مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

دایی و داداش

1390/9/28 13:02
نویسنده : مامان هدي
697 بازدید
اشتراک گذاری

مبین 23 روزه دایی5ساله

شهاب مهربونم و مبین شیرینم

باشما بهترین لحظه های عمرم رو تجربه کردم....بهترین!!

درکنارتون ارامش رو حس کردم...به معنای واقعی

و امروز شاکرم از داشتنتون...از بودنتون...از بالیدنتون

 

شهابم...برادرم

روزی که فرشته ی پاکم پرواز کرد...شکستم؛ اما وجود تو شهاب نازنینم امیدی دوباره بود...حضورت بعد از 5ماه زندگی بخش بود...زندگی رنگ گرفت...رنگ عشق

و من خواهرانه...شاید هم مادرانه عشقم رو نثارت کردم

وتو چه زیبا احساسم را پاسخگو بودی....شدی محور زندگی من...شدی پادشاه ذهنم

متشکرم پسر ناز شرقی...ممنون برادر عزیزتر از جانم...ممنون دایی میوه ی دلم

 

مبین پسرم

و تو چه زیبا امدی

نیاز ما به وجود فرشته ای از جنس ما...جواب تو و حضور مهربانت...ممنون که انتظارمان ندادی

باتو کامل شدم...رشد کردم...مادر شدم...عاشق شدم

نیازم بودی...ارزویم بودی...امیدم هستی...نفسم هستی

حضورت هر لحظه برایم زیباست بمان تا همیشه برایم؛ تا همیشه!!!

 

شهاب عزیز دلم....مبین ناز دلم

ارزوها دارم براتون...و هر روز با خودم مرور میکنم تا رسیدن

دعایم برای باهم بودنتان همیشگیست

پشت هم باشید برادرانه ؛ دوستانه....من هم دعایم را بدرقه راهتان میکنم

دوستتون دارم و از باهم بودنتون پر میشوم از احساس ...حسی ناب

خدایا نگهدارشون باش...برادری را در قلبشان حاکم کن...مهر و محبت در دلشان...ایمانشان را محکم...اراده ای فولادی...پشتکاری مردانه...عشق در قلبشان...صداقت بر زبانشان...وفاداری در رفتارشان...مردانگی طریقشان...زندگی بکامشان...سلامتی به جانشان...ارامش در زندگیشان...هدفمندی درتصمیمشان...لبخند برلبشان...شیرینی بر کلامشان...محبت تو و اهل بیت در جانشان...

دوستت دارم خدای خوبیها

 شیرینید...ابان 90 اهواز

توضیح: شهاب همیشه میگه من دایی مبینم....مبین داداش منه...چون من داداش ندارم و مبین دایی نداره...میشیم دایی و داداش

اینجا مبین 6ماهه شد و شهاب 5سال و نیم...بقول خودش 6ساله!!!

 

ابان 90 اهواز

 

دایی میگه چرا نی نی داره بهم میخنده؟؟!!!!

دایی متعجب

شهاب به مبین میگه مبین مختار بخاطر علاقه ای که به مختارنامه داشت و براش اسطوره قدرت بود

وهمنطور صداش میزنه مبین خان...عاشق صداتم داداش کوچولو

مبین دایی شو که میبینه ذوق میکنه و همش با چشاش دنبالشه و اینقدر محو کاراش میشه که دهنش باز میمونه

موهای دایی رو که میبینه کلی ذوق میکنه....برای کشیدن

قربونتون برم که صدای حنده هاتون عطر دل انگیزه برام بخندین همیشه فرشته های من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

الهه مامان گلسا
28 آذر 90 12:30
شهاب هم مثل مبین تو دل برو و دوست داشتنیه
شهاب جونی خیلی موهات قشنگه .
انشاا... هر دو تون زیر سایه امام زمان برادرانه زندگی کنید
شاد باشید . هدی خیلی مهربونی


ممنون الههه جونم
من عاشق موهاشم
مهربونی تو وجود همه ی مادرهاست
ببوس گلسای همچو گل رو
خاطره مامان بردیا
28 آذر 90 13:11
جونممممممممممم خدا هر دوتاشون و حفظ کنه. همیشه شاد و سالم باشن


ممنون عزیزممممم ایشالا
دایی شهاب
28 آذر 90 13:21
مبین عزیزم ازخدا ممنونم که یه داداش مهربون و ناز به من داد
اجی هدی تو و عموحسین خیلی دوست دارم


فدای اجی گفتنت عزیزترینمممممممم
مامانی زهرا
28 آذر 90 13:25
مبین گلم همیشه ازخدا میخواستم سالم باشی.وقتی فهمیدم پسری خوشحال شدم که دایی شهاب دیگه تنها نیست
الهی همیشه شاد باشید


قربونتتتتتتتتتتتتتتتتت مامان مهربونم
صوفی مامان رادمهر
28 آذر 90 13:26
آخی چه دایی باحالی....این فاصله سنی برای دایی خواهر زاده عالیه...چه حالی کنن بعدا با هم...


ممنون صوفی جون اره خیلی خوبه
خاله ندا
28 آذر 90 13:39
وای دایی و داداشچه خوشگل و نازن
عاشق هردوتونم


فدات ندا جونم من عاشق همتونم
سمیرا مامان آنیتا
28 آذر 90 20:00
چه مهربانانه و برادرانه روی مبل نشسته اند ، هر دو شون در پناه خدا ، هر دوشون همیشه یار هم
@}; -
خدا هر دوشون رو از بدی دور نگه داره


ممنون سمیرا جون لطف داری
ممنون برای دعای قشنگت
خاله کوثری...
28 آذر 90 21:11
وااااااااااااااااااااای......ااین پسرچقدماهه...خدااااامبین نفس خاله فقط به اومدنت فکرمیکنه...عاشقانه منتظرتم جیگر


میام خاله جونم منتظرم باش
سپید مامان علی
29 آذر 90 12:19
عزیزم چقدر هر دو تاتون نازید
ان شاءالله در پناه خدا همیشه شاد و سر زنده باشید



ممنون عزیزم ایشالا
شادي
29 آذر 90 13:11
انشالا كه هر دو پاينده باشن


ممنون شادی جون
شاپرک مامان مهدی
1 دی 90 10:33
خدا هر دوتا شون رو حفظ کنه
بزرگ بشن چقدر با هم حال کنند اون عکسی که رو مبل گرفتی خیلی خیلی قشنگه در پناه خدا باشن داداشی وپسری


ممنون شاپرک جون
خدا اقا مهدی گل رو شاد و سالم نگه داره