مبين مبين ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

4...

1390/11/8 19:43
نویسنده : مامان هدي
422 بازدید
اشتراک گذاری

 

و صدف دهانت هر روز زیباتر میشود...

یک مروارید دیگر؛

این بار از بالا,

چه خوشبوست این صدف...اخ که عطر دهانت مستم میکند...از خود بیخود میشوم

پر میکنم ریه هایم را و دمی عمیق...........کاش باز دمی نبود...

میخواهم بویش را ثبت کنم...کسی میداند کجا؟؟!

کاش در خاطرم بماند...

٤مرواریدت را دوست دارم...لبخندت زیباتر و زیبانر از پیش شده زیبای من

زیباترینممممممم

و این بار در خانه ی پدری...

عاشقم...بی حد و مرز

خدایا به تو میسپارمش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

خاطره مامان بردیا
8 بهمن 90 16:19
مبارکهههههههههههههههههههه


مامان آراز
8 بهمن 90 16:56
مبارکه شازده کوچولوووووووووووووووو
خاله کوثری...
8 بهمن 90 19:17
وای که باز دلمممممممم هوای عشق کوچولو رو کرده...بازم دلتنگی اومدسراغم...
امروز دلم بدجورهواتو کردنی نی دشندی...
نبودی همش بیای بغلمم...تا باچشمااای نازت منو میدیدی یادت میومد که باید بیای بغلم...با اون دستااای نازت لباسمو میکشیدی خودتو میکشوندی بالا...
وای که چقدر لذت بخشه,تمام لحظات باتوبودن......مبااااااارکت قربونت برم من...


فدات خاله ی مهربون
ایشالا زودی میایم
مبین هم دلتنگه.........میدونم
مامان علی
8 بهمن 90 20:04
مبارکه به سلامتی. خدا برات حفظش کنه.واقعا راست میگی عطر دهان بچه ها خیلی با حاله.منم عاشق عطر دهان علی هستم.


ممنون....
الهه مامان گلسا
9 بهمن 90 0:01
مبارکه خاله جون
من فدای صدفت و مرواریدای نازت


خدا نکنه الهه جون
آغاجون
9 بهمن 90 0:23
هلال امیدی مبینم
هرشب از خیال من میگذری
ومن خیره به روی ماهت
صبح سعادت تورا
آرزومیکنم...




بابایییییی؟؟؟
فدات بشممم
منت گذاشتی
عاشقتم باباجونم
نوه ات دستت رو میبوسه
دلم برات تنگ شد
سایه ات مستداممممممم
خاله ندا
9 بهمن 90 1:45
مبارککککککککککککککککککک گل خندان دیدن خنده های شیرینت همراه با نمایش چهارمین مروارید ارزوی من است همیشه بخند نو گل خندان ما
رويا
9 بهمن 90 2:24
خاله فداي دندون موشيات بشه مبين نازم
صوفی مامان رادمهر
9 بهمن 90 9:55
به به... حالا دیگه می خوام یه کیلو پسته و بادوم بیارم من و مبین و رادمهر سه تایی بخوریم و کیف کنیم... هدی جون بی زحمت تو هم ازمون عکس بگیر..
مبارک باشه شاخه نباتم


نه عزیز میذارم رو سه پایه منم میام پیشتون میخوام با بهترین دوستام بهترین عکس رو داشته باشم
سپید مامان علی
9 بهمن 90 11:34
چهارمین دندونت مبارک باشه

هدی جون چطوره این آویز تخت مبین جون سالم مونده؟؟؟؟؟؟؟؟


چون نسبت به بقیه اویز ها بلند تره
مبین هم اقاست....ههههه
شاپرک مامان مهدی
9 بهمن 90 17:57
هدی جون عکاسی که مهدی رو بردم تهرانه شهرک غرب بلوار دادمان اینم شماره تلفنشه22245302 اتلیه سها قیمت 13در 18 ده تومن 50در 70 هم که ما یه تابلو گرفتیم نود تومن بود


ممنون عزیزم فکر کردم کرج رفتی
سمانه مامان کیمیا
9 بهمن 90 19:45
جانمممممممممممممم
محمد جعفر
9 بهمن 90 20:34
بابا ............جملاتتتتتتتتتت کم یاب



ممنون عموی مهربون
همیشه لطف داری