مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

این روزهای ما ...یک...

1390/12/17 18:34
نویسنده : مامان هدي
744 بازدید
اشتراک گذاری

کمد رختخوابها رو مدتیه دست نزدم...درش رو باز میکنم و رویه های تشک و بالشت ها رو در میارم....میشورم؛ پتو ها رو میدم اتوشویی....و مسافرتی ها توی ماشین لباسشویی

نوبت مرتب کردن کمد رختخوابها....تشک اول رو میذارم و روم رو که برمیگردونم...صدای خنده ی یه فرشته میاد...رفته تو کمد روی تشک...و من تشک بعدی به دست بهش میگم بیا این طرف جونم...میخنده...خدااااا

میذارم زمین و میرم بغلش میکنم و میبوسمش...میبرمش توی هال پیش استخر اسباب بازی هاش

و ادامه میدم کارم رو ....حسابی مشغولم...پتوی بعدی رو میخوام بردارم زودی میاد...و میگه دااااا

یعنی دالی بازی و من دست از کار میکشم و با پتو باهم دالی بازی میکنیم...کلی میخنده...منم کیف میکنم ...بغلش میکنم ومیبوسمش و میبرمش تو هال پیش............

 و ادامه میدم کارم رو....مشغول رویه کشی بالشت هام دو سه تا شونو برمیدارم و میبینم در کمد بسته است....و جلوش یه فرشته میخنده بهش میگم بیا این طرف...از درب بسته میگیره و بلند میشه...و میخنده....فدات....بغلش میکنم و میبوسمش و......

و این ماجرا هزار بار تکرار میشه و من خسته ی خسته...اخه سه تا تشک و ٦-٧ تا پتو و چندتا بالش باید ٣ساعت چیدنشون طول بکشه

عوضش کلی بوسیدمت....کلی خندیدی....کلی بازی کردی...کلی....

دوستت دارم مبین برای همین لحظه ها....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله کوثری...
18 اسفند 90 0:11
فدااااااااااااااااااااات بشممم من که داااااااااااالی میکنی... عااااشق شیطونیاتم...نمیذاری مامیت کاراشو بکنه...وروجکه من.....
مسافران آسمانی
18 اسفند 90 13:19
ماشاالله به این گل پسر ناز... مامانی اسپند براش دود کن به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم منتظر نظراتتون هستیم...
مونایی
18 اسفند 90 14:00
مامي گل
20 اسفند 90 14:06
الهي فداش دلم براتون تنگ شده بود
مامان فرهام
20 اسفند 90 17:32
دقیقا شرایط ما هم همینه کلی لحظه شماری می کنم تا فرهام بخوابه و یک کار کوچیک واسه خونه انجام بدم اما .... اما دوباره به خودم می گم اشکال نداره کار و خونه تکونی و خونه منظم همیشه می تونه باشه اما لحظه های شیرین با پسرم اونم تو این سن دیگه پیدا نمی شه ماشا... به این گل پسر همیشه سالم باشید
شادي
21 اسفند 90 2:40
خدا اين عشق كوچولوت رو برات نگه داره هدي جان