مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

عشقِ دوساله ی مــــا....تولدت مبارک

1392/2/22 4:46
نویسنده : مامان هدي
765 بازدید
اشتراک گذاری

دوسال گذشت...

به همین سرعت!

 دیگر از آن نوزاد پف کرده ی سفیدِ لپ قرمزی خبری نیست...همان که وقت گرسنگی بجای گریه دست هایش را با ولع می مکید...همان که تن اش بـــــــــوی نابِ بهشت می داد...بویی که همـــه را مست می کند...دیگر از آن نوزادِ مو طلا با آن نگاه های خیره و مکیدن های بی جان خبری نیست...همان که انگشت دستمان را محکم می چسبید...همان که دست و پا زدنش ، غلت زدنش..خنده های بی اراده و لبخند های کج اش به وقت خواب قند در دلم آب می کرد...دیگر از آن موجودِ بهشتیِ ٥٠ سانتی خبری نیست...

٣٦٥ روزِ بی نظیر و رویایی گذشت...با همان نوزادی که آغوشش را باز کرد و به من فرصتی بخشید برای عاشقی...برای منی که حریصِ بودنش بودم...منی که هر روزمان را می بلعیدم...نوزادِ شیرینی که تمامِ حسِ مالکیتِ دنیایم در نگاهش خلاصه می شد...همدمم بود!!!

یکسالِ دومِ با هم بودنمان...

تمـام آرامشِ خانه جایش را به قهقه های جانانه و حرف های کودکانه و شور و هیجان و بازی و شیطنت داد...من بودم و نوپایی که گویی رسالتی داشت...نوپایی که عاشقانه هایم را چون آیینه منعکس می کرد...حالا نوبت او بود...که با بوسه و نوازش و محبت و زمزمه های دلبرانه اش مرا مادرتـــــر کند....یادم بیاورد...یادم دهد...

مبین...زاده ی عشق...نیمه ی جانم...نفسِ بالنده ی من

یادم می ماند...تو را نمی دانم...من امـــــــا ، تا جان در بدن دارم...این دوسال عاشقی را یادم می ماند...دست و پای کوچک و دلِ بزرگت یادم می ماند...قدِ نیم وجبی و شیرین زبانی چند وجبی ات یادم می ماند...

من این دوسال را زندگی کردم...

تکرار نمی خواهم...مزه اش به همین بی تکرار بودن اش است...به همین خاصِ وجود خودت بودن اش است...گاهی دلِ مادرانه ام تنگ می شود...که شیرینی اش را هزار هزار می کند...من اشتیاقِ روزهای پیش رو را دارم...روزهایی که می خواهی بسازی...

٢سالگی ات مبارک بندِ دلم.

خـــــــــــدای لطیف ام...آفریده ی مبین ام...تا دنیا دنیاست...شکر گزارِ این نعمتِ بزرگ هستیم...نعمتی که برکتِ زندگی مان است....سلامتی و عاقبت بخیری دعای ما برای عشقِ دوساله مان..آمین اش با تو.

مبین ،بندِ دلم...جانم ارزانی بودنت...دوستت دارم...

الحمدلله...شکرالله....ماشاالله لاحول ولاقوه الا بالله....هوالعی العظیم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

مریناز (مامان نیکا)
22 اردیبهشت 92 7:34
مبین جان ، شکوفه بهاری ، دو ساله شدنت مبارک مرد ِ فرداها

شاد باشی و کودکی ات سراسر لبخند عزیز دلم ، میبوسمت


ممنون مریم جان
همون زنِ فرداها را ببوس...محکم!
الهه
22 اردیبهشت 92 7:56
تولد دوسالگي آقا مبين خوشگل خوشتيپ مبارك
انشااله 1200000 ساله بشي.


الهه خیلی برام عزیزی!
بانو
22 اردیبهشت 92 8:31
تولدت مبارك پسر قشنگم...ايشالا هميشه سلامت باشي و موفق...

