مبين مبين ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

خ...ح

1391/12/28 18:14
نویسنده : مامان هدي
425 بازدید
اشتراک گذاری

سبحان المبین

اقا کوچولو...

اینکه توی حروف الفبای تو "خ" نیست...

آنقدر برایمان دوست داشتنی است...که گاهی بدمان نمی اید "خ" تا یک مدتی دور و بر تو پیدایش نشود

_نمی حام!!! میحام!!! نمی حورم!!! می حورم!!! بُحور!!! نَحور!!! می حای!!! نمی حای!!!

وای که چقدر دلنشین این "ح" را پررنگ و واضح ادا میکنی...

امـــا از دل من بشنو...

من می خــــواهم تو بهترین باشی در نوع خودت...مثل امروزت..مثل همیشه...ان شاالله!

من می خــــواهمت....دلم هر آن برایت می لرزد....می میرد...آرامشِ جانـــم...

عزیزترینِ دلم...مامان فدات.

خـــــدای بی نظیرم....عزیزم را به تو میسپارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان رانیا
2 فروردین 92 22:09
خ کمی سخته رانیا نمی تونه خیلی حروف بگه


اره مبین بجاش میگه تخمه!!! ههه
صدف
5 فروردین 92 14:40
مُمی شیرین زبون میحام بُحورمت


اله بیا منو بحور...
شادی
20 فروردین 92 0:26
آآآآآآآخ !
یعنی من می میرم برای این پس و چیش گفتن کلمات .
می میرم یعنی ...

فداش بشم من

راستی بهار از خیلی وقت پیش ها " خ " رو درست تلفظ میکنه .
اینم یه جور بامزه گی داره .
چون من به ندرت دیدم بچه هایی که این حرف رو درست تلفظ کنن


هههه فکر کن وسط این هم ح یهو میگه تخخخخمه....هههه
قربون زبون شیرینشون

مامان ساره
24 فروردین 92 17:56
هر جور حرف بزنن شيرين و خواستني اند.
بي نهايتتتتتتتتتت....
چه مثل مبين به "خ" بگن "ح"
چه مثل پارسا با "ح" بگن "خ"
http://pahlevoonparsa.persianblog.
ir/1391/8/


چ جالب بود...
اینا هرجور حرف بزنن قشنگن شیرینن عسلن