مبين مبين ، تا این لحظه: 13 سال و 10 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

یلدای تو...یلدای من

1390/10/1 14:07
نویسنده : مامان هدي
493 بازدید
اشتراک گذاری

یلدای تو

دونه ی انار من

 

و پاییز ثانیه ثانیه میگذرد

یادت نرود

اینجا کسی هست که به اندازه تمام برگهای رقصان پاییز برایت آرزوهای زیبا دارد

هزار بوسه و زمزمه عاشقانه را نثارت میکنم تا

شب ایرانی فرارسد

هندوانه رویایت شیرین...انار موفقیت هایت پردانه...پسته خاطراتت خندان...قصه زندگیت خوش و عمرت چون اولین شب زمستانی بلند

هندونه مامان

 

یلدا مبارک پسر بهاری من

 عزیزتر از جانم

یلدای 89 چه طولانی...پر از دعا و ارزو...وانتظار..برای من هر روزش یلداهای تمام نشدنی بود

و امسال روزهای با تو بودن چه زود و پرخاطره میگذرد...

 شاید یلدای 90 بتوانم اندکی بیشتر نفس بکشمت...

میوه ی دلم...انار شیرین من

و ارامم در تو امشب

انارمییییی

شکر خدای من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان پریاگلی
30 آذر 90 16:40
یلداتون مبارک ستاد انتخاباتی پریا گلی کد ما 162
خاله ندا
1 دی 90 0:37
پسر بهاری ما اولین یلدای تو مبارک
عمرت همچون یلدا بلند
نفسمی خاله کوچولو


ممنون خالهههههههههههههه ی خوشگلم
دلم برات تنگ شده زود میام پیشت
مامان رانيا
1 دی 90 12:27
رومانتيك ود
مامان نفس
1 دی 90 16:08
عزیز دلم یلدات مبارک انشاله همیشه شاد و سلامت باشی گل نازنینم
منتظر حضو مهربونتم


ممنون....اومدم
خاله کوثر
1 دی 90 19:07
همه ی وجودم...اولین یلدات مبارک گل پسر.
واااااااااااااااااااااااااااااای نی نی...چقدبزرگ شدی فدات بشم عکساتو دیدم یلحظه جا خوردم....مامانت قققققول داده همین هفته بیارتت پیشه خودم آله دشندا...


خاله جونمممممممممممممم میام ایشالا
اله دشندا
sara
2 دی 90 1:34
یلدات مبارک مبین جون ......چه هتدونه ای ....هم قد خودشه ...بوسس


ممنون اوای خوشگلم رو ببوس
سپید مامان علی
2 دی 90 12:01
مبین جونی اولین یلدات با اون هندونه قشنگت مبارک باشه


مرسییییییی
مامان هدي وسيد ياسين
2 دی 90 13:18
اولين يلدات مبارك دونه انار!


ممنون
سمانه مامان کیمیا
2 دی 90 14:54
هههه چه عکسای باحالیییییییییییی...... یلدات مبارک عزیزممممممممممم
خاطره مامان بردیا
2 دی 90 15:23
عزیز دلم با تاخیر یلدات مبارک ..چقدر ناز هندونه می خوری. نوش جونت خاله جون
هدی
2 دی 90 15:40
سلام مامان مبین عزیز(هدی خانم ) ، توی یکی از وبا اسم شما رو دیدم ، چون از اسم خودم خیلی خوشم میاد و میدونم اسم کمیابیه کنجکاو شدم تا وب یه خانومی که هم اسم خودمه رو ببینم واسه همین اومدم تو وبتون و با یه کوچولوی ناز و خوشگل مواجه شدم ، با اینکه یلدا گذشته ولی اولین شب یلدایی رو به کوچولوتون تبریک میگم
شادی
2 دی 90 22:57
یلدا مبارک کوچولو
جه هنودنه ای هم میوره وروجک!
فــــــــــدات


ممنون....عزیزم
سمیرا مامان آنیتا
3 دی 90 9:48
هدی جونم هر کاری کردم نتونستم عکسها رو ببینم خوشحالم که لحظه های شیرینی رو با گل پسرت داری امیدوارم مدام لحظات بهتری جای قبلی ها رو بگیره
صوفی مامان رادمهر
3 دی 90 9:50
مثل همیشه خیلییییییییی قشنگ بود... مبینم الهی که 100 شب یلدا کنار عزیزانت شاد و خوشحال دور هم باشین و بهتون هم حسااااااااابی خوش بگذره
الهه مامان گلسا
3 دی 90 13:40
مبین ناز،دونه انار خوشمزه،دوست دارم
سمیرا مامان آنیتا
3 دی 90 14:56
من مصممانه دوباره اومدم و اینبار عکسها رو دیدم
عکس سیاه وسفید خیلی قشنگ بود


ممنون مهربونمممممممممممممممم
هدی
3 دی 90 16:30
سلام دوست هم اسم من ، ممنون که به وبم سر زدید از این به بعد دوست دارم به وب کوچولوتون سر بزنم با اجازتون لینکتون کردم


ممنون منم میلینکمتون....
مامان آراز
4 دی 90 17:46
یلدات مبارک دونه ی اناااااااااااااااااار


مرسی زاهده جون
شاپرک مامان مهدی
4 دی 90 20:33
مبارک باشه یلدات چقدر خوشمزه هندونه می خوری دلم خواست خیلی بانمکی اقا مبین


ممنونننننننن
فرناز مامان ایلیا
8 دی 90 23:41
یلدات مبارکه خاله جون...بوووس....
هستی
11 دی 90 20:30
ا سلام دوست قدیمی تو هندونه ام می خوری؟
یعنی میگی منم می تونم بخورم؟


سلام هستی جونم
من خوردم خیلی هم خوشمزه بود
تو هم بخور یه ذره.........