مبين مبين ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

25 ماهگی مهم!

1392/3/23 10:49
نویسنده : مامان هدي
673 بازدید
اشتراک گذاری

هوالمبین...

*برای این دوست داشتن ت فکری بکن

جا نمی شود در من!

٢٥ ماهگی ات مبارک ...

خدایا شکرت.

یا ماشاالله...

درست ده روز است...

با پسرم خرید که میرویم...پارک که میرویم...مهمانی که میرویم...گردش که میرویم...ساکمان یک چیز کم دارد!!!

درست ده روز است...

پوشک های سایز٤ ما...خریدار ندارد!!! همان گوشه ماندند که ماندند!

درست ده روز است...دو جمله ی کوتاه به گفتگوهایمان اضافه شده....مامان بیا جیش دارم...مامان بیا پی پی دارم...:)

پسرم بی پوشک است....و ما روزی هزار بار آب بازی میکنیم...لباس میشوییم و آب می کشیم ...

درست ده روز است...می بینم و هیچ نمی گویم و نفسی عمیق می کشم و خود را آرام می کنم...

چون قدم مان مهم است...خیلی مهم!!!

الحمدلله....باز هم اعتماد من به تو جواب داد....مثل همیشه....برای من کاملترین بودی...و من تمام سعی ام را کردم...

٢٥ ماهگی را به پسرک مستقل و بدون پوشک و آقای کوچکِ خودم تبریک میگویم...

خودمانیم! دلم برای آن پسرک پوشکی که هلش میدادیم زمین میخورد و صدای تلپ پوشکش می امد تنگ شده...و این هم رفت نزد آن دلتنگی های دیگر....تو بالنده تر می شوی و صندوقچه ی دل من پُرخاطره تر....باش عزیزترینم.

خدایا دوستت دارم.....خیلی!!!!

الحمدلله رب العالمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

مونایی
23 خرداد 92 0:02
هدی عزیزم ، مبارک .
خیلی مبارک .

نمیدونی چقدر خوشحال شدم برای مبینت ، ببوسش .


ممنون مونا جان
روز اقا بهراد باشه ایشالا...
بوسیدمش...بجای تو.
الهه مامان گلسا
23 خرداد 92 12:49
جووووووووووووووووووووونم خوشتیپ نازم
با اون موهای طلایی بلندت
بوووووووووووووس
ماشالا به تو گل پسر ، آخرشیییییییییی
تو همه چیز آخرشی

الهه لوسش نکن...
دعا کن همینجوری پیش بره. ....
ممنون عزیز دل
ببوس گلسای عزیزم رو
بهار
23 خرداد 92 14:39
یعنی من میخورم تورو با اون کلاهت بچه

بفرمایید..از الان نوش جان.

خاطره مامان بردیا
24 خرداد 92 12:59
25 ماهگیت مبارک حوشگل مو طلایی بی پوشک

ممنون خاطره عزیزم....

هدی وسید یاسین
24 خرداد 92 13:31
هدی واقعا خوشحالم برات!
ماشالا به مبین نازنین طلایی!
برای ماهم دعا کن من که بد حور شکست خوردم!البته خداییش صبر تو روندارم!برای همین صبر میکنم تا خود یاسین پیش قدم بشه!


هدی جان عجله نکن عزیزم...ایشالا به خیر و خوشی تموم بشه...سید کوچولو همکاری میکنه...

سمیرا مامان آنیتا
24 خرداد 92 16:29
هدی جاااااااااااااان من بیا یه ریزه عکاسی یاد منم بده تا دست به دامن مبین نشدم

مبارک باشه آقا کوچولو
خیــــــــــــــــــلی باحاله .. آنیتا اونقدر حرفه ایه که دهنم باز میمونه

سمیرااااا دخترت ماهه ...هرجور عکس ازش بگیری ماه در میاد

هاله
26 خرداد 92 2:25
آفرین به مبین کوچولوی بزرگ و مامان مهربونش
چقدر رنگ موهاش خوب معلومه تو عکس خیلی قشنگه

اوهوم تو این عکس رنگ موهاش معلومه...
ممنون خانوم دکتر...ببوس دختر جیگر خوش استیل ات رو.
زهرا(مامان پارسا)
26 خرداد 92 7:51
بازم مبارك باشه مبين خاله. عزيز دلم.
هدا جون عكس مبين فوق العادس. هزار ماشالا بهش باشه.

نگاهت قشنگه زهرا جان...
مهربونه...
ممنون.

سعیده
26 خرداد 92 9:58
هزار ماشاالله به پسر فهمیده ات و هزار آفرین به مادری مثل تو که اعتماد میکنی بهش و همین صد درصد بهش اعتماد به نفس میده

امتحان کن سعیده...همونی میشه که میخوای ان شاالله...شک نکن

مامان بهادر
26 خرداد 92 16:07
مبارک باشه عزیزم دیگه خیلی بزرگ شدی
روی ماهتو میبوسم عزیزم
اون کلاهتو کجای دلم جا بدم عزیزم


ممنون خاله سپیده مهربونم...
قربون خنده های بینظیر بهادر عزیزم
مامان علي اصغر
27 خرداد 92 9:40
مبارك هدي جون
مبين جان داره مردي ميشه واسه خودش
(پوشكاشم نگه دار واسه نوه هات)


ممنون عزیزم
به پیشنهاد یه دوست ....گفت پوشکاشو نگه دار برای توی سفر یا مسیری که نمیتونی برای پی پی وایسید...خوبه...در مواقع اضطراری حکم دستشویی همراه رو داره...ههههه
شادی
27 خرداد 92 18:16
احسنت به تو مبین .
و یک خسته نباشید به مامان هدی .

25 ماهگیت مبارک باشه پسر مو طلایی


قربانت عزیزم...
ببوس دختر بهاری ات رو
صوفی مامان رادمهر
28 خرداد 92 9:57
وایییی خوشتیپ بی پوشک من... عاشق کلاه قشنگت شدم آقا کوچولو... خوش به حالتون...رادان که فعلا خودشو زده به اون راه

من فدای رادان پوشکی خودشو زده به اون راه بشممممممممم

مامان طاها
28 خرداد 92 13:47
مبارک باشه.
آخ که چقدر دلم برای عکسهای خوشگلش تنگ شده بود.
خدا نگهدارش باشه از خودش عزیز تر پیدا نمیشه.

فدای همشون برم من اینقدر پاک و فرشته ان...عاشقشونم...
ببوس مردکوچولوتو..طاهای خوش خنده رو
صدف
29 خرداد 92 0:53
وااااااااااااااااااااااای چقدر خوشگل و خوشتیپی مو طلائی . ای جووووووووووونم چقدر کلاهت خوشملــــــــــــــــــه
تبریک تبریک تبریک تبریک خدارو شکر که مثل همیشه پیش تاز بودین و موفق هزار مشالا به این گل پسر هزار مشالا

ممنون ممنون ممنون
صدف من مقابل مهربونیت کم میارم بخداااااا
کاش میتونستم جبران کنم...
بجاش برات دعا میکنم...تا آراد زندگیت همیشه مرد و شاد و سالم باشه...زیر سایه مامان و باباش
سپید ماما علی
29 خرداد 92 8:37
25 ماهگی یک پسمل خوشگل بدون پوشک مبارک ... آفرین به تو عزیزم که با مامانت همکاری کردی...
چه عکسهای نازی ... من که عاشقشون شدم

ممنون سپیده جون...این اولین باریه ک بی پوشک رفتیم بیرون...منم دوستشون دارم