مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

بیخ گوش...

1392/10/9 0:47
نویسنده : مامان هدي
517 بازدید
اشتراک گذاری

یا حافظ...
پســـــــــر....هرجا تو هستی...پُر از فرشته است...گاهی خودِ خــــــــــــدا رو حس می کنم...یه وقتایی که نه از دست من کاری برمیاد...نه هر کسِ دیگه ای...حتی فرشته ها!


یه وقتایی مثلِ وقتی که کفشدوزکِ آویزونت رو کشیدی و جا مدادیِ رومیزی از طبقه دوم کتابخونه برگشت توی صورتت و مداد و  پونز و منگنه و سوزن ته گرد و خط کشِ آهنی هیچ خطی ننداخت به صورتت! که هیچ کاری از دستم برنمیامد...که منِ وحشت زده با ناباوری فقط به چشمای بی نظیرت نگاه می کردم تا ببینم هنوز اون تیله های مشکی منو نگاه می کنه و وقتی دیدم بِر ُ بِر زل زدن به من... بجای اینکه آروم بشم..افتادم رو زمین و می لرزیدم و داد میزدم خــــــــــــــدا ممنون...فدات بشم خــــــــدا...خـــــــدا به خودت سپردمش...شکر خــــــــدا...

از این لحظه ها زیـــــــــــــــاد برات اتفاق میافته با وجودِ تموم مراقبت ها...شاید هر روز..روزی چند بار! و هربار فقط می گم...خدا رحم کرد...

اینقدری که تو یاد گرفتی و میگی : مامان نَزدیت بود بیافتم!  میگم : چرا؟؟ میگی: آخه خدایی نَتَرده! :)

ورژن دیگه ی این حرفت هم اینطوریه...مامان افتادم! میگم وای چرا؟ میگی: آخه نزدیت بود! :)

گاهی هم که بهت میگم خداروشکر چیزیت نشد...میگی: اَده میوفتادم دیده مامان نداشتی؟ (منظورش خودشه احتمالا...:)

مبین ؛ منِ بی تو ، بی چاره ترین آدمِ روی زمینِ! ...پس خواهش می کنم باش!

مهربان تر از مادر ؛ خدای رحیمم .....

 هربار که خطر از بیخِ گوشِ این پاکِ کوچیک می گذره...خودت میدونی چه حالی دارم! و دلِ مادرانه ام قرصِ به همون عهدی که روز اول با هم بستیم...که می دونم تو خدایی..و نگهدارش.

والله حافظ و هو ارحم الرحمین....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

ندا
8 دی 92 12:25
سلام. خیلی زیبا می نویسی..از ته دل و عاشقانه. ایشالا موفق باشی عزیزم ماشالا به گل پسرت
مامان هدي
پاسخ
ممنون مامان ندا خوش اومدید
ندا
8 دی 92 12:25
با اجازه لینکت کردم
مامان هدي
پاسخ
لینک شدید با افتخار...
مامان بهادر
8 دی 92 18:12
ای جانم فداش بشم براش صدقه بده مبین خاله مواظب باش فکر دل ما هم باش راه دوری خیلی نگرانت میشیم انشالله خداوند همیشه پشت و پناهت
مامان هدي
پاسخ
چشــــــم بهش میگم مراقب باشه..کو گوش شنوا..
معصـومـﮧ
8 دی 92 18:47
آخه خدا نترده! الهی من به قربون این حرف زدن قشنگت مبیـــــن خدا حافظت ؛ همیشه و همه جا...
مامان هدي
پاسخ
ان شاالله معصومه داره حرف زدنش درست میشه...
زويامامان آرتين
9 دی 92 4:07
اي جانم مبين ، پسر خوب مواظب خودت باش آقا. دعاي مامان مهربونت هميشه پشت وپناهت باشه. عزيزم. هدي جون خدا هميشه مراقب فرشته هاي كوچولوشه.
مامان هدي
پاسخ
یعنی اگه خدا نگهدارشون نباشه...از دست ما هیچ کاری برنمیاد!
صوفی مامان رادمهر
9 دی 92 8:44
در پناه خدا باشی همیشه مبین شیرین زبون... یعنی من هلاک این قلم مامانتما
مامان هدي
پاسخ
صوفی چوب کاری میکنی؟؟؟؟؟!!! بعد من که کلا هلاک این افتادگی توام! موفق باشی مامان خانوم
سمیرا مامان آنیتا
9 دی 92 8:54
من بی تو بیچاره ترین آدم روی زمین این حرفت رو با تمام وجودم لمس کردم
مامان هدي
پاسخ
آره سمیرا.... آخه انگار دلیل بودنمون شدن!
خاله ندا
12 دی 92 2:00
فرشته کوچولو خدا همیشه حافظت باشه قربوووون شکل از ماه قشنگترت بشم
مامان هدي
پاسخ
اووووف خاله ای دیگه...کی بره این همه راهو
maman rania
12 دی 92 7:12
دعای تو همیشه پشت و پناهشه
مامان هدي
پاسخ
ان شاالله...
نسرین... مامان بردیا
13 دی 92 1:08
قربونت برم با این شیرین زبونیات... بلا ازت دور باشه الهیییییییییی
مامان هدي
پاسخ
آمینننننننن
مامان علی اصغر
14 دی 92 12:33
خدای مهربون همیشه مراقب فرشته های کوچولوش هست و خواهد بود و الا که ... آخه خدایی نترده
مامان هدي
پاسخ
اره خدا نترده برای هیچ کدومشون هیچ اتفاقی نیافته
هانیه مامان دریا
18 دی 92 12:40
یعنی اگه خدا حافظ فرشته هاش نباشه روزی چند بار ممکنه خدای نترده یه اتفاقی براشون بیفته بس که شیطونن!
مامان هدي
پاسخ
آی گفتی...
الهه مامان گلسا
2 بهمن 92 0:13
خدا رو شکر که بلا دور شده خدا و فرشته هاش هوای این عسلا رو حسابی دارن
مامان هدي
پاسخ
ارییییییییییی هواشونو داره...