مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

10 ماهگی ات مبارک شکوفه ی بهارم

1390/12/21 3:29
نویسنده : مامان هدي
863 بازدید
اشتراک گذاری

عاشق نگاهتم...پاک من

ده ماهگیت مبارک....

تو شیرین تر از انی که فکرش را میکنی...خیلی شیرین و دلچسب!

انقدر که خودمان هم فکرش را نمیکردیم...

شدی همه ی همه ی ما

ده ماه داری اما گویی ده سال است هم خانه ایم

این ماهگرد تحول تو بود...

تحولی بس زیبا...ارام...لطیف و نرم؛چون ابریشم خالص!

میفهمی و میدانی و میشناسی

درست یاد تحول پس از چهل روزگی ات افتادم...

چه شیرین بود...یادش بخیر

چهل روزگی تو

ده ماهه ی نازم؛ مبین نفسم

تو برای من بهترین برگ سرنوشتم بودی...بهترین تقدیر...

میخواهم ان طور که لایقش هستی باشی...بهترین !

ارزوهایم همه رنگ تو را دارد و بس.

حالم...امروزم و فردایم هستی

هستم تا هستی پس باش تا همیشه

مهربانم چگونه شکرت کنم؟...هرچند میدانم و....

به بندگی ام ببخش...به خدایی ات امیدوارم...

پاکم را به تو میسپارم....خالقم :)

سفید پاکم...مبین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

ویدا
21 اسفند 90 3:34
ده ماهگیت مبارک فرشته کوچولو...بوس بوس


ممنون عزیزم
شادي
21 اسفند 90 3:37
10 ماهگي ات مبـااااركـــ ،شكوفه بهاري


ممنون شادی خوبم
رويااااااااااا
21 اسفند 90 9:51
ده ماهگیت مبارک....مبين ناز خاله

فداي چشماي قشنگ وجذابت برم


ممنون رویای مهربونم
ساناز
21 اسفند 90 14:46
مبارک باشه عزیز دلم

چه ماهم شده مبینم....ماشالله


ممنون ساناز خوبم
مامان محمد مانی
21 اسفند 90 15:23
10ماهگیت مبارک گلم.
حالا لبای نازت چطورن؟
وقتی خوندم اشک تو چشمام جمع شد، راستی که حالا به حرف مادرم رسیده ام که همیشه می گفت تا مادر نشی نمی فهمی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
به ما هم سر بزن گلم


بهتره شکر خدا
واقعا تا مادر نشی!!
چشم ولی وبلاگت باز نمیشه
خاله کوثری...
21 اسفند 90 16:17
نفسهایم را روی خنده هایت تنظیم کردم...
پس بخندتانمیرم!!!
نی نی 10ماهه ی من...10 ماهگیت مبارک قندعسل...
انشاالله 100سالگیت همه کسم......


مرسی کوثر بی نظیرمممممممممممم
دوستت دارم خواهر کوچولو
الهه مامان گلسا
21 اسفند 90 16:58
ده ماهگیت مبارک عشق بینظیر
مثل همیشه عکسات نازه پسر کوچولوی خوشتیپ



ممنون مهربونم.....خیلی ماهی خیلی!!!
صدف
22 اسفند 90 0:00
الهی فدای تو ده ماهۀ خوشگل و خوش تیپ بشم من . عزیز دلم بمیرم برای اون لب و لثۀ نازک و ظریفت.
خدایا خودت همه کوچولوها رو محافظت کن که امیدمون فقط به توست .


خدا نکنه صدف مهربونم
امین....
شادي
22 اسفند 90 1:30
الهي بميرم براي مبين نازنينم كه لبش ورم كرده
مبين خاله بزرگ ميشي يادت ميره عشقم.
هدي ميدونم چي كشيدي

نتونستم تو پست اش نظر بزارم،


خدا نکنه.....شادی عزیزم
نمیدونم این پست چشه!!!
مامي گل
22 اسفند 90 14:58
10 ماهگيت مبارك عسلم
مامان رانیا
23 اسفند 90 21:56
ده ماهگی مبارک
مونا
24 اسفند 90 11:23
10 ماهگي ات مبارك پسر زيبا .
خاله ندا
26 اسفند 90 3:41
10ماهگیت مبارک عزیزدل خاله
صوفی مامان رادمهر
28 اسفند 90 10:00
10 ماهگیت مبارک شیرینم ..ببخشید دیره نبودم عزیز دل خاله.. الهی که 100 ساله شی گلم....