مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

7...

1390/11/29 19:04
نویسنده : مامان هدي
360 بازدید
اشتراک گذاری

٣تا پایین...

و...

دوتا بالا؟؟...ببخشید مثل اینکه چهارتا بالاست!!!

دوتا مرواریدی که خیلی وقته منتظرشون بودم

دندونای جلویی از بالا...خوش اومدید

صدف دهانت ٧مرواریدی شد

و لبخندت زیبا و زیبا و زیباتر از قبل

تو بخند...

من هم لبحند میزنم و در دلم ارزوهامو مرور میکنم....

مبارکت باشه ماه دلم

جانم....مبینم....نفسم

باز هم اهواز...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان فرهام
30 بهمن 90 12:26
لبهایتان همیشه پر خنده باد ، قلمتان را دوست دارم حس مادرانه تان را به بهترین شکل منتقل می کنید ، وبلاگ مبین جان را لینک کرده ام تا همیشه ببینمش . به وبلاگ پسر ما هم سر بزنید خوشحال می شیم .


ممنون
با افتخار لینک شدید...
صوفی مامان رادمهر
30 بهمن 90 12:37
آخ جوننننننن مبینم اومد... خوش گذشت خوشگل خاله... مبارک باشه دندونات... هدی جون رسیدن به خیر...دلم برات تنگیده بود هوارتاااااا....


منم همینطوررررر
شیوا
30 بهمن 90 14:20
دندونات مبارک عسل خاله...

این مامان بی معرفتت به پسر من یه سر نمیزنه.ولی من چون خیلی انرژی ازتون میگیرم تن تن میام پیشتون

تازه رمز هم ندارم


وای شیوا جونم اینجوری نگوووووو
من و مبین دوستتون داریم....اومدم با رمز....لینک شدید...
مونایی
30 بهمن 90 15:53
شما که همیشه اهواز خانم خانما .

مبارکت باشه مبین جانم .


ممنون....عزیزم


مامان طاها
1 اسفند 90 8:52
هفتمین مرواریدت مبارکت باشه عزیزه خاله.
مامان طاها
1 اسفند 90 8:52
بووووووووووس برای مبین جوووووون.
سمانه مامان کیمیا
1 اسفند 90 20:36
مبارکه خالههههههههههههههه
خاطره مامان بردیا
1 اسفند 90 22:06
هفتمین دندون کوچولوت مبارکککککک عزیزم
الهه مامان گلسا
2 اسفند 90 16:17
قربون اون دندونای کوچولوت مبارک باشه عزیز دل