مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

تلید مبین!

1392/4/20 19:23
نویسنده : مامان هدي
500 بازدید
اشتراک گذاری

یاحق..

نمیدونم این عشق تو به کلید ربطی به تبلیغات کاندیدای محبوب و منتخب هجده میلیونی مردمی داره یا نه؟؟نیشخند

دقیقا یک ماهه که کلید باز شدی...

یعنی هروقت میری بیرون....عین آدم بزرگا باید دسته کلید دستت باشه...

برای همین یه دسته کلید قدیمی پیدا کردم...و لقبِ کلیدهای مبین بهش دادم و خودمو راحت کردم...

بگذریم که توی خونه روزی هزار بار گمش میکنی..من باید هزار بار پیداش کنم...

با کلیدات میخوابی..دستشویی میری...بازی میکنی...و کاربردهای فراوانی داره...

گاهی یاد شاه کلید دزدا میافتم....

اخه باهاش خونه و ماشین و موتور و اتاق و دستشویی و دوچرخه و....باز میکنی روشن میکنی میبندی...

خلاصه شدی مبین کلیدی...

اونم به زبون خودت...._تلیدم تو؟؟ دیلیدم تو؟؟ تیلیدِ مبین!

قفلهای زندگی ات بازِ باز...

یادت باشه...کلید زندگی ات رو هروقت گم کردی..پیشِ خودِ خــــــــــــــــــــداست فقط!

الحمدلله....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان آرتین
20 تیر 92 19:28
سلام گلی خانم می شه به آرتین من رای بدید 293 را به 20008080200ارسال کنید برای دیدنش به وبمون سر بزنید.
maman rania
20 تیر 92 21:37

rania hamintory


عزیزمه..پس رییس جمهور جدید اینقدر تاثیر گذار بوده
بهار
21 تیر 92 8:19
واااااااای که چقدر عاااااااااااااااشق تلید و دیلید گفتن مبین شدم...!
چند تا بچه کلید بازو میشناسم.نمیدونم چرا بعضی بچه ها اینجورین؟


بهار فک کن نصف شبی ببدا میشن تیلیدم تو؟؟؟؟؟
خیلی بامزه میگه...گاهی نامفهمو میشه..یه چیزی مثل تئیییید
مامان آرتین
21 تیر 92 12:42
خانمی ماشاالله عجب قلمی دارید وقتی نوشته هاتون رو می خونم می بینم تمام احساساتتون رو با همه وجودم درک می کنم ولی من چنین هنری ندارم.باید پیش استادی چون شما درس پس بدهم.پس لینکتان می کنیم تا بیشتر یاد بگیریم عارفانه هایتان را

شما لطف داری دوست خوبم
با افتخار لینک شدید...

مامان آراز
21 تیر 92 14:34
دل من قفل شده و منتظر کلیده

تیلیدشم دسته مبینه ههههههههه

ژسرک منم عشق تیلید داره -از نوع ماشینش

بی شک دست مبینه...ههههه
قلبون پسرکت بشم من.
مامان علي اصغر
22 تیر 92 11:41
چه جالب علي اصغر هم كليد دوست داره و بهش ميگه ايد
وقتي از بيرون مييام ايشون بايد در رو باز كنند- وقتي توي ماشين ميشيم ايد من - يعني من كليد رو توي ماشين كنم
گاهي براي ايد كردن توي ماشين نيم ساعت معطل ميشيم


جووووونم...علی اصغر خوشنامم

وای مبین که باید خودش روشن کنه..وگرنه ما جایی نمیریم!
متین من
22 تیر 92 15:22
متین در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده دوستان برای رای دادن گوشی تون بردارید 174 به 20008080200 ( دوهزار هشتاد هشتاد دویست) پیامک کنید ممنونم
ملیحه مامان پریا
22 تیر 92 15:33
الهی قربونش برم که از الان مرد شده


دلم ضعف میکنه برای مرد شدنش
مریم مامان ستایش
22 تیر 92 16:57
الهی خاله فدای تلید گفتنت عزیزم..
الهی همیشه کلید زندگیت تو دستات باشه و گمش نکنی نفس..


آمین...برای دعای مهربونت...
خدا مراقبشون باش...
زهرا(مامان پارسا)
23 تیر 92 12:08
ايشالا كه همه قفلا رو باز كني عزيز دلم.
دلم ضعف ميره براي ديدنت.


منم دلم پارسای موفرفری ات رو میخواد...خیلی!
صدف
23 تیر 92 14:25
تجسم کن نشستی تو خونه ، یه شازدۀ خوشگل و مو طلائی کلید میندازه ، در رو باز میکنه و با یه دنیـــــــــــــــــا مهربونی میگه سلام مامان
ای جـــــــــــــــــــــــــــــون قربون قد و بالات


من الان عشق کردم...با این تصور
فدای شازده پسرامون...
فدای صدای کلیداشون...
میبوسی اراد رو؟
هاله
24 تیر 92 1:18
چه دعای مادرانه قشنگی....
قفل های زندگیت باز باز...

ممنون عزیز...
شادی
24 تیر 92 15:55
من میمیرم برای این علائقشون .

وقتی میبینم به چیزی گیر میدن ، خوشم میاد



فداش بشم که انقدر تیلید دوس داره ...




اخ منم انقدر دوست داشتم مبین یه چیزی رو خیلی دوست داشته باشه..

حالا کلید!

بچه پتویی عروسکی چیزی...هههههه


الهه مامان گلسا
29 تیر 92 18:56
ههههههههه شاه کلید رو خوب اومدی
ببوسش هدی


به روی چشممممم