مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

نه خیرم !!!

1392/7/24 2:19
نویسنده : مامان هدي
324 بازدید
اشتراک گذاری

سبحان المبین

عمدا !

سوال پیجت می کنم تا جوابی دهی که دلم برایت ضعف برود...

_مبین بیا بریم بیرون

_نمیام

_چرا نمیای می خوام برم اقای صادقی بستنی بخرم برات.

_نَخیرم بستنی داریم!

نخیرم های بجای این روزهایت دلم را آب می کند...

همه می پرسند تا به نخیرم هایت برسند....گاه ر هایت را ل ادا می کنی و نخیلم تحویلمان می دهی...

_مبین جیش داری؟

_نخیرم نخیرم نخیلم نخیرم!

آخ ، آفریده ی مبین فدات.شکرالله.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

صدف
24 مهر 92 0:48
میشه جای من محکم بغلش کنی و ببوسیش ؟ نَخیرم نگی دلم بشکنه


چشمممم فردا حتما
برای بغل و بوس نخیرم نمیگه...هههه
maman rania
24 مهر 92 6:16
مونایی
25 مهر 92 12:53
عزیز دلم، نخیر گفتناتم دوست داشتنیه.


مثل تو
مونای دوست داشتی من
مامان آراز
26 مهر 92 11:30
بهار
26 مهر 92 15:25
وااااااااااااااای چه خوردنی شدی مبین!
میشه بخورمت اونم درسته؟؟؟!!!
مبین:نخیرم نخیرم نخیلم!


خاله بهار کی میای بخوریش؟
سپید مامان علی
28 مهر 92 15:43
ای جونم فدای این نخیر گفتن هات شدمممممم...
مامانی خب جیشنداره چیکارش داری؟



اره دقیقا دنیای وارونه اینحاست هاااااا
الهه مامان گلسا
29 مهر 92 0:37
جونمی مبین شیرین
بوووووووووووس


مامان علی اصغر
1 آبان 92 9:10
عزیز دلم
چه با مزه میگه
نخیرم ... هههه


:-D
صوفی مامان رادمهر
4 آبان 92 15:22
اگه دمب دست من بودی هر نخیرم دو تا بوس می شد حساب کتابش... به به...


چ حسای عادلانه ای هههه