مبين مبين ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

مثلا...

1392/4/17 17:32
نویسنده : مامان هدي
1,038 بازدید
اشتراک گذاری

یا حق

این روزها میگویی مثلا و ...

این مثلن با مثلا های ما فرق دارد....کاربردش بیشتر است....

فدای این استفاده های کودکانه ات...

_مامان جونم مثلا من نی نی ام...اووووو ووووه اوووو ووووه

_مامان هدا مثلا من پلیسم تو بدو یلام دوربان! (تو بگو سلام قربان!)

_مامانی مثلا من هاپو ام هاپ هاپ...دَزامو بنداز برام من رو زمین بخورم! (غذامو )

_مامانی جونم مثلا من دوربه ام میو میو ...بهم دوشت بده! (من گربه ام بهم گوشت بده)

_مامان مثلا من آ آ ی دوتورم...بیا پیشم من آمپولت بسنم!

_مثلا من آ آ شیرم....هاااام....نه نه..آ آ پَلَندم...یاااااه....نه نه تو پلند باش من دورَدم (پلنگ و گرگ)

_مثلا بهم می می بده..یه ذره مامان!

_مثلا مبین آب میخواد...مامان بهش اب بده!

و گاهی بازی خیالی..دست خالی ات را می اوری و میگویی...

_مثلا این تیتِ ، من پختم..بخور مامان ! حوشمسه اس!

_مثلا من عاشدِتم!

_مثلا من خوابم نمیاد!

مثلا......

مبین ، مثلا نه! واقعا خودم فدات میشم تنها!
سلامت باشی پسرم.

ماشاالله

خــــــــــدا جونم به قول مبین عاشدتم!

+گاهی ث مثلا...چیزی بین شین و سین است..

مشلا ...مثلا...

بانمک و شیرین...عزیزدلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

بانو
18 تیر 92 14:57
هدي جون خيلي وقته عكس نذاشتي هاااااا يه فكري براش بكن كه دلم خيلي تنگه خودتو پسرته

بانووووو
یه نیگا ب ادامه مطلب بنداز عکس دارممممم
منم مشتاق دیدن تو ام...پس من چی؟!

مونایی
18 تیر 92 15:16
فدات شم.



بهراد هم این روزا مدام میگه: مثلا"، البته، ولی...



.


البته...
موناااااا به قول خودت ...له اش کن.




هاله
19 تیر 92 1:48
چقدر بزرگ شدناشون شبیه همه هدی خیلی جالبه
دریا هم تازگیا یکی از بهترین بازیاش مثلا بازیه! مثلا من مامان تو دریا! بعد من بهش میگم مامان مامان
اونم خیلی جدی جواب میده دان! یعنی جان!

همینش قشنگه....خوب ب دریا بگو مثلا من میخوام بخورمش...دختر خوش استیل رو.
صوفی مامان رادمهر
19 تیر 92 9:36
منم عاشدتم مبین...راستکی راستکی...


اخ جوووون
راستکی ببوس رادمهر رو
زهرا(مامان پارسا)
19 تیر 92 10:19
عزيزمممممم
عاشق "مثلا بهم می می بده..یه ذره مامان" ش شدم. قربونت برم من خاله.




هههه اره برام مثال میزنه...
انگار من...
مامان آراز
19 تیر 92 13:12
حالا مثلا من بیام بخورمش چی میشه ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


هیچی بی مبین میشیم...اونوقت کی بگه مثلا؟!
بهار
19 تیر 92 14:20
خوراکی .....یعنی.....مثلا یک عدد مبین لای نون سنگک با سس و خیارشور و....باقی مخلفات..
البته مثلا!


مثلا بیاید نوش جان کنید خووووو
شما بیاید واقعا!
مامان بهادر
19 تیر 92 15:54
همیشه از شیرین زبونیهات لذت میبرم امروز که داشتم مطلب رو میخوندم خنده رو لبام بود همکارم میگه برای چی میخندی میگم مثلا برای مبین خخخخخخخخ خیلی دوست دارم


ههههههه سپیده ...بهادر دعای همیشگی منه...
فداش بشم
نزدیکه روزی که سرت رو ببره
مامان عبدالرحمن واویس
19 تیر 92 17:12
سلام عزیزم تووبلاگمون ختم بزرگ برگزارکردیم که فقط 6جزءدیگه مونده که این ختم هرسه دهه ماه مبارک برگزلرمیشه خوشحال میشم شماهم شرکت کنیدتاازثوبش بهره ببرید
اگه جوابتون مثبتتونمه پس بیایدوبم ازاون 6جز مونده یکی روانتخاب کنیتابه نامتون ثبت بشه مهلت تموم کردن د.راول تا10ماه مبارک رمضان هست که همون روز ختم گرفته میشه ودرودومش روز بعدش شروع میشه
منتظرم


چه کار خوبی..
ختم برداشتم عزیزم..با دوستان...میدونم بردارم..حقی میشه بر گردنم..
التماس دعا
معصومه
19 تیر 92 22:23
سلام عزیزم...
ممنونم ...مرسی ازراهنمای هاوامیدی که بهم دادی خاله جون...
خیلی خیلی خوشحالم کردی...
بانظر خوبت ونوشته هایی که باهرخط خوندنشون شوق منم بیشترمیشد.... نورامید تووجودم روشن روشن شد...چه شاعرانه گفتم خخخخ
ازت ممنونم...



خواهش عزیزم...این کمترین کاریه که میتونم انجام بدم..
من ایمان دارم تو به خواسته ات میرسی...
عزیزمی
صدف
23 تیر 92 14:48
مثلا نــــه واقعا تــکی گل پسر ، عاشقتم شازده کوچولو

مثل تو واقعا مهربونی...

شادی
24 تیر 92 16:00
" مثلا" " گفتن هات رو عشقه پسر


الهه مامان گلسا
29 تیر 92 18:51
یعنی مبین ترکوندیااااااااااااااااا
عاشق هوش و ذکاوتتم
به نظر من این یعنی اوج تیز هوشی
هزار ماشالا
هدی عزیزم صدقه یادت نره


یعنی تو منو ذوق زده کردی...
خیلی!!!
ممنون از این تشویقت