پس عكساي تولدش كووووووووو؟؟؟



اوووومد
من کیان میخوام بانو جان
سپید مامان علی
22 اردیبهشت 92 10:37
تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا
وجود پاکت اومد تو جمع خلوت ما
تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز
از آسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا

تولــــــــــــــدت مبــــــــــارک
مبین دو ساله
عشق کوچولو



ممنون از تبریک زیبا...
سپیده عزیزم
هدي وسيد ياسين
22 اردیبهشت 92 11:49
تولدت مبارك خوشگل خاله!
دست ماماني هنرمندت هم درد نكنه!
اميدوارم هميشه عشقتون پابرجا بمونه!
از طرف من پسرك موطلايي رو محكم ببوس !طوري كه رد بوست روي لپش بمونه!


پسر موطلایی و سید کوچولوی خونتون رو محکم ببوس....من دلم خواست!
مامان طاها
22 اردیبهشت 92 11:52
هدی جون تولد نازنینترین و اهورایی ترین ارمغان زندگیتو تبریک میگم.
ان شا للله تولد صد و بیست سالگیش.
از طرف من ببوس مبین عزیز رو.


عزیزمی...
به روی چشم...
طاهای ناز تولدش پیشاپیش مبارک
مامان آرنیکا
22 اردیبهشت 92 13:51
عزیزم تولدت دو سالگیت مبارک ایشاا... عکسهای مدرسه و دانشگاه و دومادیتو اینجا ببینم


ایشـــــالا....
شادی
22 اردیبهشت 92 14:41
این لحظه "تو" به دنیا آمدی تا دنیای هدی ، مادرت ، بی "تو" نباشد .
و "تو" رنگین کمان نازنین روزهای مادر شدی ...

مبارک باشه این روز با شکوه گُل زیبای هستی .
مبارک باشد 2 ساله شدنت


خیلی قشنگ گفتی..لذت بردم..
ممنون دوست عزیزم
بهارت بهاری
فائزه مامان مهدیار
22 اردیبهشت 92 14:52
تولت مبارک ممین


مامان بهادر
22 اردیبهشت 92 15:44
تولدت مبارک مبین عزیزم
بهترینها رابرایت ارزومندم ومیدانم تولایق بهترینها هستی عزیز دلم


ان شاالله این فرشته ها بهترین ها نصیبشون بشه..چون لایق شونن....
مونایی
22 اردیبهشت 92 16:07
مبین عزیزم ، کوچولوی محبوب من ؛

تولدت هزار بار مبارک .
تنت همیشه سالم و دلت آروم ...

دوست دارم .


ممنون مونای خوبم..دوست عزیزم....زندگی ات ارام..بهرادت سلامت
نسرین مامان بردیا
23 اردیبهشت 92 1:28
تولدت مبارک مبین عزیز...


ممنون نسرین جان
هاله
23 اردیبهشت 92 1:59
تولدت مبارک رنگین کمون دو ساله که با اومدنت کلی رنگ دادی به زندگی مامان و بابا


ممنون...واقعا گل گفتی
مامان علی اصغر
23 اردیبهشت 92 10:16
تولد گل پسرت مبارک
ازطرف من



بوسه هات رسید...
سمیرا مامان آنیتا
23 اردیبهشت 92 13:34
مبارکتان باشه این دوسالگی
صدف
23 اردیبهشت 92 20:09
" بندِ دلم " عجب تشبیهی !!!!! دلم رو لرزوند



اخه اینا واقعا بند دلِ مان مگه نه؟
مامان آراز
24 اردیبهشت 92 11:00
هزاران هزار تبریک برای 2ساله شدنت

میبوسمت 2000بار


2000تا رسید!
مامان بهداد
26 اردیبهشت 92 15:53
مامان جان سلام.
تولد گل پسرت مبارک .
ان شا ا... که همیشه سلامت و شاد و موفق باشه.
همیشه بهتون سر می زنم و نوشته های قشنگتون رو می خونم. و از شیرین کاریهای گل پسر کلی انرژی می گیرم و دوستش دارم. راستی به ما هم سر بزنید. من خیلی وقته که شما رو لینک کردم.
در پناه خدا باشید.

ممنون حتما بهتون سر میزنم.