مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

دو سال کامل!

1392/2/18 6:23
نویسنده : مامان هدي
405 بازدید
اشتراک گذاری

یا لطیف..

عزیزترینِ مادر

خواستم شبِ تولد حضرت فاطمه از شیر بگیرمت...

هیجانم درست مثل روز کنکورم بود...مثل روزهای قبل از ازدواج....مثلِ روز زایمانم...مثلِ...

تصمیم را گرفته بودم...درست شبِ قبل اش...

بابا حسین...چیزی گفت...

از من خواست که تا دوسال کامل شیرت دهم...

دوسال کامل...!

یعنی درست از ٢٠ اردیبهشتِ ٩٠ تـــــــــــــــــــــــــا ٢٠ اردیبهشتِ ٩٢!!!

و من به احترام همسر و پدر...چند روز دیگر با عشق شیره ی جانم را تقدیمت کردم...

چیزی به پایان نمانده...امـــــا، آرام ترم....خیلی...تو هم همینطور...

شیره ی جانم هزاران بار گوارای وجودت نازکت....بهشتی کوچکم.

خدای مهربانم....بی نظیرم...رحیم و بخشند ام....رسم بندگی ات را چه خـــــــوب این پیامبرِ کوچکت این روزها به من می آموزد...شکر برای همه چیز.

الحمدلله.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

الیسا
18 اردیبهشت 92 12:06
گوارای وجود پاکش....

ایام بکامتان .... هدی چیزی به تولدشان نمانده.... 2 سال عاشقی ... 2 سال سرمستی ... 2 سال مادری ...

کارهای تولد محمدصادق هنوز نصفه و نیه است ...

مادری مبین ات مستداااام .


منم روزهای آخر دویدم!!
منتظر تولد عشقِ نازت هستم
مامان حسین جون
20 اردیبهشت 92 13:04
بازم شادي و بوسه ،گلاي سرخ و ميخك



ميگن كهنه نمي شه تولدت مبارك


------------------------------()
------------------------------||
-------------------{*~*~*~*~*~*~*}
------------@@@@@@@@@@@@@@@
-------------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~}
-----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
------{~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~}
------{~*~*~*~~ *~~*~~~~*~~*~~*~*}
------{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~*}
-----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ٍ


الهام مامان علیرضا
20 اردیبهشت 92 13:53
سلام
تو قسمت متولدین امروز باهاتون آشنا شدم
اومدم تولد نی نی ناز و تبریک بگم.
به علیرضا هم سر بزنید و باهاش دوست شید.



مونایی
20 اردیبهشت 92 17:14
گوارای وجودش این دو سال تمام ، حلالش .


حلالِ جانِ پاکش...
✿✿ محمدپارسا دردونه ی مامان و بابا ✿✿
20 اردیبهشت 92 20:02
تولد تولد تولدت مبارک
انشالا تولد 120 سالگیت عزیزم


ممنون از شعر شاد!
صدف
21 اردیبهشت 92 0:12
به این میگن محبت ، به این میگن علاقه ، به این میگن عشـــــــــــــــق . گوارای وجودت ممین دوست داشتنی


تو خودِ مهربونی هستی...باور کن.
زهرا(مامان پارسا)
21 اردیبهشت 92 15:30
گواراي وجودت باشه خاله. من كه بهش فكر ميكنم ديوانه ميشم. تو كه جاي خود داري.

راستش من هنوز جرات نكردم پارسا رو از شير و بهتره بگم شيشه بگيرم. گذاشتم بعد از امتحانام اگه خدا كمك كنه. خيلي دلم ميسوزه براش. پارسا بدجوري وابستس.. دعا كن برام هدي جون.


منم جرات نکردم زهرا.....تو هم برام دعا کن...منم گذاشتم بعد از مسافرتم
سارا
21 اردیبهشت 92 22:16
مبارکه ۲ ساله شدنت عزیزم ..همیشه شاد و سلامت باشی مبین جون ...

عکس تولدت رو نذاشتی هنوز ؟؟؟ما منتطزیم



ممنون عزیز رمز رو برات گذاشتم
شادی
22 اردیبهشت 92 14:42
هدی روزهای اخر را خوب نفس بکش ...


روزهای آخـــــر
مامان آراز
24 اردیبهشت 92 11:01
آدم دلش تنگ نفساشون میشه

نوش جونت مبین جان


اره والا..نفساشون