مبين مبين ، تا این لحظه: 13 سال و 9 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

وجود نازکت...

1391/1/21 18:56
نویسنده : مامان هدي
524 بازدید
اشتراک گذاری

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد....وجود نازکت ازرده گزند مباد

کوچولوی من....

چرا خوب نمیشی...

من؛ خیلی صبورم...خیلی محکمم ولی...

ولی نمیدونم چرا در برابر تو کم میارم...نمیدونم چرا وقتی بالا میاری و بعدش گریه میکنی...وقتی میخوام دلداریت بدم که نه مامانیی هیچی نیست صدام میلرزه...چرا قلبم تند میزنه...چرا چشمام پر از اشک میشه...

نمیدونم چرا شبا وقتی سرفه میکنی...میپرم و با هر سرفه ات سینه ام درد میکنه...و همون نصفه شبی تو گوشت میگم جونم جونم...و تو با ناله اروم میشی...

نمیدونم چرا چند روزی که هیچی نخوردی ...دلم میگیره...

زود خوب شو...دوبار بردمت دکتر...

اولین امپول زندگیت رو زدی....

زود خوب شو...کوچک محکمم...زود خوب شو و فکر دل مادرانه ی من رو هم بکن!

تنهام...و این سخت ترش میکنه...

نمیخوام هیچ وقت....هیچ لحظه...هیچ ثانیه ای ,وجود نازکت رو اینطور ببینم...

نفس بهاری من....عاشقتم...

اخه تو همه ی منی..

خدا جونم....بازم به خودت میسپارمش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

شادي
21 فروردین 91 14:10
محكم باش مبين.
و زود خوب شو .


ایشالا...
مامان آراز
21 فروردین 91 14:12
عزیز من نبینم دیگه مریض شی




ایشالا ....
افسان
21 فروردین 91 14:22
عزیز خاله ایشالا زود زود دوباره تپل بشی و مامانت بیشتر کیف کنه....
فرشته کوچولو مواظب خودت باش..


ایشالا...
مامان سونیا
21 فروردین 91 19:15
چه گل پسری عکسش خیلی قشنگه
به وب ما هم سر بزنید و با نظراتتون خوشحالمون کنید


ممنون ...حتما میایم
صدف
21 فروردین 91 23:46
بمیرم برات ، چی شدی عزیز دلم .


خدانکنه عزیزم...ویروسه
مونایی
22 فروردین 91 14:17
خوب میشه ...
فرناز مامان ایلیا
22 فروردین 91 14:19
انشالله خوب خوب شی....عسل خان...
خاطره مامان بردیا
22 فروردین 91 14:29
الهی فدات شم که مریض شدی خاله جون. انشاء اله زودی خوب می شی عزیزم
سمانه مامان کیمیا
22 فروردین 91 14:39
عزیزمم نازی ایشالا زودی خوب شی دیگه هم مریض نشیییییی
شیوا
22 فروردین 91 14:44
مبین خاله زود خوب شده دیگه عزیزکم
صوفی مامان رادمهر
22 فروردین 91 15:29
عزیز دلمممممممممم انشااله که زودی خوب می شی گلم... بگردم که تو آمپول زدی...
ساناز
22 فروردین 91 20:04
مبین کوچولوم چی شده خاله؟
الهی زودی خوبش کن

ایشالا...ممنون عزیزم
صدف
23 فروردین 91 1:30
هدی جون ، من تلفن ازت ندارم که خبر بگیرم مبین خوب شده یا نه اگر میتونی یه خبر بزار . ایشالا خوبه خوب شده باشه گل پسر ناناسی


ممنون گلم خیلی مهربونی بخداااا
رو به بهبودی شکر خدا.....
ندا
28 فروردین 91 23:24
ایشالا هیچ مامانی مریضی بچش رو نبینه ایشالا زود زود خوب بشه به وب پسر منم سر بزن