مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

هفت ماهگی ات مبارک نفسم...

1390/9/21 16:12
نویسنده : مامان هدي
785 بازدید
اشتراک گذاری

هفت اسمان
هفت دريا
هفت كهكشان
هفت دنيا
براي تو هفت ماهه ي كوچكم...مبينم هفت ماهگيت مبارك

مبارکت باشه نفسم

دنیا رامیدهم برای لبخندت...هراسی نیست لبخند تو دنیای من است

دوستت دارم تا بینهایت

بی نظیرترینم....دوستت دارم ....

شیطونیاتم شیرینه

مهربانم شکر؛هزار بار شکر...

پسر نازم

خوشحالم از اینکه هفت ماه است صدای قلبت...نفس هات...گریه هات...خنده هات مهمان خونه ی کوچک ما شده...وجودت برکت و نعمت است برای ما.

بالندگیت پیاپی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (20)

صوفی مامان رادمهر
22 آذر 90 13:31
7 ماهگیت مبارک مبین خوشگلم... شاداب باشی همیشه...سالم باشی همیشه... چقده تو نازی آخه شیرین


مرسی خاله صوفی جونم
هدی(مامان سید یاسین)
22 آذر 90 13:38
واییییییییی خدای من این پسملی چه بزرگ شده !چه همه مو در اورده! دلم برات حسابی تنگ شده خاله !
برای همین با اجازه مامانی لینکت میکنم تا زود به زود ببینمت!


اره خاله فقط جلوی سرممممممم
بقیه اش همچنان کچل....ببوس سید نازمو
من خیلی وقته لینکتون کردم
خاطره مامان بردیا
22 آذر 90 14:53
7 ماهگیت مبارک عزیز دلم. چه کیک خوشجلی هم داری معلومه از اون خوش مزه هاس...


خیلی خوشمزه نبود ولی خوشگل بوددددد
ممنون
خاطره مامان بردیا
22 آذر 90 14:54
من نمی دونم چرا یادم رفته بوده وبلاگت و لینک کنم؟!!! به هر حال الان لینکت کردم..


ممنون عزیز منم لینکت کردمممم
الهه مامان گلسا
22 آذر 90 15:12
هفت ماهگیت مبارک عسل خاله


ممنون بوس واسه گلسا
مامان هدی
22 آذر 90 16:46
به به سلا م یه مامان هدی دیگه شما رو از تو وب هدی جون مامان یاسین ÷یدا کردم خودمم که هدی هستم البته مامان امیر یس دیگه تیز ÷ریدم اینجا گفتم بیام آشنایی بدم حالا اگه اومدی ÷یشم یه وجه اشتراک دیگمونم بهت میگم .
میگم چطوره یه انجمن مامان هدی ها تشکیل بدیم آخه نیس که هی داریم زیاد میشیم


سلام هدی جون....دوران مدرسه همیشه فکر میکردم اسمم تکه ولی از وقتی مامان شدم یه عالمه نی نی رو دیدم که مامانای خوشگلشون هدی بود...تعریف کردم؟؟!!
خوشحال شدم از اشناییت..با انجمن هم موافقم
شادي
22 آذر 90 17:22
7 ماهگيـــت مبارك گل پسر


ممنون شادی جون
رها مامان ژینو
22 آذر 90 21:33
هم اسمت قشنگه. هم خودت قشنگی هم ژستات قشنگه هم کیکت قشنگه هم عروسکت قشنگه. هم شمعت قشنگه. این هفت تا قشنگی فدای قشنگی های تو پسرم

هفت ماهگی ات مبارک


ممنون رهای عزیز
ببوس خوشگل منو ژینوی نازو
مبین عزیزم هفت ماهگیت مبارک عزیز دلم...خیلی دوست دارم مهربون
23 آذر 90 2:33



کاش اسمتو مینوشتی گلم مممنون
عمو محمدجعفر
23 آذر 90 12:09
جمله مبین، ولی، به نقل از عمو محمدش:
خداوندا زیباترین لحظه ها را نصیب مادرم کن ، که زیباترین لحظه هایش را به خاطر من از دست داده است ...






وای عمو خیلی قشنگ بودددددد
خیلی ممنون از محبتت
ایشالا زیباترین زندگی نصیبت بشه

مامي گل
23 آذر 90 14:00
مبين جون هفت ماهگيت مباااارك عزيزم خيلي اقا شدي ماشا...


ممنون غزیزم
مامان رانيا
23 آذر 90 17:43
هورا تولد تولد
باشو شمع ها رو فوت كن كه 100 سال زنده باشي


ممنون خاله شبنم
خاله ندا
23 آذر 90 23:23
مبین کوچولو.عشق خاله هفت ماهگیت مبارک
خاله دوست داره .پاک من برای خاله دعا کن همیشه...


باشهه خاله ی پاکم
مامان آراز
24 آذر 90 9:26
مبارکه شازده پسر

ایشالا که 700 ساله بشی


مرسی عزیزم ببوس اراز کوچولوی جیگر رو
آراز
24 آذر 90 9:28
#####__#_____#____###_________ #_____
_____#__#_____#___#____#________#_____
_____#__#_____#__#______#_______#_____
#####__#_____#__#______#_______#_____
_____#___#___#___#______#_______#_____
_____#____#_#_____#____#________#_____
#####_____#_______###_____#####____

ارازی چه باحاله ممنون




خاله کوثر
24 آذر 90 17:32
سلاااااام نفسی....ایشاالله 70 سالگیت گل پسرسالم وسلامت باشی. عزیزم...
خواهرزاده ی پااااااااااااامسهههههه...یه دنیا برات ارزوی بهترین هارومیکنم جیگر...بوووس...{کیکتم خیییلییی خوشمله...مثل شکل ماه خودت


خاله کاش بودی....دوستت دارم
مامان فهیمه
25 آذر 90 17:08
سلام کد من در مسابقه جشنواره نی نی وبلاگ 139 لطفا نگاه کنید اگر دوست داشتید رای بدید
سمیرا مامان آنیتا
26 آذر 90 13:04
عزیزم چقدر عکسهات و چقدر دنیات قشنگه ایشالا همیشه روزای قشنگی داشته باشی


ممنون سمیرا جونم ببوس روی ماه انیتا رو
سپید مامان علی
26 آذر 90 20:11
عزیزم 7 ماهگیت مبارک
ان شاءالله زیر سایه پدر و مادر سالیان سال زندگی پر خیر و برکتی داشته باشی


ایشالا ممنون
فرناز مامان ایلیا
8 دی 90 23:41
تولدت مبارک پسر خوب و صبور و ناز...

مامانتم خیلی با احساسه قدرشو بدون...


ممنون فرناز جون
ببوس ایلیای نازمو