مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

تحولی نو...

1390/9/19 16:03
نویسنده : مامان هدي
410 بازدید
اشتراک گذاری

وای که عشق میکنم میخندی

وقتی اون لثه های صورتی و نازت رو میدیدم موقع خندیدنت

یا وقتی دستمو با دستای کوچولوت میگرفتی و میبردی سمت دهنت ,

منم با نوک انگشتام لثه های پنبه ایت رو لمس میکردم

چندوقتی بود سفت شده بودن....

دکتر که میگفت فعلا از دندون خبری نیست

مهربونم...شیرینم...عزیزترینم

شب عاشورا خیلی بد خوابی کردی خداروشکر مامانی زهرا پیشم بود...

نصف شب تب 38 درجه...لخت خوابیدی فقط با پوشک!!!

صبح بیدار که شدی و مثل هر روز شیرین ترین لبخند دنیا رو بهم دادی...

وییییی که خیلی حس نابی بود

باز هم یکی دیگر از اولین های تو...اولین دندون

یه نقطه کوچولو وسط لثه های صورتیت

قربون خودت و لثه هات و دندونت برم من

دستمو بردی سمت دهنت...انگار میخواستی نشونم بدی

ماه من

بالندگیت پیاپی...خدایا سپاس

6ماه و25 روزگی دندون دار شدی..روز عاشورا...مبارکت باشه...

وقتی دوتاش باهم در اومد و کامل پیدا شد برات بهترین جشن دندونی رو میگیرم

میخوام مرواریدهای سفیدت تو عکس پیدا بشه

دوستت دارم... عاشقتم ...میپرستمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

خاطره مامان بردیا
19 آذر 90 16:34
مروارید کوچولوت مبارک باشه خالههههه جون


ممنون بوس برای بردیای عزیزم
سمیرا مامان آنیتا
19 آذر 90 18:05
ماشالا به این پسر زبر و زرنگ ، دختر من که هنوز بی دندونه هدی جون خیلی خوشحال شدم که به دنیای ما سر زدی ، باز هم ازین کارها بکن گلم


ممنون به روی چشم
صوفی مامان رادمهر
20 آذر 90 11:26
مبارکههههههههههههههه... به سلامتی عزیزم... سال دیگه با همین مرواریدا روز عاشورا نذری می خوری به به... چه خوشمزه


ممنون خاله ایشالا
دندونای رادمهری خوبن
عمو محمدجعفر
20 آذر 90 19:58
سلام مبینم.سلام مامانش
اینم لینک دکتر متخصص دندان و همه چیز کودکان
http://www.ahmadshahfarhat.com/
بای


مرسی عمو جون
حتما سرمیزنیم ببینیم اقای دکتر برای سلامت دندونای تازه واردم چی میگه
بازم سربزنید
خاله کوثر
21 آذر 90 15:26
وااااااااااااااااای مپین کوشولوی خاله...:
فدای اون مینی دندمنت بشم من جیگر...خداروشکر پیشت بودم,دندون قشنگتو دیدم...وگرنه کلی حرص میخوردم که تو بزرگ شدی وخاله شکل ماهتو نمیدید...عاشقتم امیدم...


خاله جونییییییییییییی منم دوستت دارم یه عالمه
اون یکی دندونمم در اومد
شادي
22 آذر 90 17:23
عاشقتم كوچولو


مرسیییییییییی
مامان رانيا
23 آذر 90 17:44
بوس قلمبه براي اين شاهزاده


ملسییییییی رسید
خاله ندا
23 آذر 90 23:27
مبین نفسم دندون کوچولوت مبارک


دیگه باید بگی دندونات
سپید مامان علی
26 آذر 90 20:08
عزیزم دندونات مبارک باشند

بووووووووووووس