مبين مبين ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

قبول است؟؟!

1392/9/5 17:00
نویسنده : مامان هدي
334 بازدید
اشتراک گذاری

یا حق

وضو می گیرم...

_مامان می خوای چیتار تونی؟

_نماز بخونم عزیزم.

_چرا ایندَدَر نماز می خونی؟؟

_می خوام با خدا حرف بزنم...تشکر کنم ازش...

نمــــــــاز می خوانم...روبرویم نشسته ای....نگاهم می کنی..با دقت!

گویی اولین بارت است....

_مامان؟!

به رکوع می روم...

_مامان جوابمو بده...بدو بله پسرم!

به سجده می روم...

_چرا جواب نمیدی؟ حَف بزن باهام! همش با خدا حَف می زنی چرا؟

سجده ی دوم...

_مامان اَده بـــِدی بله بهت شوتولات می دم!

خــــــــــــــدایا....نماز با لبخند هم قبول است؟؟!

آخر این فرشته ی خودت است...پاک و بی آلایش...کودکِ کودک!

رکعتِ دوم و سجده های بعدی؛ موقع بلند شدن..می پری روی کمرم...دستهایت را دور گردنم حلقه می کنی و پاهایت را دور کمرم...

نمی دانم چه کنم...به سرعت به رکوع می روم....و بعد سجده...

هرچه منتظر می مانم کنار نمی روی...بالاخره خسته می شوی و سُر می خوری...

خـــــــــــــــدا جان، این نماز کج و کوله هم قبول است؟؟!

تمـــــــام که می شود...می گویی :_مامان نمازت تموم شد؟؟

_بله مامان...

_خدا رو شُت...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

بهار
5 آذر 92 22:48
خدا رو شت که همچین مامان و مبینی دوست منن. چقــــــــــدر دوستشون دارم! این نمازای کج و کوله هم قبوله انشاءالله!...
مامان هدي
پاسخ
يه وب و يه بهار باصفاس ديگه ان شاالله....
یه دوست قدیمی
6 آذر 92 7:49
سلام عزیزم ماشالله ماشالله و هزار ماشالله قربونش برم الهی با این شیرین زبونیاش هدی جان همیشه براش اسفند دود کن و ایه الکرسی براش بخوان من همین الان یک بار براش خوندم الله لا اله الا هو الحی القیوم ... تا آخر . عزیزم سر نمازات خیلی برام دعا کن . گرفتارم.
مامان هدي
پاسخ
چشم دوست قديمي ..... ممنون از مهربونيت کاش ميدونستم کي هستي دوست....[]
معصـومـﮧ
6 آذر 92 23:37
سلام من خواننده خاموشی هستم (بودم) که با شیرین زبونی های مبین عزیز نتونستم بیش تر از این خاموش بمونم... زین پس روشن می شویم...اجازه هست؟! + عاشق مبین مشکی پوش "محرم و 30ماه عاشقی" ام... برای مبین و مامان گلش
مامان هدي
پاسخ
معصومه جان خوشحاليم از همراهيتون .با کمال ميل ممنون از لطفت
مامان بهادر
7 آذر 92 16:49
ای جانم فداش بشم نماز با این فرشته ارزشش دو چندان میشه ببوس مبین شیرین زبونمو
مامان هدي
پاسخ
ممنون ايشالا قبول حق ببوس فرشته بي نظيرت رو
یه دوست قدیمی
9 آذر 92 7:58
من مامانی یه فرشته ام و خیلی خیلی دوستمون دارم همیشه سالم و سلامت باشد و شاد . دعایمان کنید . خدا را به خاطر آشنایی با شما شاکرم خدایا شت شت شت . در پناه فاطمه زهرا همواره سربلند باشید.
مامان هدي
پاسخ
به به ... خوبی خانومی... منم خوشحالم از اینکه دوستای همراهی چون شما رو دارم چند روز پیش داشتم پیامای قدیمی رو میخوندم...به فکرت بودم
صوفی مامان رادمهر
11 آذر 92 14:18
ایییییییی جانم خب یکی وسط نماز بگه اَده بـــِدی بله بهت شوتولات می دم ...من باشم که همونجا ولوام کف اتاق ... بعدشم آنچنان می چلونم صاحب شیرین زبان این سخن رو که دیگه منو این جوری از خودم بی خود نکنه
مامان هدي
پاسخ
منم خودمو کنترل کردم تااااااا بعدش که خوردمش تمام شد
مامان بهنود و بهناز
19 آذر 92 9:31
از وبلاگت خیلی خوشم اومد جالب مینویسی مثل یه نویسنده ماهر! به منم سر بزن و بگو سوال بهنودم رو چطوری جواب بدم!
مامان هدي
پاسخ
تو لطف داری مامان خانومی خدا بهنود و بهنازت رو برات نگه داره...فرشته ان... اومدم..
فرناز مامان ایلیا
24 آذر 92 3:56
قربوووون شیرین زبونی هاشششش عزیزممممم خواسته شکلات بده واقعا حالا؟
مامان هدي
پاسخ
نه بابا وعده دروغین میداد
سپید مامان علی
25 آذر 92 10:14
خدا رو شت که همچین فرشته هایی داریم مامانی مطمئن باش نمازت صد در صد درسته چون فرشته ای مثل مبین همراهیت کرده
مامان هدي
پاسخ
خداروشت! خدایا چراغ خونه ی همه رو روشن کن...
مونایی
26 آذر 92 14:06
هـــــــــــــدی!! خیلی باحال گفته. چرا همش با حدا حرف می زنی. فسقلییی.
مامان هدي
پاسخ
نمیدونم چطوری به ذهنشون میرسه!
مامان آراز
27 آذر 92 21:53
مبین بلاااااااااااااااا
هانیه مامان دریا
4 دی 92 12:44
مامان اَده بـــِدی بله بهت شوتولات می دم!
مامان هدي
پاسخ
نداد