مبين مبين ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

هنرمند کوچک

1391/5/22 5:21
نویسنده : مامان هدي
1,158 بازدید
اشتراک گذاری
ما در پیاله عکس رخ یار دیده ایم
ای بی خبر ز لذت شرب مدام ما
 
 
 
زیباترین پسر دنیایم!
 
میخواهم زمان را متوقف کنم نمیشود!
 
ثبتش میکنم...تا خاطراتم را مرور کنم برای روزگار دورم
 
تو اما....
 
چه میخواستی ثبت کنی؟!
 
قصدت دلبری بود؟ آفرین....توانستی
 
فلش های ممتد...توجه ام را جلب کرد...از اشپرخانه نگاهی انداختم...تو بودی دوربین به دست...و لبخندی شیرین.
 
عکاس کوچولو
 
عکسهایت برای ما.......زیباترین و هنری ترین عکس دنیاست....
 
عکاس کوچک
 
زندگی ات پر از لحظه های زیبا و شاد....ثبتشان کنی و لذت ببری
 
هنوز نمیتوانی دوربین به دست دکمه را بزنی...موضوع عکسهایت هنوز دوتا پای بهشتی خودت یا زمین و افق دوردست خانه مان....
 
من فدای پاهای بهشتی ات مادر
 
 
 
ده روزی میشود عکس میگیری...الان حرفه ای تر شده ای...بند دوربین را هم گردن می اندازی و وقتی میگویم مبین چکار میکنی مامان؟؟
خودت رو موش میکنی و دوربین رو به طرف من میگیری و پاهای من سوژه ی تو میشود...
 
منتظرم تا عکسم را بگیری تا قابش کنم....برای همیشه...عکس دست تو!!!
 
هنرمند کوچکم.........خودت را.......دستهایت را......افکارت را.....عکسهایت را عشق است....
 
شکر خدای زیبایی ها!
 
*** خاله ندا....رقیب پیدا کردی!:)
عکسهات فایل جداگانه داره پسر!!!
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

الیسا
22 مرداد 91 9:03
هنرمند کوچک ... مبین ... زودتر بگیر از مادرت عکسی بیادگار روزگار خوش نوپایی !

دوستتان دارم ! زندگیتان همیشه در قاب خوشی ها ثبت باشد !


ایشالا.....منتظرم...
خیلی دوستت دارم الیسای مهربون ..
دلم برای محمدصادق تنگ شد...عکسشو میخوام
سعیده
22 مرداد 91 10:13
عکاس باشی جون........عکستو قربون


مرسی باید بیاد از مهدیار و خودش کنار زاینده رود عکس بگیره...
بهار
22 مرداد 91 10:50
مبین کوچولو:چه کارا میکنی گل پسر شیطون!!
فدای اون پاهای کوچولوی تو...ماشالا ...آفرین که یواشکی و بی سر و صدا شیطنت میکنی...اینقده خوشم میاد از این فلفل بازی بچه ها !!!
هنرمندیت مبارک مبین!!!


منم عشق میکنم بهار...
ایشالا به زودی تو هم یه فلفل گیرت بیاد از دیوار راست بره بالا
صفات رو عشق است دوستم
بانو
22 مرداد 91 12:51
خدائيش عكساي قشنگي گرفته فسقلي
ايشالا برسه روزي كه مبين عزيزم 1 عكس از مامان و باباش بگيره، بزرگش كنه با يه قاب بزرگ و شيك بزنه به ديوار تا تو هر روز از ديدنش لذت ببري
واقعاً كه چه كيفي داره


ایشالا...مرسی بانوی مهربون...
راستی سفارش هم قبول میکنه....))
خاله ندا
22 مرداد 91 14:07
خیلی قشنگن عکسات خاله.یه جور سبکه برای خودشآفرین مبین طلای خاله عالی کارمیکنی.خوشحالم که یه رقیب دوست داشتنی پیدا کردم.رقیب به این میگن
رقیبمو عشقهههههههههههههههههه


مرسی خاله ندا....بیا با هم نمایشگاه بزنیم.....هردو هنرمند!
صوفی مامان رادمهر
22 مرداد 91 14:28
چه عکسای توپی انداختی پسر طلایی... گندمی... نازنین... دوستت دارم عکاس کوچولو


ممنون صوفی پرانرژی...خیلی عزیزی
صدف
22 مرداد 91 22:59
ای خدا ، عکاس باشی مارو ببینین ، الهی دورت بگردم که تو انقدر باهوشی . وای هدی فکر کن اولین باری که بتونه تو رو تو قاب دوربین جا بده و عکست رو بگیره وااااااااای چه عشقی میده . آخ شازده کوچولو به خدا اگر ببینمت میخورمت


مرسی صدف...منم منتظرم..
فکر کن اراد هم از تو عکس بگیره.......یه عکس هنری...جوووونم
شادي
23 مرداد 91 4:23
عزييييييزم ...
چه عكس هاي هنري اي ...

هنرمند كوچك ، فداي خودت و عكس گرفتن ات


ممنون....زنده باشی عزیزم
سمیرا مامان آنیتا
23 مرداد 91 11:54
بابا آفرین داری
هزار ماشالا
از عکسای من که بهتره


هههه سمیرا شکسته نفسی میفرمایید.....
سپید مامان علی
23 مرداد 91 16:20
فدای این عکاس کوچک بشم که سوژه اش دو تا پای کوچک آسمونی هست


ایشالا سوژه اش من میشم به زودی....هههه
مامی گل
24 مرداد 91 9:36
قربون خودت و غکسات اوووووخ اون پاهات رو گاز میگیرما


منم رمز پلیز : تو وبلاگ باران لطفا زحمتش رو بکش X


مرسی.......پاهای باران خوردنیه.....اوخخخخ
خاله کوثری...
25 مرداد 91 15:25
نی نی 1ساله ی هنرمند.....قربون پاهای توپولوت بشم عشششششششقم...
وقتی دوربین میگری دستت بود جدی باورت میشه که عکاسیو دوربینو به کسی نمیدی...قربون لجبازیاااات....


نکنه هنوز باورت نشده....پسرم واقعا عکاسه...ژست بگیر خاله....
خاطره مامان بردیا
28 مرداد 91 18:46
ای جونممممممممممم عکسایی که عکاس کوچولو گرفته واقعا دیدن داره


میخواد اتلیه بزنه