مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

بوی محرم...بوی عاشقی

1390/9/19 21:59
نویسنده : مامان هدي
692 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته زندگی من

السلام علیک یا اباعبدالله

این روزا میتونی مهربونی رو همه جا حس کنی البته باید دل بدی،

محبت...عشق...اردات

هرکس یه جوری میخواد نشون میده..وهمین زیباست

همین که هرکسی میخواد سهمی...هرچندکوچک داشته باشه؛

برای من امسال یه حس دیگه داشته.....غریب تر...دل سوخته تر...چون تو در کنارم بودی...چون به مقام مادر بودن رسیدم...

وچقدر خدای مهربون رو شکر کردم برای تو...همدل بودم با مادری دلسوخته...

نذرم رو ادا کردم...شکر...عاشق محرمم...دسته چهل اخترون...مشاعل حرم حضرت معصومه...شام غریبان

روزعاشورا

دسته چهل اخترون سادات

مبینم..٦ماهه ی من

ازخدا میخوام همیشه تو راه حق قدم برداری

از امام حسین میخوام خودش کمکت کنه تا به شناختش برسی

از شیرخواره کوچکش میخوام خودش نگهدارت باشه

و از تو میخوام حسینی باشی...ارزویم برای توست...یاحسین

روز شیرخوارگان حسینی

مهربونم...خدای خوبیها...مادربودن حس نابی است...ان شاالله محرم سال بعد همه اونهایی که ارزوشون مادر بودنه...دامنشون پر باشه...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سپید مامان علی
19 آذر 90 16:07
عزیزم چقدر تو این لباس نازتر شدی ان شاء الله علی صغر نگهدارت باشه و دعای مامانی برای دیگران مستجاب بشه
خاطره مامان بردیا
19 آذر 90 16:29
عزیزممممممممممممم چقدر توی این لباس ها نازتر شدی


ممنون خاله خاطره
مامان حاج علی
20 آذر 90 8:03
سلام عزیزم.وقتی خوندم که خیلی اذیتی خیلی ناراحت شدم و امروز هم سریع اومدم به وبلاگت که ببینم حالت چطوره.حدس میزدم میخوای دندون دربیاری.انشاالله مبارکت باشه و همیشه زیر سایه امام حسین سرباز آقا امام زمان باشی.دوستت دارم.همیشه صحیح و سالم باشی.


ممنون خاله یاسمین دلم برات تنگ شده بود علی جونم خوبه؟؟
صوفی مامان رادمهر
20 آذر 90 11:25
هوراااااااا مبین جونم اومد دوباره... پسرم خیلییی ناز شدیا... من عاشق این معصومیت شما کوچولوهام


مرسی خاله صوفی همیشه مهربونم
مامان نفس
20 آذر 90 15:34
هزار ماشاله به نازنین فرشته دندونشم مبارک باشه مامان مهربون شاد باشید گلم


ممنون ببوس نفس ناز رو
مامان مهدی
21 آذر 90 0:39
خدا پشت وپناه باشه چقدر ناز شدی توی این لباس


ممنون عزیزم
ویدا
23 آذر 90 2:36
قبول باشه عزیزم....تو این لباسا ماهترشدی


ممنون ویدای مهربون
مامان رانيا
23 آذر 90 17:45
اخي با حال شده جه مظلوم و شيرينه


ممنون عزیزم
خاله ندا
23 آذر 90 23:31
تو این روزا همش علی اصغر بودی.علی اصغر نگهدارت همیشه...


ممنون خاله خوشگلم


عکسامو نفرستادی...