مبين مبين ، تا این لحظه: 13 سال و 11 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

ماه

1392/5/7 13:10
نویسنده : مامان هدي
355 بازدید
اشتراک گذاری

یا لطیف

تو …

ماه را دوست داری …

و من …

مـاه هاست که ، تو را …

منجم کوچولوی من....هر شب...بلا استثناء سراغِ ماه را می گیری...

هرشب با هم نگاهش می کنیم...

تو با ماه حرف می زنی و من بجای ماه!!!

بوسه های بی نظیرت را برایش می فرستی...

دعاهایت را ، آرزوهایت را....می گویی....

دعوتش می کنی...هرشب..برای فرداشب.

خبرم می کنی...._مامان ماه تامل شده!

از ابرها گله می کنی...چرا روی ماه را پوشانده اند..._برید تِنار اَبرا....مبین ماه ُ میخواد ببینه!

گاه برای فرار از خواب...به آغوشش پناه می بری..._میخوام با ماه حَف بزنم! صَب تون!

و صبح ها سلام میدهی به خوشید خانومِ مهبَبون...

خلاصه این شب ها .... تو ماه را می بینی ...و من تو را ، ماهِ روزگارم...

خـــــــــــدای ماه و خورشید....نگهدارش باش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

بهار
7 مرداد 92 14:27
ماهتون...سالتون...روزگارتون...عسلی و شیرین!


آمین...صفای کلبه ی مایی...
هاله
7 مرداد 92 23:40
آمیــــــــــــــــــــــــن


فائزه مامان مهدیار
9 مرداد 92 2:45
هدی جون سلام م م
خدا ماه خونتون رو حفظ کنه دلتنگ روی ماهش بودم که با دیدن عکسای آتلیه ش کمی بهتر شدم


قربانت فائزه مهربون...
مهدیار خوشنامت در پناه حق
شادی
11 مرداد 92 18:53
تو خودت ، یه تیکه ماهی آخه مبین


اونم تامل!
زهرا(مامان پارسا)
11 مرداد 92 22:53
تو خودت ماه کاملی مبین.


مثل همه ی بچه هــــــــــا
صدف
12 مرداد 92 13:56
الهی فدات شم پسر که با ماه حرف میزنی
هزار تا بوسه به روی ماهِ هردوتون . مادر و پسر بینظیر


صدف خوشحالم از داشتنت....
مامان بهادر
13 مرداد 92 15:53
ای جانم من فدای این ماه کوچلو بشم که اینقدر عزیز و باهوشه


مهربونی سپیده...
مونایی
13 مرداد 92 21:44
الهــــــــــــــــــــــی من فدای تو بشم که انقدر قشنگ و دلبرانه حرف می زنی...

گل خاله...



ممنون خاله موناااااا
بهترین دوست من.
مامان. آراز
14 مرداد 92 22:01
خدایا نگهدار ماه کوچولو باش


آمین
سوسن(مامان پرنسس باران)
26 مرداد 92 2:08
ای من بفدای این قرص ماه کوچولو بشم....مبین ..من عاشق این طبع لطیفتم پسر


طبع لطیف...
قربانت عزیزم