مبين مبين ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

ماه کامل پانزده من!

1391/5/22 5:01
نویسنده : مامان هدي
646 بازدید
اشتراک گذاری

هیجان روزگارم؛

درست شبهای قدر پانزده ماهه شدی...

و من به شکرانه ی وجودت، نفست...نذرم را ادا کردم...با تو!

سلامتی مبین تا قیامت مادرانه

درست مثل سال پیش...ان وقت که تو فقط نود و چند روز داشتی...خدایم شکر...

 

نمیدانم این دل مادرانه چیست...هرچه هست من خوش میگذرانم...با احساسش.

تو پانزده ماهه شدی و من ماهت را سال حساب کردم...رفتم تا پانزده سالگی ات...با این دل بی حساب مادرانه ام!

میشود...تو پانزده ساله شوی و من تو را ببینم..؟

باید باشم...!!! به قول یکی از همدرد هایم.....من باید باشم، از خودش که تو را به من داد خواستم...نکند تو بی من و پدرت بزرگ شوی!...میخواهم باشم و ببینم..قد و بالای مردانه ات را...موفقیتت را...ارامش و سلامتت را پسرم...بند دلم...تمام هستی ام!

پانزده ماهگی ات مبارک دردانه ی من!

خدایم شکر....من بنده ی تو ام......تو خدای من.....و من چقدر دل گرمم به بودنت....شکر!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

الیسا
22 مرداد 91 9:01
قبول باشد هدی نازنین ... هزار سال دینت را ادا کنی .

مبین جان 15 ماهگیت مبارک ... 150سال پر برکت و سالم زندگی کنی!


ایشالا خدا توفیقش رو بده...
ممنون از دعای شیرینت
سعیده
22 مرداد 91 10:12
15 ماهگیت مبارک پسر قشنگم.......شله زرد 15 سالگیت رو بپزه مامان پر احساست......هدی جون نذرت قبول عزیزم


ایشالا....زنده باشم تا اون موقع...
ممنون مهربون
بهار
22 مرداد 91 10:43
الهی که زنده باشین مامان وبابای مبین 15ماهه...الهی که ببینی روزایی رو که مبین در اوج موفقیت و خوشبختیه...اون روزایی رو که یه مرد بزرگ "مامان "صدات میزنه...عمرتون باعزت و به پهنای خورشید...
نذرتم قبول کدبانوی باسلیقه... وعده مون ایشالا پلوی عروسی مبین کوچولو!!

حتما ان شاالله... پلو و شله زرد....هههه
به ارزوهات برسی بهار عزیز....
بانو
22 مرداد 91 12:37
آخ قربونت برم با اين قلم معركت كه حرف دل همه مادرا رو ميزني... ايكاش باشيم و قد كشيدن دلبندامون رو ببينيم ....
چقدر عكس كوچمولوييش بامزه است... بوسش كن ... محكم


بانو جون
اون موقع منم میام و پانزده سالگی مرد شیرین زندگیت رو تبریک میگم...کیان عسل
خاله ندا
22 مرداد 91 14:03
واای مبین شیرین خاله ماشالا چقدر بزرگ شدی مخصوصا عکس پارسالتو دیدم.اقا و شیطون
15ماهگیت مبارک خاله انشالا 115سالگی زیر سایه و مامان وبابا
خواهرخانومی قبول باشه

ندا فکر کن....مبین پونزده ساله بشه..تو چندتا بچه داری...))))



اره بزرگ شده ولی همچنان کم موووو
صوفی مامان رادمهر
22 مرداد 91 14:25
نذرت قبول... مبینت همیشه در پناه لطف حق سالم و سرحال... انشاالله لباس دامادیش رو تنش کنی و بیای اینجا یه متن توپ بنویسی و ما هم بخونیم و از شادی گریه کنیم...


ایشالا دامادی رادمهری....
جیگرشونو برم....
مامی یاسین و یسنا
22 مرداد 91 18:53
15 ماهگیت مبارک عزیزم .........هدی یادمه ماه رمضون دو سال پیشو یادش به خیر کاش برای همیشه یادمون بمونه لطف خدارو...........مبن جون باش تا همیشه که نفس مامان به نفس تو بنده


خوب یادمه....
یادم میمونه....
ممنون عزیزم
صدف
22 مرداد 91 22:53
هدی عزیزم نذرت قبول ، انشالا سالیان سال نذرت رو ادا کنی . (میگما از سال دیگه من و آراد میایم کمک هههههه)
شازده کوچولو 15 ماهگیت مبارک عزیز دلم ، قربون اون صورت ماهت بشم که انقدر بزرگ و آقا شدی .


اخ من که از خدامه....کاش میشد...
ممنون ببوس اراد شیرین و متین رو
شادي
23 مرداد 91 4:24
خيلي زود بزرگ شدي مبين .

خدا رو شكر . هزاران بار ...


ممنون...شکر....برای همشون...
سمیرا مامان آنیتا
23 مرداد 91 11:50
15 ماهگیت مبارک
ایشالا تولد 15 سالگی اش و دستورات بی پایانش برای جشن و دعوت همه دوستانش


ایشالا............اوه فکر کن یه عالمه پسر پانزده ساله...
سپید مامان علی
23 مرداد 91 16:24
15 ماهگیت مبارک مبین نازم......
نذرت قبول هدی عزیزم......

امیدوارم قد کشیدن و رشدش را تا بی نهایت ببینی

الهی آمین


ان شاالله ....ممنون از دعای قشنگت
خاله کوثری...
25 مرداد 91 15:28
ایشاال...هر ساله عزیزم......
همیشه سالمو سلامت باشی مبین کوچولو...
قبول باشه...


مرسیییی یادت باشه تهنام گذاشتی.
خاطره مامان بردیا
28 مرداد 91 18:48
نذرت قبول باشه عزیزممممم . انشاء اله که سایه ات همیشه بالای سر مبین جون باشه. انشاء اله تولد 150 سالگی شکوفه بهاریت


ممنون انشاالله عطر نفسهای این فرشته ها همیشگی