مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

فوووووت...

1392/10/7 11:46
نویسنده : مامان هدي
473 بازدید
اشتراک گذاری

یا حق

هفتِ دی ماه

از بچگی شمع های روی کیک تولد برام عزیز بود...مخصوصا وقتِ فوت کردنشون...ایمان داشتم هر آرزویی که بکنم قبل از فوووووت، بعدش برآورده میشه...

درست پنج ساله....آرزوهامو یادمه...آرزو برای داشتنِ تو.

و دو ساله...با هم فوت می کنیم....یک دو سه...فووووووت

این دوسالی که شریکِ منی...که نیمی از تولد به نام توست...که زودتر از من پشت کیک می شینی...که برق تو چشات برام بسه! این دوسال، آرزومو از سر شب تکرار می کنم..مُدام!

یعد زمانِ فووت کردن که می شه...با هم می شینیم ....یک دو سه می گیم...اونوقت من آروم ترین باز دم دنیا رو روانه ی شمعی که تو اون لحظه تمومِ  دلخوشیِ پسر کوچولومه می کنم! تا نفس های بیسکوییتیِ خودش شمعو خاموش کنه و صدای دست زدنش بیاد و دلم آروم بشه از خوشحالیش...

آخه آرزوی دیروزم کنارم نشسته...دیگه چی می خوام؟!!

فقط براش مُدام دعا می کنم...هرچه خوبی..نیک بختی...راد مردی...صحتِ تن...قلبی آرام...روزگار شاد...عاقبتی به خیر...

و روانه شون می کنم سمتِ آسمونِ آبی...

بیست و هفت ساله شدم...کنارِ بند دلِ دوسال و هفت ماهه و عشقِ خاصِ خودم.

خـــــــــدایا شکرت.

هیچ لذتی بالاتر از این نیست که پدرت این شعر رو باعشق برات بخونه و...

اشکای مامانت رو ببینی...

من به دنیا آمدم ، زان دم که دنیـــــــا آمدی

گرچه دیروز آمدم اما تو با ما آمدی

هفت شهر عشق را با مادرت پیموده ایم

زین سبب آرام و ناز و ماه و بی تا آمدی...

الحمدلله.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

فرناز مامان ایلیا
7 دی 92 14:46
یلدات مبارکه گل پسر خوشتیپ
مامان هدي
پاسخ
یعنی معلومه پست رو نخوندی یه عکس یلدایی دیدی و تبریک...مرسی عزیزم
مامان بهادر
7 دی 92 16:03
هدی عزیزم مبارک باشه خانومی امیدوارم همه ارزوهایی که برای پسرت کردی یکی پس از دیگری براورده بشه الهی امین
مامان هدي
پاسخ
و آرزوهای تو هم... ان شاالله
معصـومـﮧ
7 دی 92 21:27
تبریک دوباره... چه آرزوی قشنگی داشتی دیروز! آرزوی دیروز تو ، آرزوی امروز منه البته از نوع مونثش!
مامان هدي
پاسخ
ایشـــــــــــــالا ته تغاری خانوم یه دخمل پیرن زری لپ قرمزی مثل خودت دختـــــــرا سیب گلابن.... منم سیب میخوام
الهه مامان گلسا
8 دی 92 1:48
هدی جااااااااااااانم تولدت مبارک حالا فهمیدم که چرا اینقدر آرام و نازو ماه و بی تا آمدی. "یه مامان و بابای عاشق و یه هدای ماااااااااااااااااه" دوست دارم دوست خوبم برات بهترینا رو آرزو دارم مبین خیلی ناز شدی پسر روز به روز خواستنی تر میشی
مامان هدي
پاسخ
الهــــه ی خوبم..دوست داشتنی عزیزم ممنون. گل سای زندگیت رو ببوس...
زويامامان آرتين
8 دی 92 3:17
هدي جون تولددددددت مبارك. انشاالله همه آرزوهات براورده بشه. مامان مهربون. هميشه دركنار خانواده وپسرك گلت شاد وخوش وسلامت باشي .
مامان هدي
پاسخ
آمین... آرزوی قشنگ دیروزت رو ببوس بهترین ها برای مامان آرتین عزیزم
صوفی مامان رادمهر
9 دی 92 8:42
120 سال کنار عزیزانت همگی با هم شمع فوت کنین و شادی و سلامتی مهمون همیشگی خونتون باشه... تولدت مبارک دختر دی
مامان هدي
پاسخ
ایشالا...بعد 120 سالگی فوتی برام نمیمونه...باید نوه ی مبین بیاد برام فوت کنه
خاله ندا
12 دی 92 1:58
خواهر قشنگم تولدت مبارک
مامان هدي
پاسخ
عزیزمی...
maman rania
12 دی 92 7:15
به قول رانیا happy to lee تولد ت مبارک هدی جان
مامان هدي
پاسخ
قربون رانیا خارجی
نسرین... مامان بردیا
13 دی 92 1:14
مبارکه... یلدا و تولد و همه چی... کیک هندونه ایتون هم روح نوازه حسابی
مامان هدي
پاسخ
ممنون نسرین پر انرژی...
مامان علی اصغر
14 دی 92 12:30
دوست مجازیم ... هدی مهربون تولدت مبارک انشاالله همیشه با خوبی و خوشی در کنار خانواده باشید
مامان هدي
پاسخ
قربانت مامان علی اصغر خوشنـــــــــام
مامان آراز
15 دی 92 12:38
تولدت مبارک مامان مهربون شهر آقای همسر واقعا زیباست حق داری اشکات سرازیر شه آرزوی دیروز مامان هدی.......قدرشو بدون
مامان هدي
پاسخ
شعر مال اقای پدرم بود... همسرم خودش شعره ارازت رو ببوس دلم براش تنگیده
مونایی
17 دی 92 15:41
تولدت باز هم مبارک دوست دوست من! بهترین دوست من.
مامان هدي
پاسخ
دوستِ دوست داشتنی من... دلتنگت شدم!
هانیه مامان دریا
18 دی 92 12:42
تولدت مبارک هدی نازنین کنار دو مرد زندگیت شاد و خوشبخت باشی عزیزم
مامان هدي
پاسخ
ممنون هانیه جان
مامان طلا
27 دی 92 2:06
عزیزم تولدت مبارک خوشم میاد همیشه شاکر خداودی . خیلی خصلت حوبیه . هزار ساله باشی
مامان هدي
پاسخ
قربون فاطمه خانوم گل.