مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

برف...

1391/9/29 6:47
نویسنده : مامان هدي
451 بازدید
اشتراک گذاری

پاک سرشت مادر...

برف بارید...مثل همیشه آرام و بی صدا...

سپید و پاک...نرم و لطیف...

صبح یک روز پاییزی...اولین برف دومین پاییز را دیدی...

با هم پشت پنجره...نشانت دادم..مبین این برفه؛ ببین چقدر قشنگه سفیده...میبینی مامانی...تو هم برفی...ذاتت..سرشتت پاکه..مثل برف...نکنه بذاری آلوده ی دنیا بشه...نکنه بذاری گرد و غبار غرور و تکبر بشینه روش...نکنه بذاری سپیدی اش رو از دست بده...

نمیدانم حرفهایم را آگاه بودی یا نه...هرچه بود...گفتم و دل مادرانه ام کمی ارام شد..

پسر...دانه ی برفم...اگر هم خدای ناکرده برف زندگی را ناغافل الوده کردی...نکند ناامید شوی...تو خدایی داری که صاحب چرخ و فلک است....همان دم که بخواهی فقط از خودش! ؛ خورشیدش...برفت را اب میکند و بهار میشود زندگی ات....زمستانی دیگر میرسد و دوباره برف و برف و سپیدی!

فقط توکل کن...امید داشته باش...صبوری کن...محکم باش..برفی و پاک و سپید بمان تا قیامت.

که؛خدایت بزرگ است...

رحمتش...بی انتهاست...او...ستار العیوب و غفارالذنوب است...

او خدای توســــــــت!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

هیراد و عمه لیلاش
27 آذر 91 7:47
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو از شما دارم من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
شادي
27 آذر 91 13:37
مبين هميشه به پاكي برف باش .

نکنه بذاری گرد و غبار غرور و تکبر بشینه روش !!!


ان شاالله...دلم میخواد بزرگ دل بشه...خداشناس...
منم همینطور ان شاالله
بهار
27 آذر 91 14:12
زندگی و بختت سپیدتر از برف...
شاد باشی پسرک!!!


ان شاالله...برای دعای مهربونت
فرزانه
27 آذر 91 17:01
آشنایی با عدل و رحمت الهی فرزندم از بزرگترین دغدغه های زندگی من هم است ، چراکه تمام انسان هایی که می شناسم با عدل و رحمت الهی مشکل دارند ، به امید روزی که فرزندانمان در آغوش رحمت الهی با شناخت عدلش زندگی کنند. آمین


ان شاالله ..کاش اول به خودشناسی برسم...که سخت درگیرم این روزها...
ممنون برای دعای قشنگت..فرزانه ی عزیز..ببوس مهرسام رو
خاله کوثری...
27 آذر 91 22:34
مثل همیشه زیییبا هدا....
چقدر نوشته هاتو دووست دارم...احسنت...
انشاالله همیشه دعای خیرت پشت سر گل پسرت باشه عزیزم...


خوب یکمی گوش بده باشه!؟
دوستت دارم خوشگلم...بیا پیشمون
مریناز (مامان نیکا)
28 آذر 91 2:15
پاک هستی ، ایشالا پاک باقی میمونی !

زندگیت سراسر شادی مبین نفس


ان شاالله.....ممنون برای دعای مهربونت
مامی یاسن و یسنا
28 آذر 91 7:38
تو خدایی داری که صاحب چرخ و فلک است

...حال کردم .امین برای ارزوهای مامان.


آمین....آمین برای همه ی کوچولوها
مامان آراز
28 آذر 91 9:55
دونه ی برف

ای جونم


مامان بهادر
28 آذر 91 16:25
مبین عزیزم اینده ای روشن و سپید برایت ارزومندم



ممنون عزیزم...بهادر در پناه حق
الهه مامان گلسا
29 آذر 91 1:31
سپید بخت باشی پســـــــــــــــــــــــــر


ان شاالله...ان شاالله همه ی شکوفه های بهار
صدف
30 آذر 91 11:56
آمیـــــــــــــــــــــــــــــن . انشالا همۀ دونه برفامون همیشه پاک و سفید بمونن




ان شاالله....پس ببوس دونه ی برفت رو
مریم مامان ستایش
2 دی 91 10:32
فدای تو دونه برف..دلت همیشه به پاکی و سفیدی برف مبین نفس


ان شاالله...ستایش برفه خوده برف!