مبين مبين ، تا این لحظه: 13 سال و 9 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

یازده....

1391/1/21 12:08
نویسنده : مامان هدي
486 بازدید
اشتراک گذاری

پارسال همین موقع...شمارش معکوس برای دیدن روی ماهت...اشتیاق برای گذشتن زمان...و زمان چه اهسته میگذشت...

و یازده ماهه شدی....امروز...خدای من....آه باز هم تو زمان؟!!....چه با سرعت....نوزاد من میخواهد کودک شود...یعنی در عزض همین یک ماه ,میخواهی کودکی یکساله شوی؟؟

پس یعنی نوزادیت تمام می شود....

میخواهی راه بروی.؟؟پس چهار دست و پایت چه؟؟دلم برایش تنگ میشود؛ میدانم!!!

پس این کلمات نامفهومت چه....میخواهی جمله بگویی؟

پس این موهای نرم و لطیف جنینیت چه...بلند میشوند...انقدر که ارایشگاه بروی؟؟

پس دنیایت چه...ان دنیایی که هیچ جز شیر و من نمیخواستی....اما اکنون همه چیز باید تحت سلطه ات باشد

پس من چه؟؟ تو برای بزرگ شدن عجله داری

مبین....من چه کنم...میخواهمشان....تکرارشان را...ان لحظه های عجیب و معجزه افرین را...

ان لحظه هایی که فقط یک مادر میداند چه میگویم...

خدایم,شکر برای بودنش

شکر برای تجربه ی بهترین های زندگی ام

یازده ماهگی اخرین ماه از این دوران ناب زندگی ام است...

یازده ماهگی ات را دوست دارم....خیلی....باز هم تحولی نو....باز هم اغاز فصلی دیگر...فصل کودکی تو...شکر که داشتمت...

چه عطری داری...تنت را میگویم...بوی ناب بهشت...بوی نوزادی....بوی فرشته گی

نفس هایت؛ دهانت....هنوز بوی ناب شیر میدهد...بوی پاکی...

این یک ماه میخواهم دوباره با هم عاشقی کنیم...مثل هرماه....مثل ماه اخر بارداری...مثل ماه اول بودنت...مثل چهل روزگی ات...مثل شش ماهگی ات...مثل نه ماهگی ات...مثل همیشه...

نمیخواهم از دست بدهمش...نگاه هایم را بیشتر زومت میکنم...شاید دیگر جایی را ندیدم....این ماه , ماه توست...ماه شیرین شمارش معکوس....دوستت دارم بمب احساس من

شیرین تر شدی...بیش تر از پیش...

زندگی ام وقف نفسهایت...که نبضم با اهنگش تنظیم شده...پس شاد و سالم نفس بکش همه ی وجودم...

یازده ماهگی ات مبارک

جشن اولین بهارت با 11 تا شمع

 نیم رخ ....رخ دلم را میبرد

تو و بهار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

شادي
21 فروردین 91 3:07
11 ماهگي ات مبار مرد كوچك

هدي چقدر قشنگ گفتي،
بمب احسااااااس!


ممنون عزیزم
مامي گل
21 فروردین 91 11:41
واااي عسلم چه خوردني شدي 11 ماهگيت مبارك


ممنون عزیزم
فرنوش
21 فروردین 91 13:51
چقدر تو ماهی عزیزم چقدر قرمزبهت میاد


ممنون مهربونم
صدف
21 فروردین 91 23:43
مبین عزیزم یازده ماهگیت مبارک . قربونت برم که هرچی میپوشی بهت میاد شازده کوچولو


ممنون عزیزم....چشمات قشنگ میبینه
صوفی مامان رادمهر
22 فروردین 91 15:31
مبارک باشه 11 ماهگیت شیرین خاله... چقدر جیگر شدی هزار هزار ماشاالله... دست این مامان کار درست هنرمندت درد نکنه


تو خودت گلیییییییییییییییییی
دوست خوبم
ممنون
سمانه مامان کیمیا
22 فروردین 91 15:58
11 ماهکیت مبارکککککککک هوراااااااااااا
خاله کوثری...
24 فروردین 91 16:06
11ماهگیت مبارک خواهر زاده پامسه ی خوشتیپ...وروجکم....
مامان مهدیار
23 خرداد 91 16:22
سلام به مامان با احساس مبین خدا حافظ مبین نازت باشه عزیزم