مبين مبين ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

25

1390/10/7 19:12
نویسنده : مامان هدي
470 بازدید
اشتراک گذاری

تولد امسالم فرق میکرد

مادر شده ام همین..

وهمین یعنی همه چیز!!!

یعنی حسی قوی...شوری عجیب....برای موجودی از جنس خودت

و همین یعنی با تمام وجود بوسه ی قدردانی بر دستان مهربان مادرم...

ممنون برای همه چیز مادر...

چرا کلمات گم شدند؟!!

چرا فقط احساس حاکم است؟؟!!

بیاید میخواهم بگویم میدانم...درک میکنم...میفهممت مادر

فدای تو که هنوز هم مادرانه هایت ادامه دارد...

پیام امروز صبح ات دیوانه ام کرد...کودکم کرد...تو را خواستم با بی منطقی...با منطق کودکانه...مسافت برایم معنا نداشت

پیام مادرم**خیلی دلم میخواست الان پیشم باشی و بغلت کنم؛فدات بشم عزیز دلم**

اما صدای نفسهای...مبینم...پسر دلبندم...دوباره بزرگم کرد...مادر شدم

مبین یگانه ی کوچکم

ارامم چون تو هستی...من در تو خلاصه شده ام...در لبخندت در نگاهت در وجودت...نفسم به نفست بند است...وجودم طالب وجودت است...ارامشت ارامش من است

و پیام زیبای عمو محمد جعفر از زبان مبین:

 خداوندا زیباترین لحظه ها را نصیب مادرم کن ، که زیباترین لحظه هایش را به خاطر من از دست داده است ...

تقدیم به تمام مادرها...

مبینم تو زیباترین لحظه های عمرم  را برایم خلق کردی...ممنون پسر بهارم

 و هنر خاله ندا:

فدای لبات

فدای نگاهت

فدات

 

خدایا شکر برای همه چیز...در پناه تو ارامترینم پروردگار خوبیها

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

الهه مامان گلسا
7 دی 90 22:12
هدی مهربون تولدت مبارک
120 سال سایت بالاسر مبین جونم
چقدر زیبا نوشتی مامان نمونه


ممنون الهههههه جونم
گلسای نازمو ببوس
مامي گل
7 دی 90 22:24
واااااااااااااي هدي جون مثل هميشه نوشته هات به دلم نشست و مبين جونم هم خيلي ماشا... اقا شده اون عكسش رو كه داره بالا رو نگاه ميكنه خيلي دوست دارم

تولدت هم مبااااااااااااااااارك


ممنون باران ظریفم رو ببوس
خاطره مامان بردیا
8 دی 90 14:35
هدی جون تولدت مبارک عزیزم. انشاءاله که همیشه تنت سالم و لبت پر خنده باشه و در کنار خانواده خوشبخت و شاد باشی..


خاطره جونم برای شما هم بهترین ها رو در کنار بردیای ماه ارزو دارم
خاطره مامان بردیا
8 دی 90 14:35
عکسای مبین جون هم که طبق معمول عالی . دست خاله ندا درد نکنه


ممنون عزیزم
مامان رانيا
8 دی 90 19:47
به به جنتل من به به عكسهاش ماشاله
عمو جعفرت هم حرفش طلا بكير كه بهترين
كلمه دنيا و مقدس ترين مادر


ممنون عزیزمممم
شیرین
8 دی 90 23:05
سلامممممممممممم چه پسمله نازی داری خدا حفظش کنه بووووووووسسسسسسسس


ممنونننننننننننننن
ندا
9 دی 90 2:10
هدی عزیزم تولدت مبارک
زیبا نوشتی مثل همیشه...
خوشحالم از احساست از مادر شدنت
در واقع تولد مادرانه ات.مادرشدنت مبارک عزیزدلم


ممنون ایشالا همه دخترا روزی این حس ناب رو تحربه کنن فدات خواهرممممم
مامان نفس
9 دی 90 3:33
انار کوچولو خیلی خیلی محتاج دعاته خاله.فراموشش نکن.


اومدمممم.......
سپید مامان علی
10 دی 90 12:42
هدی جون با خوندن مطلبت کلی اشک ریختم چقدر حس مادر بودن زیباست
انشاءالله که سایه مادرت همیشه بالای سرت باشه و شما هم همیشه و همه جا از مادری کردن برای مبین جون لذت ببری


ممنون عزیزم مادر بودن حسی نابه
صوفی مامان رادمهر
10 دی 90 14:02
تولدت مباااااااااااااااارک...دوستمممممم.... انشالله 100 سال در کنار عزیزانت شاد و سلامت و خوشبخت باشی


ممنون صوفییییییییییی مهربونم
ایشالا رادمهر شیرین ترین روزها رو در کنار پدر و مادرش بگذرونه
صوفی مامان رادمهر
10 دی 90 14:03
یادم رفت بگم مبین جونم خیلیییییییییی جیگر شدیا خاله...دست خاله ندا درد نکنه با این هنرنمایی...


ممنون صوفییییییییییییی جونم
سمیرا مامان آنیتا
10 دی 90 14:55
مثل همیشه بی نظیر بود هدای عزیزم
نمی دونی چه قدر به تو، به نوشته هات ، به مبین عزیزم دل بسته ام
تولدت هزاران بار مبارک
خدا مبین مهربونم رو همیشه در پناه خودش حفظ کنه


ممنون سمیرا جون
ایشالا روزهایی که در پیش داری همانی باشد که همیشه ارزوش رو داشتی
انیای ماه رو میبوسممممممممم
لطف داری
ویذا
11 دی 90 3:26
مامان مهربون تولدت مبارک

ایشالا سالیان سال در کنار مبین همربونم شادو سلامت باشی.
عکسای مبین مثل همیشه بی نظیرن


فدات ویدای مهربونننننن
من عاشق اون دخترتممممم
باید عروسم بشههههه قربون چشماش برم
سمانه مامان کیمیا
11 دی 90 14:53
بازم تولدت مبارک هدی جون ..... چه قشنگ نوشتی هدی جون... خیلی یه حالی شدم مو رو تنم سیخ شد پر احساس و از اعماق وجود
همیشه در کنار مبین و همسرت خوش باشی و سایه مادرت همیشه بالا سرت....


ممنون عزیزم
از دعاهای قشنگت....
ببوس کیمیا ی ماه رو
هدی
11 دی 90 17:23
پس درست متوجه شدم تولدتون بود صمیمانه تولدتونو بهتون تبریک میگم
تولد تولد تولدت مبارک
2این هم تا گل یکی واسه مامان گل اون یکی هم واسه پسر گل


سلان هدی جون
ممنون لطف کردی
گلهاتم خوشبو بود
الان میام..............
مریم -----------♥
12 دی 90 16:40
سلام عزیزم!
1.وبتون خیلی نانازه نی نی تونم همین خوشمل تر!
2.من میم زند هستم 12سالمه!
3.بیاین به وبم و نظرتون رو درباره ی تبادل لینک بگین!خوشحال می شم!
4.امیدوارم دوستای خوبی باشین عزیزم.
5.منتظرم


باشه عزیزم....ممنون سر زدی
هدي(مامان سيد ياسين)
13 دی 90 13:33
تولدت مباركككككككك خاتميييييي!


ممنون عزیزمممم
عمو محمدجعفر
24 دی 90 22:33
سلام مبین نت من.خداوکلی چقدر لباس مشکی بهت میاد.ماشاءالله


به عموی خوشتیپم رفتم....
ممنون عموی خوبم