مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

تجلی عشق و احساس

1392/7/12 12:38
نویسنده : مامان هدي
555 بازدید
اشتراک گذاری

یاحق...

هرسال مهرش که می آید دلم به مهرت گرم تر می شود

که من بی تو هیچ ام حسین جانم!

نمی گوید دوستت دارم
اما
آفتاب ِ نگاهش
راه را روشن می کند
و با دل شوره ای
لرزان می پرسد:
چه دیر آمده ای؟

 امسال مهری دیگر از فصلِ عشقِ زندگی مان  را کنار عزیزانمان جشن گرفتیم...سال گردی دیگر از پیوندمان...پیوندی که من و تو را مـــــــا کرد و بر سر یک سفره نشاند...

و آن معجزه ی بی نظیر خدا...همان فرشته که از من و توست...تجلی عشق و احساس ما...با حضورش خوشبختی مان را به حق کامل کرده ...ماشاالله

که آروزی برآورده شده ی دیروزمان بود...یادت هست؟! خدایا شکرت.

 

من هنوز شعری نگفته ام
من فقط تو را تماشا کرده ام
و کلمات را از یاد برده ام ...

دیروزمان هرچه بود گذشت...که جز خیر و نیکی نبود....خـــــــدا ، بی نظیر ترین همراه...ممنون از نگاه مهربانت...از آغوش همیشه بازت...از این 9 سالی که بودی...نگهبان تمــــــــام لحظه هایمان ، فردای مُبینی مان را به تو می سپاریم...

مثل همیشه...توکلت علی الله.

+شعر اول از رضا کاظمی

شعر دوم  ای لیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان نرگس جون
12 مهر 92 9:26
سلام دوست عزیز دوس داشتین به ماهم سر بزنید


بهار
12 مهر 92 13:53
عشقتون پایدار...
خوششششبخت باشی خانومی...
پست پارسالتم یادمه...


تو چ حافظه ای داری بهار باصفا
من یادم نیست
برم بخونم
مرسی عزیزممم
بهار
12 مهر 92 13:55
راستی ... میشه بگی اون چیه که مبین جون میخوره؟؟
یعنی هر چی فسفر میسوزونم فایده نداره!!


توت فرنگی روی کیک
با اینکه الرژی داره
دلم نیومد نذارم
ندا
13 مهر 92 1:02
انشالله به پای هم پیرشید خواهرجان


خوشبختی تو ارزوی منه خواهر
مامان علی اصغر
13 مهر 92 10:38
سالگرد عشقتون مبارک باشه
همیشه خدا شاد باشید


مرسی مهربووووووون
همینطور شما
سعیده
13 مهر 92 12:49
مبارکه هدی جون..........سالیان سال خوشبخت و شاد در کنار مبین عزیزت زندگی کنید انشاالله


ممنون سعیده جانم
مهدیار خوشنامت سلامت
زهرا(مامان پارسا)
13 مهر 92 15:04
خيلي زيبا نوشتي هدي. ميليون ميليون تبريك. انشاءالله زير سايه پروردگار و در كنار هم هر سه تون سالم وشاد باشين.


ممنون زهرای مهربونم
کاش میشد ببینمت
من سه شنبه مبین و شهاب رو میبرم فرهنگسرای نیاوران نمابش عروسکی
شماره اتو بده تا برات لینکش رو بذارم تونستی بیا روز جهانی کودک هم هست
شماره هام پریده
نسرین مامان بردیا
14 مهر 92 1:54
مبارکه...
شاد باشید در کنار هم و لحظههای مبینی تان پر از خنده و شادی و کلا همه چیزای خوب


آمین ممنون عزیزم

الهه مامان گلسا
15 مهر 92 0:35
هدی جونم مبارک بااااااااااااشه
ایشالا تا همیشه همین جور عاشق باشین .
تجلی عشق و احساستونم که من خودم تنهایی فداش میشم با اون توت فرنگی خوردنش.


زنده باشی...
گلسااااااااای گلت خوبه
با اون پیچش موهاش
زندگیتون گرم تا همیشه
مامان بهادر
15 مهر 92 18:52
مبارک باشه عزیزم
عشقتان جاودانه
بهترین ها را برایتان ارزومندم


ممنون
آمین
سوسن(مامان پرنسس باران)
15 مهر 92 22:26
عشقتون همیشه مانا ، خواهر عزیزم......همیشه سبز باشین در کنار پسر بی نظیرتون....


آمین...ممنون
سوسن(مامان پرنسس باران)
15 مهر 92 22:33
سلام عزیزم... وای که چقدر دلم براتون تنگ شده...می دونم که سرت گرم اسباب کشی مامان ایناست...مبارک باشه...خیلی خوشحال شدم...خدا سایه اشون رو از سرتون کم نکنه...هدی جون اگه زحمتی نیست آدرس اون مغازه تو فردیس که جوراب زنبوری میفروشه رو برام تو وب باران بذاری...متشکرم عزیزم...شماره آقا حسین رو هم برام بذار لطفا...ممنونت میشم... سرت خلوت شد تشریف بیارین اینوری...تعارف نمی کنماااا....منتظرم شماره آقا حسین رو برام بذاری زنگ بزنم دعوتت کنم...دلم برای نفس موطلایی تنگ شده زیاااااااااااااااد....منتظرماااااااااا....میبوسمتون.


سوسن...
مشتاق دیدن خودت و پرنسسم
هانیه
17 مهر 92 11:45
الهی همیشه عشقتون برقرار و پایدار باشه عزیزم
آرزوی برآورده دیروزتون رو من میخوام بخورم چیکار کنم؟؟؟


بفرمایید ناقابله....ههههه
صوفی مامان رادمهر
20 مهر 92 13:47
من دلم دقیقا اون توت فرنگیه رو می خواد که تو داری نوش جون می کنی... آخه ببین خودتو یه لحظه... جونمممممممممممم


ههههه نمیدونی با چه عشقی همون یه دونه رو خورد
مونایی
22 مهر 92 17:06
سالگرد عشقتون مبارک، هدی عزیزم.


عاشقانه هاتون همیشه گرم و سرخ و تپنده...
"ما" بودن هاتون همیشه مستدام...

دوستت دارم.


مرسی
عاشقانه های شما هم مثل همیشه آرام
عزیز دلی
صدف
24 مهر 92 0:27
قطار زندگیتون همیشه رو ریلهای خوشبختی و عشقتون جاودان عزیزِ دلم .


آمین
و همینطور برای شما...کنار ثمره ی عشقتون