مبين مبين ، تا این لحظه: 13 سال و 9 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

ناز دستانت...

1390/10/4 0:30
نویسنده : مامان هدي
396 بازدید
اشتراک گذاری

مبین عزیزم

امشب باز هم غافلگیرمون کردی...یه غافلگیری شیرین و بیادموندنی

هندوانه ی شیرینت را موقع خوردن به بابایی تعارف کردی...

خوشمزه ترین هندوانه ی دنیا...

ما ریز شده در حرکات تو ؛

و تو کودکانه در تلاشی شیرین برای برداشتن هندوانه ی افتاده بر زمینت!

و باز تکرار حرکت مهربانت...

دلبندم

منتظرم؛ تا با دستهای سفید و کوچیکت خوشمزه ترین طعم دنیا رو بچشم

طعم ناب مهربانی...طعم دست تو!

خوشحالم از داشتنت...شاکرم هزاران بار

جان منی ....فدات

شکرگزارم خدای مهربانیها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

هدی
4 دی 90 12:05
سلام اومدم بگم دوست داشتید به وب من بیاید یه میوه آرائی خوشگل (البته نه جندان خوشمزه )دارم ولی خیلی آسونه


ممنون اومدم
مامان علی
4 دی 90 13:47
سلام مامان مبین. خدا مبین جون رو در پناه خودش حفظ کنه به من هم سر بزنید. لینک شدید. من دوست شیما هستم.منتظرتون هستم.


لینک شدید با افتخار
اومدم
خاطره مامان بردیا
4 دی 90 16:15
الهی من فدات شم که تو انقدر باهوشی عزیزم قربون اون دستای کوشولوت بشم من که باهاشون هندونه تعارف می کنی


خدا نکنه خاله خاطره
دوست خوشتیپ منو ببوس
مامان رانيا
4 دی 90 16:47
به به مبين با معرفت بابايي و ماماني رو هركز يادش نمي ره


پسرم گله...
خاله ندا
4 دی 90 23:38
قبول نیست منم هندونه با طعم دستای کوچولوی مبین میخوام


ندا جون منم هنوز نخوردممممممم
منم قبول نیست..........
الهه مامان گلسا
5 دی 90 1:24
مبین مهربووووووووون عاشقتم


ممنون عزیزممممممممممم
مامي گل
7 دی 90 14:24
عزيز دلم هندونه اي كه از دست كوچولوي تو باشه عجب مزه اي ميده


مرسی
سپید مامان علی
10 دی 90 12:31
به به هندونه خوردن از دستهای کوچولوی مبین جوونی چه مزه ای میده
خوش به حال بابا جونی که همچین پسر با مرامی داره


من هنوز نخوردممممم