مبين مبين ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

کرسی...

1392/5/14 6:24
نویسنده : مامان هدي
722 بازدید
اشتراک گذاری

هوالمبین

چقدر منتظر بودم...

خیلی!

به خیال خودم چک میکردم...

نمی دونم کی...حتی نمیتونم حدس بزنم کی...

فقط می دونم تازه نیستن...تیز نیستن...

دیشب وقتی تو بغلم بودی و داشتم صدای قهقه هاتو به آسمون هفتم خــــــــدا می رسوندم....وقتی میخندیدی و دلم میخواست خنده هات گوش فلک رو کر کنه...شمردمشون...

دیدم بلـــــــــــه...پسرکم ٢٠ دندونه شده...و تمام!

من فدای این صبوری تو...

خودمو آماده کرده بوم...برای نبردی تنگاتنگ با کرسی ها!!!

غافلگیرم کردید....

مبارکت باشه...رفت تا بی دندونی دوباره...درست مثلِ شهابِ جانی که دندونِ جلو نداره و من عشق میکنم بخندونمش و لبخند خالی از دندونش رو ببینم...خواهر فداش.

مبین ام...من از الان منتظرِ افتادن اولین دندون شیری ات هستم....و تصویرِ لبخند بی دندونت!!!!

الحمدلله...شکرالله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

☂ marjan ☂
14 مرداد 92 8:04
چقد شیرین مینویسین!
خوشحال میشم با هم دوست بشیم!


ممنون...
هاله
14 مرداد 92 11:35
خدا رو شکر خیالت راحت شد دیگه


آره واقعا...خیلی راحت!
مامان. آراز
14 مرداد 92 12:54
مبارکه




مامان بهادر
14 مرداد 92 16:20
مبارک باشه عزیزم


بهار
15 مرداد 92 0:37
خدا خواسته که جبران سختیای بقیه دندونای مبین سر کرسیاش بشه ...وااااااای که چقدر از بقیه دندوناش کشیدی مادر....مبارکش باشه.


اخخخخخخ تو یادته..
وای پوستمو کند خدایی...
این چهارتا خیلی باوقار بودن!
نسرين...مامان برديا
16 مرداد 92 2:16
مبارکه...
خوراکي هاي خوشمزه بخوري باهاشون...
مبين بيست دندونه ببوس هدي جون...


بوووووسیدم
صوفی مامان رادمهر
17 مرداد 92 9:23
واقعا خدا رو شکر... اساسا راحت شدیم خواهر... راستی این آخریا چرا درد نداشت؟ یا داشت قاطی جیغ جیغای این سن رد شد رفت و من نفهمیدم


یعنی زدی به هدف!
وسط جیغ جیغاشون گم شد!
صدف
20 مرداد 92 14:42
خداروشکر عزیزم . تمــــــــــــــــــــــــــــــام
الهی فدات بشم هزارالله اکبر که از همه جلوتری شــــــــــــــــــــــــازده
ترو خدا ، ترو خدا هدی نازنینم اسپند یادت نره


فداتتتت مهربونم..
باز رفتم اسپند دود کن خریدم!
اون یکی ترکید!
چشمممممم
زهرا(مامان پارسا)
20 مرداد 92 15:05
مباركت باشه مبين خاله . عزيز دلم.

پسرك ما هم هر 4تاشو با هم درآورد


فداشون بشم..چه خوب بودن این کرسی های مهربون...
مونایی
21 مرداد 92 2:34
ای جونم، بی دندون...
فدات...

با اون موهای چتریه خوشگلت بخندی.
چه ناز میشی، بی دندون.


مونااااا
فکرکن یه عالمه پسر هفت ساله ی بی دندون...
بهراد و موهای فربلند و طلایی اش..و لبخند بی دندونش!
شادی
22 مرداد 92 0:51
مباااااااااااالکه ، به قول بهار

تصور 7 سالگیت چقدر قشنگه مبین


خیلی...
ممنون بهارک
سوسن(مامان پرنسس باران)
26 مرداد 92 2:04
مبارکت باشه مبین خان...