مبين مبين ، تا این لحظه: 13 سال و 1 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

قدر خــــدا...

1392/5/14 5:54
نویسنده : مامان هدي
492 بازدید
اشتراک گذاری

یا قدیم الطف...

رمضانی که تو را با تمـــــام وجود خواستیم را هیچ گاه فراموش نمیکنم..

همان رمضانی که زبانِ روزه هر روز ، مهمانِ مطب و بیمارستان و آزمایشگاه بودیم!

همان رمضانی که نتیجه ی رفت و آمدم یک کیسه دارو شد و جواب محکمِ مهربان دکترم: ...ان شاالله!

همان رمضانی که دلِ مادرم را با زخم زبانشان شکستند...و نمی دانستند دلِ شکسته بی جواب نمی ماند...

همان رمضانی که شبِ نوزدهم اش ، شله زرد مهمانِ سفره ی افطارم بود و نذر کردم...رمضان بعد..قدر آتی...به شرطِ حیات و مـــــــــــادر بودنم....تا نفس دارم قدر دانِ قـــــــــــــدر ات باشم خــــدا جانم!

همان رمضانی که تو آمده بودی و من نمیدانستم!!!!

و امسال چهارمین رمضانی بود که قـــــــــدر دانستم ات...

و ٢١ امش را اَدای نذر کردیم...و یک پیمانه بیشتری که مهمانمان بود...قبول درگاهش ان شاالله.

دعـــــــــــا کردم...برای همــــــه ....سلامتی و عزت و خوشبختی را....و برای روشنای خانه ی منتظران که بد دردی است این انتظار...این آغوشِ خالی...خـــــــدا سالِ دیگر دامنشان را سبز کن.

راستش را بخواهی یادم رفت برایت دعا کنم پسر...تا شب ٢٣ ام...

...خدا این پسر لطف توست به ما...امانتی است در کنار ما....فقط به تو توکل میکنم...برای تربیت و پرورشش...سلامتی و عافیت تن و روانش با تو....عاقبت بخیر دنیا و آخرتش کن...کنارش باش...کنارم باش در این راه...که منِ ِبی تو ناتوان ترینم...خــــــدا ، خدایی اش کن...مردش کن...علی وارش کن...آمین.

یاغِیاثَ مَنْ لا غِیاثَ لَهُ ......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

هاله
14 مرداد 92 11:36
ایشالا به نیت دلت خدا حاجت همه کسایی که چشم انتظار هستن رو بده


آمین...
بهار
15 مرداد 92 0:34
فکر میکردم تو ادامه مطلبت عکس شله زرداتم گذاشته باشی...آخه پارسال و سال قبلش عکس گذاشته بودی...
ولی
انشاالله خدا حاجت روات کنه و خونه هممممممه منتظرا روشن بشه...
البته روشنای خونه من یه چیز دیگه است....مگه نه؟؟!!!


قم بودم...اونجا درستش کردم
نشد عکس بگیرم
عجب حافظه ای داری بهار....خوشم میاد مثل خودمی

روشنای تو؟
من از الان عاشقشم!!!!!
براش وب درست کنی هاااااا...
نسرين... مامان برديا.
16 مرداد 92 2:12
امين..
براي همه ي دعا هاي خوب و مادرانت هدي جون...


ممنون...
صوفی مامان رادمهر
17 مرداد 92 9:25
الهی که 120 سال شله زردت به راه باشه مامان مهربون... خدا پشت و پناهتون


لایک...
زنده هستم تا اون موقع؟
صدف
20 مرداد 92 14:34
انشاالله سالین سال شله زرد بپزی و هرساله با آمین گفتنهای خــــــــــــدا به حاجتت پیمانه هاش بیشتر بشن .



ایشالا....
هرساله..
بیادتون بودم...
شادی
22 مرداد 92 1:13
یادش بخیر ، چقدر زود مستجاب شد حاجت ِ خواستنشون !

الهی صاحب همین ماه نگه دارشون .


آمین...آمین
سوسن(مامان پرنسس باران)
26 مرداد 92 2:06
آمین برای همه ی دعاهای قشنگت و شکر برای بودن پسرک ماهت ........خدا نگهدارش باشه...


و همینطور تو و پرنسس باران بی نظیر