری تو هستی و من دوباره ذوق بازار و خرید های عیدانه سراغم امده...

همه چیزم برای تو

همان اول توای که گفتم...گل بهارم

چرا همه ی مغازه ها کودک سرا شده اند؟؟ آه یادم امد من مادر شده ام...

باز هم اول تو....و شاید فقط تو

این برای من یعنی عید...یعنی بهار...یعنی لبخند...

این را هم بگویم.....زمستان باشد یا تابستان؛ بهار باشد یا پاییز...بوی تن تو....برای من بوی بهار است

مستم میکند...

بوسه هایت...نگاهت...تن لطیفت...دستهایت...صدایت....همه را فقط برای خودم میخواهم و بس

عاشقانه دوستت دارم و ارزوهای خوبم همه برای تو

پسرم شکوفه ی بهارم پاینده باشی

خدایا عمرش پر بهار باد ...آمین

دامادیت مادر...........فدات بشم

 

ناز تو و نیاز من

ایستادنت رو دوست دارم

 

بخند زیباترینم

 

 

نفس مادری...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

سمانه مامان کیمیا
9 اسفند 90 22:47
جونم خاله خوش تیپپپپپپپپپپپ
عکس اخریه خیلیییییییی باحاله


شیوا
10 اسفند 90 0:22
خوب تر از تو هم مگر اکنون هست؟؟؟؟؟
قربون اون تیپیت


ممنون ....
مونایی
10 اسفند 90 0:33
آمـــــــــــــین .
خاله کوثری...
10 اسفند 90 0:58
وااااااااااااااااااااااااااایش.......
من قربووون این نفس برممممممممممممم...قدوبالات دشنده آله دشندا...زندگی...وااااای ک دلم ضعععف کرد برات...
ویی چه خوشتیپ,باشخصیت,شکل شیطوونتو برمممم منننننننننن...
فدات بشم من بزرگ شدی وای میستی...نشستنتم مردونس...دلم یه ذره شد برات...عاشقتم عشق کوچولو..شه خواهرساده پامسهیییییی...


خاله کوثر.........15روز دیگه همدیگه رو میبینیم دوباره.....دوستت دارم اله دشندا


الهه مامان گلسا
10 اسفند 90 2:12
جوووووووووووووووووووووووونم مبین ناز و خوشتیپ رو ببین
بهار خوبی داشته باشی هدی جونم کنار مبین بهاری
وای که چقدر لذت بردم متنت رو خوندم


ممنون الهه
گلسای بهاری رو ببوس محکممممممممممممم
رويا
10 اسفند 90 11:20
مبين گلم الهي هزاران بهار كنار مامان وبابايي باشي




ممنون ان شاالله....ببوس ریحانه ی بهشتی رو
مامي گل
10 اسفند 90 14:42
همه چيز با شما فرشته هاي پاك قشنگ تره مثل بهار مثل شكوفه ها كه من بيصبرانه منتظرشونم
خاطره مامان بردیا
10 اسفند 90 21:46
الهی آمین
مریم
11 اسفند 90 1:19
دوستاي گل تهران و شهرستان اگر براي سيسموني دنبال لباساي تك و فوق العاده هستيد از حراج تا 15 اسفند ماه ما ديدن كنيد. شايان دكر است تا تابستان آينده سفارش نميگيريم. سفارش هاي جديد در اواخر ارديبهشت ثبت ميشوند. با خريد و ثبت شماره تماستان از ورود محصولات جديد و حراج هاي ما با خبر شويد. امكان ارسال به تمامي نقاط ايران. امكان خريد حضوري همراه با همسر و كوچولو ها. از مجموعه تك ما ديدن فرماييد. http://babybrandsstore.blogfa.com/
شادي
11 اسفند 90 2:10
چه خوب كه بوي عيد و حس ميكني. من كه هيچ بويي حس نميكنم امسال... انشالا در كنار هم شاد باشيد.
سمیرا مامان آنیتا
11 اسفند 90 9:10
ای جان
تو عکس اول چه تیپی زده و چه ژستی گرفته
پسر بهاری ... دخترک بهاری من
چقدر خوب که تو بهاره


عاشق بهارمممم
سپیده
12 اسفند 90 14:23
قربون این پسر خوشتیپ برم ماشالله هر روزت عید مامان مهربون
مامان رانیا
12 اسفند 90 18:51
این فرشته های کوچولو یه نعمت اند
صوفی مامان رادمهر
13 اسفند 90 11:28
آخ جون که انقدر عکسات قشنگه خوشتیپ کوچولو... خیلی این ست رنگ بهت می یاد...یه جورایی رنگ مو و چشم و ابروی نازنینته شکوفه بهاری خوشبوی من
هدی جون 120 بار متن خوشگلت رو خوندم...


خودت میدونی دوستت دارم...
رادی رادانمو ببوس
ممنون عزیزم
مامان فرهام
13 اسفند 90 16:51
واي قربون اون تيپ مردونت عزيز دلم چقدر خوشگل نشستي
با اجازتون وبلاگ مبين جون رو لينك كردم


لینک شدید با افتخار...