مبين مبين ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

یا علی....

1390/10/20 2:20
نویسنده : مامان هدي
474 بازدید
اشتراک گذاری

 

عاشقممممم

بلند شو پسرم...

مرد کوچکم...هنوز بوی بهشت میدهد دستهایت؛

بگذارشان روی شانه هایم و برخیز

پدرت چون کوه پشتت ایستاده

دستانت را به مادر بده دلبندم

یا علی بگو و برخیز....

محکم باش

فدای تمرکزتتتتتتتت

مبینم...جان مادر

امروز بلند شدی و ایستادی...و من غرق لذت شدم...

چشمهایم را دوست دارم خیلی!

دوستشان دارم چون میتوانم هر لحظه بالندگیت را نظاره کنم

شکر خدایممممم

شیرینم

علی نگهدارت...بلند شو و با ایست...مردانه,محکم,باوقار...چون علی(ع)

به بودنت افتخار میکنم...کوچک بزرگم

دوستت دارم تا بینهایت...مادرانه...

شکر خدایم برای پسرم

نگهدارش باش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

سپید مامان علی
19 دی 90 21:28
قربون پاهای کوچولوت که روشون ایستادیییییییی


ممنون عزیزمممممممم
سمانه مامان کیمیا
19 دی 90 21:32
افرین چقدرقشنگگگگگگگگگگگگ
سفانه مامان شهداد
19 دی 90 23:34
واااااااااااااااااااااااااااای نمیدونی چقدر خوشحال شدم دیدم مبین گلم داره چه میکنه..... فداش بشم من... خدا حفظش کنه ایشالله برات.... توروخدا اسفند براش دود کن.... هزار الله اکبر بهش.... چشمم کف پاش.... میگن پسرا تنبلن (مثل پسر من ههههه) ولی هزار ماشالله مبین داره تخت گاز میره هاااااااا..... واجب شد یه دختر هم بیارم..ههههه.... ایشالله که همیشه محکم و باوقار و نامدار باشه دوستم.... میبوسمت


ممنون عزیزممممم
هم خودت خانمییییییییییییی هم پسرت اقا
به معنای واقعی
چکارش داری گل پسر رو بذار راخت باشه دیر نیست....ببوسششششششششششششششش
الهه مامان گلسا
20 دی 90 0:10
فدای مبین ،بزرگ مرد کوچک
تمام عمرت زیر سایه علی (ع)


ممنون الههه خوبم
گلسای گلت رو ببوس
خاله کوثری...
20 دی 90 0:20
آفرین مپییین...ای جونم...توهمون مپین جوجولوی آله کوثری...نمیدونم چی بگم...
تا نبینمت باورم نمیشه...بزرگ شدی فدای هیکل قشنگت بشم...ماشاالله.....


اره اله میام میبینیمممممم
فردا پیشتممم
مامان آراز
20 دی 90 1:21
ماشالا به تو پسر بلا-ایشالا که سایه مامان وبابات همیشه رو سرت باشه

باریکلا آقا کوچولو تو میتونی ....یا علی


ممنون عزیزم
ببوس اراز بانمک رو
سمیرا مامان آنیتا
20 دی 90 9:36
آفرین عزیزم .. ماشالا پسر زرنگیه ها ..

ببوسش از طرف ما به خاطر این پیشرفتش


چشم خاله سمیرا.....ممنون
صوفی مامان رادمهر
20 دی 90 11:00
امام علی همیشه نگه دارت باشه فسقلی خوشتیپ با اون لباسای خوشگلت...


ممنون صوفی جونم
رادمهر خوشتیپمو ببوس
خاطره مامان بردیا
20 دی 90 16:36
آفرین عزیزمممممممممممممم...
شادی
21 دی 90 1:00
ماشالا به این اقا کوچولو
هستی
21 دی 90 10:43
اااااااااا چه زود بلند شدی بابا من تازه دارم 4 دست و پا میرم کههههههههه
باریکلا به دوست خودممممم



ممنون خاله یا علی گفتممم
مامان رانيا
22 دی 90 18:14
عمو محمدجعفر
24 دی 90 22:30
سلام عسیسم.حالت خوفه.نکن این حرکتارو.اگه بفهمن میتونی راه بری اونوقته که باید صبح زود بری نون بگیری.عععععسلم .بای بای.


عمو جونممممم مرسی
میرم نون میگیرم
برای شما هم میگیرم
چندتا میخوای؟؟؟؟
مامي گل
28 دی 90 15:17
قربون تو كه رو اون پاهاي كوچولو وايسادي بووووووووووووووس