مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

هدیه ای برای خودم

1392/2/30 17:06
نویسنده : مامان هدي
742 بازدید
اشتراک گذاری

یا حق...

برای خودم...که مادرِ مبین دوساله ام..

برای خودم...که هنوز اول راهم

برای خودم...که میدانم دو تا سه سالگی مهمترین مرحله ی بالندگی است...

برای خودم...که نیاز داشتم...

روزِ تولدت هدیه خریدم

و در آخر جشن به خودم تقدیم کردم...

و با هم قدم در دوسالگی گذاشتیم...من و تو ی دوساله!!!

باید بدانم...باید بخوانم..باید با تو هماهنگ باشم...

تو دو سالگی ات را خــــوب زندگی کن...پسرم

شکر برای تو.

کتاب مادر یک دقیقه ای چقـــــــــــــدر عاااااااااااالی بود....چقدر اش را اگر میخواهید حتما تهیه کنید....ممنون دکتر سلطانی مهربان...برای معرفی این گنج!!! این کتاب فقط گوینده نیست...دستورالعمل دارد...

کلید های رفتار را تازه شروع کرده ام....فعلا تو را برایم باز میکند....منتظرِ کلید های رفتار هستم!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

فاطمه
31 اردیبهشت 92 22:10
چه کتابهای خوبی.مبارکت باشه.
اولی انتشاراتش چیه هدی جون؟


بهت میگم...اس میدم..خواهش عزیز
زهرا(مامان پارسا)
1 خرداد 92 10:06
سلام عزيزم
هدي جون جواب كامنتت رو كه ديدم خيلي خوشحالم كرد. پس خواهشا بيا يه برنامه براي بعد از امتحاناي من بذاريم حتما. باور كن از ته دلم ميگم يكي از آرزوهام ديدن تو و مبين عزيزمه. قابل بدون و همراهي كن.
ممنون از معرفي كتاب ها.
مبين عزيزمو ببوس حسابي.


در اولین فرصت حتما....با هم هماهنگ میکنیم....
مشتاق دیدنت هستم...
زهرای دوست داشتنی...
بوسه ی مبین عوض پارساااااا ببوسش
صدف
1 خرداد 92 23:28
مرسی مامانِ ممین دو ساله . من که همش فکر میکنم هرچقدر میخونم بازم کمه ، مخصوصا این سنها که خیلی مهمه . بازم ممنون


واقعا ...کاش اینایی که میخونم رو بتونم اجرا کنم
هاله
3 خرداد 92 23:20
منم حتما میگیرمشون مرسی
تولد گل پسر بهاری هم مبارک دوباره


خواهش شما استادی...
مامان ساره
5 خرداد 92 21:19
هديه هات مبارك!
من هنوز نيافتمش البته... ولي پيگيرم!
كاش بتونيم عمل كنيم
كاش خودمونم بزرگ بشيم همراهشون... دوباره از نو!


همین عمل کردنه...همین مهمه
میترسم اینقدر بخونم و بدونم که یهو توی عملش بمونم...
خدا خودش کمک کنه
هستم...برای دوباره بزرگ شدن!
مامی گل
6 خرداد 92 16:07
مرسی هدی جووووون مبین رو بماااااچ اساسی


چشم اساسی
سپید ماما علی
7 خرداد 92 14:56
چه هدیه خوب و کاربردیه عزیزم

مبارکت باشد
انشاءالله تهیه اش می کنیم
ممنون


ایشالا..به درد من که خیلی خورد...
مامان طاها
7 خرداد 92 16:49
مبارکت باشد هدی عزیز.
کار خوبی کردی که اینجا کتابهارو معرفی کردی.
کارت مثله همیشه بیست بود ممنون.



قابل نداشت..اصلا! مرسی مریم عزیزم
شادی
8 خرداد 92 11:57
آفرین به مامان مبین ِ 2 ساله


صوفی مامان رادمهر
12 خرداد 92 9:06
من شخصا برای خودم باید یه کامیون از این هدیه ها بخرم به قول تو کاش بتونیم هر چی می خونیم رو اجرا کنیم


ههههه یه کامیون! منم همینطور هی اضافه میشه به لیستم!
سوسن(مامان پرنسس باران)
19 خرداد 92 15:06
چه کار خوبی کردی هدی.

الان تاثیر پذیر ترین و حساسترین دوره ی سنشونه.

موفق باشی دوست جونم.


کاش این خوندن ها....عملی هم بشه..ممنون