مبين مبين ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

دوازده!!

1391/5/26 11:17
نویسنده : مامان هدي
409 بازدید
اشتراک گذاری

چهارمین کرسی هم امد...

چقدر پر ناز و ادا...

دلش میخواست همه بدانند دارد می اید...

ممنون همـــــــــــه فهمیدن...

خوب نفسم را آزردی...

خدا را شکر تمام شد...داستان این کرسی ها...

مبین...پسر صبورم....کاش من بجای تو تمام درد ها را میکشیدم...

سلامتی ات دعای همیشگی من است پسرم!

بی نظیر شده ای...درست مثل یک مرد کوچک...

دوازده دندانه ی بی مثالم........نفسم به نفست بند است...عمیق نفس بکش!

مبارک باشد..

خدایم شکر برای بالندگی اش...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامی گل
26 مرداد 91 12:02
مبارک باشه عزیزم : ایشا... بقیه بدون دردسر بیان و هیشکی نفهمه X

خصوصی داری


مگه اینکه قرار باشه بازم در بیاره....بچه ام عجله داره
بهار
26 مرداد 91 13:34
مبارک است...
همه مون فهمیدیم ...
وقتی مامانی کم میاد یعنی یه خبراییه...
شاگرد اولی دیگه...گفته بودم!!


اییییی دلم خنک شد دعواش کردی اصلا کار خودته همیشه میام پیشت درد دل
ممنون اره واقعا شاگرد نمونه اس
الهه مامان گلسا
26 مرداد 91 13:37
مبارکت باشه گل بهاری
خیلی دوست دارمااا


منم خیلی دوستون دارم هربار وب گلسار چک میکنم پس اپ با عکس کووو
خاله کوثری...
26 مرداد 91 14:01
مبارک باشه مبین صبووووووووووووورم...


سوسن(مامان پرنسس باران)
26 مرداد 91 17:22
مروارید جدید مبارک باشه شکوفه بهاری...




صدف
26 مرداد 91 17:45
مبارک باشه شازده کوچولو ، هزار مشالا به شما گل پسر قوی


ممنون......دعا کنید بقیه هم دارن در میان...
خبر امد خبری در راه است
صوفی مامان رادمهر
28 مرداد 91 11:09
آفرین به تو قهرمان... آفرین... یواش یواش داری می رسی به مرحله آخر.. همه مرواریدا دارن می یانا... بوووووووووس


ممنون....چهارتا نیش هم در راهند....اوه خدا بخیر بگدرونه
خاطره مامان بردیا
28 مرداد 91 18:44
مبارکت باشه عزیز دلممممممممممم


سپید مامان علی
31 مرداد 91 9:05
دوازدهمین مروارید خوشگلت مبارک باشه مرد کوچک من