مبين مبين ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

عکس دندونی

1390/10/13 20:17
نویسنده : مامان هدي
2,060 بازدید
اشتراک گذاری

مبینم

این لبخند برای من زیباترین لبخند دنیاست

چون این لبخند یعنی باز هم تکامل...

بعنی بالندگی ...

برای من یعنی همه چیز؛

منتظر این عکست بودم...عکسی که چهره ی زیبای تو رو قاب گرفته باشم و زیباترین لبخند رو بهم هدیه کرده باشی و دوتا دونه مروارید سفیدت رو ببینم

عاشق این عکستم....عکس دندونیت

 

ماه منی

چال گونه ات رو عشقه

با تو همه چیزم تکمیل است ...عاشقانه دوستت دارم پسرم

به سفارش خاله کوثر مهربون...ممنون عزیزم

خدایا سپاس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (20)

سمیرا مامان آنیتا
13 دی 90 15:12
اوا ........ من فکر کردم اینهم رمز داره خوب شد امتحان کردم

این عکسهای خوشگل سفارش کیه ؟ ما که دیدیم لذت بردیم ؟ نباید می دیدیم ؟

ببوس مبین خوشگله رو


خواهش میکنم
برای خاله کوثرش بود
خاله کوثری...
13 دی 90 15:29
وای چقد ماه شدی خاله...
نمیدونم چرا!ولی تا عکستو دیدم یه جوری شدم...احساس کردم دیده خیلیییی خیلیییی...بزرگ شدیو حس خاله بودن خیلی برام {لذت}بخش شد...خواهرزاده عآآآشقتم زندگی...


نه خاله همونه همونم فقط دندون دار شدم
خاله کوثری...
13 دی 90 15:58
لاحول ولا قوه الا بالله العلی العظیم...براش اسپند دود کن...چقد قشنگه خاله بودن...ی لذت خاصی داره...مخصوصا وقتی گل پسر{خواهرزاده}شیرین کاری میکنه و تو کنارش نیستیویایدشیرین کاریاشو باید توعکس ببینی...کاش اینجور نبود........
مامانت خاله نشده ببینه چی میکشم...
همه ی وجودم خدا نگهدارت باشه...


اره خوب خاله نشدم که.....


قدات خواهر مهربونممم
خاله ندا
13 دی 90 18:12
وایییی دندوناشو ببین جیگر خاله چقد بزرگ شدی جوجو کوشولو


خاله جونممممم هنوز کوچولوامممم
مامان رانيا
13 دی 90 18:58
اخ مرواريدهاش ببين


ممنون
سمانه مامان کیمیا
13 دی 90 20:01
ای جونم دندونشو.... چه ناز شدی خاله با دندون


ممنون سمانه جونمممم
صوفی مامان رادمهر
14 دی 90 11:32
ای جیگر تو و اون مرواریدات و اون چال گونه خوشگلتو عزیز نازمممم


ممنون خاله صوفییییییی مهربونم
شادي
14 دی 90 13:09
الهي فدااااش...

من كه هنوز موفق نشدم از دندوناي دختري عكس بندازم.
1 هفته اس درگيرشم


منم به زور گرفتممممممممم
سپید مامان علی
14 دی 90 13:31
وای چه لبخند زیبایی که مرواریدهاش پیداست
ممنون عریزمممم....به روی چشممممم
هدی
14 دی 90 23:11
سلام قوربون مبین خوش خندم برم من
من آپم دوستم


مرسی هدی جون اومدمممممم
خاله ندا
15 دی 90 3:00
میدانی...
بعضـی ها را هرچه قدر بـخوانی ... خسته نمیشوی !
بعضـی ها را هرچه قدر گوش دهی ... عادتــــ نمیشوند !
بعضـی ها هرچه تکرار شوند ... باز بکرند و دستــ نـخورده !
دیده ای ؟!
... ... شنیده ای ؟!
بعضـــی ها بی نهایتـــ ــ ـند !
مـــــثل مـــــادر ...


فدات خواهرم... خوشبخت باشی
هدي(مامان سيد ياسين)
16 دی 90 12:20
خاله جوا روييدن مرواريد هاي وجودت مباركككككككككككك!


ممنون خاله هدی مهربون
نسیم
16 دی 90 17:24
ای خدا جونم / قربون اون دندونهای خوشگلت بشم من عزیزم ...


ممنون خاله نسیم مهربون...
صدیقه(فانوس)
17 دی 90 1:22
فرناز مامان ایلیا
17 دی 90 19:23
الهی ... چه دندونای نانازی داری عسلم....



خانومی وبلاگتم که سر جاشه منو نصف عمر کردی...ههههههههه


ممنون
بخدا خودمم نصف عمر شدممممم
خاله کوثری...
17 دی 90 21:29
واااااااااااااااااااااای جوووونم....من {فدای}این عشق کوچولو بشمممممممممم.....مپییییین چه ماه شدییییی خاااله...وای {ضعف}کردم برااااات...[شاناس خانومم ک همونه...]عزیزم چه چوچولوء...بامزس وایساده...
مامانی زهرا
17 دی 90 21:43
قربونت برم با این هیکل مردونت...
فدای شکل ماهت که هرچی بپوشی بهت میاد...


ممنون مامانی سلیقه شماست دیدهههههه
صوفی مامان رادمهر
18 دی 90 9:41
مبین جونم دیگه چیزی نمونده 8 ماهه بشی عزیزمممممممممممممممممم


خاله صوفی مهربونممممم
ممنون بیادمییییییییییییی
ثمین
18 دی 90 13:04
سلاااااااااااااااااااااااااام
دلم براتون تنگ شده بود، اومدم یه سلام کنم و برم


ممنون عزیزم...اومدم
خاطره مامان بردیا
18 دی 90 19:45
چه دندونای خوشجلی هم داره