مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

26 ماه روشنی...

1392/4/20 11:46
نویسنده : مامان هدي
385 بازدید
اشتراک گذاری

مِه بِه الله لَحمـنِ نَحیـــــم

و تو با گفتن ناگهانیِ *بسم الله الرحمن الرحیم* قدم در بیست و شش ماهگی گذاشتی...

...وقتِ خواب...گفتمت مبین بخواب مامان....

گفتی: مه به الله نحیم...

خوب شد تاریک بود...چشمانم پر از اشک شد...

تکرار کردی: نه !!! مه به الله لحمن نحیم....یا حسین!

و من هزار بار فدایت شدم..دل برایم نمانده...

راستی که تو خــــوب ترین بنده ای...پاک روزگارم

26 ماهگی ات مبارک..روشنای زندگی...الله ی که اینقدر زیبا بر زبان می اوری اش نگهدارت باشد....

الحمدلله...شکرالله ...ماشاالله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

بهار
20 تیر 92 15:20
قربون بشم این پسرو....
لاحول ولاقوه الا بالله.
مبارک مامان و بابای مبین هم باشه.
الله حافظ و پناهتون.


ممنون...
خیلی ذوق کردم..یعنی میشه روزی مبین یه سوره رو کامل برام بخونه..
یعنی میشه من ببینم تلاوت کودکانه ی یس مبین رو...
ان شاالله
مامان بهادر
20 تیر 92 16:27
ای جانم خداوند همیشه یار و یاورت
مبارک باشه مبین گلم دوست دارم مردکوچک بهشتی


تو عزیزی...
مامان آراز
21 تیر 92 14:32
26ماهگیت مبارک عزیزم


مامان علي اصغر
22 تیر 92 11:42
الله نگهدار اين فرشته كوچولو باشه


نگهدار همشون..ان شاالله
مریم مامان ستایش
22 تیر 92 16:58
26 ماهه شدنت مبارک فرشته ی پاک خدا..آرزو میکنم شما فرشته کوچولوها تا همیشه پاک بمونید..آمین


امیدوارم...
عاقبتشون بخیر...
ببوس ستایش عروسکت رو
زهرا(مامان پارسا)
23 تیر 92 12:05
الله نگهدارت خاله جون.
ايشالا به همه آرزوهات برسي عزيز دلم. 26 ماهگيت هم مبارك . 120 ساله بشي.


آمین...
صدف
23 تیر 92 14:29
غیرِ ممکنه خدای مهربونمون این صدا رو بشنوه و محافظت نباشه . هزار مشالا
26 ماهگیت مبارک گل پسر

چقدر اینا پاکن صدف خوشبحالشون...
صوفی مامان رادمهر
24 تیر 92 9:14
در پناه یزدان مهرآفرین شاد باشی و سلامت پسر پاک اردیبهشتی... از این مادر این پسر بایدم باشه

خیلی عزیزی....

شادی
24 تیر 92 15:57
آآآآآآآخ فدات .

مبین !
تو به اندازه ی همین آیه پاکی .

خدا میدونه که الان دلم میخواد فقط بچسبم به تنت . محکـــــــم !

هیچی ندارم بگم....
تو به اندازه همین ایه پاکی...راس میگی...فدای وجودشون...خدا کمکمون کن...
الهه مامان گلسا
29 تیر 92 18:55
قربون اون دهان پاکت بشم که نام خدا رو صدا میزنه
برام دعا کن مبین


آخخخخ خودت یدونه اشو داری..ببوسش....