مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

نفس...

1390/11/29 17:20
نویسنده : مامان هدي
381 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم میگیرد؛ در هوایی که نفسهای تو نیست...

مبین نفسم

نه ماه نفست به نفسم بند بود؛

بدنیا امدی

حالا نفسم به نفست بند است...تا ابد!

٩ماهه ی کوچکم...مردی شدی

و من شاکر...از بودنت...از نفس کشیدنت...از لبخندت که همه ی دنیای من است!

نمیشود...چرا وصف نمیشود احساسم؟!

هوای زندگیمان را چه خوب پر از نفسهایت کردی؛

عاشقانه ١٨ماه گذشت...بالندگیت پیاپی جانم...

باز هم ارزویی مادرانه؛ من باشم و تو را مردی نیکببینم...و هو العلی العظیم...

 ٩ماهگیت مبارک نفسم

تو برایم مقدسی فرشته ی پاکم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان پارساجون
29 بهمن 90 17:49
خیلی قلم زیبایی دارید
مامانی درسا
29 بهمن 90 18:26
پسرم نه ماهگیت مبارک . انشالا 90 ساله نه نه 900 ساله نه نه ...... بشی . عزیزم . مامان به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم .
صوفی مامان رادمهر
30 بهمن 90 12:39
9 ماهگیت مباااااااارک شیرینم... جااان مبین جونم سه ماه دیگه مونده تا تولدت... شمارش معکوس شروع شده گلممم.... هدی جون جون من تو نویسنده نیستی؟ نکنه کتاب چاپ کردی من خبر ندارم؟ به من بگو من مشتری ام


شرمنده ام نکن
بازم میگم تو مهربونترین صوفی دنیاییییییییی
سپید مامان علی
1 اسفند 90 7:07
9 ماهگی مبین جوووونی مبارک..........خیلی دوست داشتنی هستید هم مامان هم پسر خوشگله
مامان طاها
1 اسفند 90 8:53
9 ماهگیت مبارک عشق خاله.
شادي
1 اسفند 90 15:26
9 ماهگي ات مبارك پسر بهاري
مامي گل
2 اسفند 90 14:17
شيرينك 9 ماهگيت مبارك