مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

بی بال پریدن...

1392/5/14 18:50
نویسنده : مامان هدي
655 بازدید
اشتراک گذاری

یا حق...

من عـــــــــــــــاشقِ این جفت پا پریدن ات هستم....

به قول خودت بپر بپر بازی میکنی...

تمام نیرویت را جمع میکنی...زانوهایت را خم....و جفت پا میپری توی هوا...

هربار ارتفاع پرش ات بیشتر می شود و کیف می کنی...

می دانم منتظری تا من هم با هر پرش بگویمت....خرگوش کوچولو...کانگوروی مامان...قورباغه ی ناز...پرنده ی خوشگل پرواز کن!

و تو پرش هایت را بلند تر کنی...

بپر پسرم....گاه باید برای رسیدن به هدف پرید!

.به قول شمس...عشق است بر آسمان پریدن....الحمدلله.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان. آراز
14 مرداد 92 22:00
عزیزم

من میگم خرگوش من

پریدناتونو عشقه


خرگوش کوچولوت روببوس
بهار
15 مرداد 92 0:41
الااااااااااااهی دورش بگردم...تصورشم خنده آوره که مبین ریزه میزه بپر بپر میکنه!
یه خواهش مامانی....میشه مبینو بچلونیش محکم؟


خدایی خنده داره..
خودم کلی ذوقشو میکنم...
چشمممممممممممم با کمال میل!
مامان بهادر
15 مرداد 92 18:09
من فدای مبین پر انرژی بشم
یک کم از این انرژیهاتو به بسر من هم قرض بده خخخخخخخخخ
میبوسی روی ماه مبین عسلم


می پره...به زودی...
دیر و زود داره..سوخت و سوز نداره
صوفی مامان رادمهر
17 مرداد 92 9:20
خرگوش کوچولوی خاله...کانگوروی خاله...قورباغه ی ناز خاله...پرنده ی خوشگل خاله عاشقتممممم... عاشق این پسرونه بازی های قشنگتون


این پسرونه بازی ها رو عشقه!
هاله
17 مرداد 92 10:36
میخورم این کانگوروی پرنده رو!


صدف
20 مرداد 92 14:46
آراد میگه : مامانی با آ بِـپَر بالا کنیم



آقا بیاید یه جشن بپر بپر راه بندازیم....
من اینا رو ببینم عشق کنم
زهرا(مامان پارسا)
20 مرداد 92 15:09
ماشاءالله خاله. پس ديگه واجب واجب شد تشريف بياريد براي به قول جفتتون "بپر بپر.
دقيقا اصطلاح مشترك هر دو !!


من الان پارسای موفرفری میخوام!!!
مونایی
21 مرداد 92 2:31
می بوسیش خرگوش مو قشنگت رو؟


میبوسم...چشم
شادی
22 مرداد 92 0:47
پاهات همیشه پُر توان آقا کوشولو .


ممنون
سوسن(مامان پرنسس باران)
26 مرداد 92 2:00
قربون خودت و بپر بپر هات مبین پر انرژی...

تو یه دنیا انرژی مثبت میدی به خاله هات عزیزم


عزیزی...
انرژی رو ما از شما میگیریم