مبين مبين ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

همین امشب....

1391/12/28 23:45
نویسنده : مامان هدي
368 بازدید
اشتراک گذاری

هوالمبین...

همین امشب...

" گفتی دوستت دارم

و من به خیابان رفتم!

فضای خانه برای پرواز کافی نبود..."

***مامان دودت دارم***

دیگر چه از خدا میخواهم....نفسم بند آمده بود....عطر دهانت...نرمی تنِ بهشتی ات...پاکی و مهربانی قلبت...مرا می کُشد آخر...مقدسِ کوچکم.

من هم دوستت دارم...تـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا قیامت!

شکر خدای بی نظیر...برای این همه عشقِ پاک...الحمدلله.

 

+شعر از گروس عبدالملکیان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مونایی
1 فروردین 92 11:38
فضای خانه کافــــی نبـــــــــــــــــــــــــــــود ...


واقعا نبود...
الان میگه دوست دارم....
مامان مصطفی و مهسا
2 فروردین 92 7:23
فقط گوشه چشمی ازنگاه خدابرای خوشبختی کافیست،شما رابه تمام نگاهش میسپارم
عیدتان مبارک


سال خوبی داشته باشید..ممنون
مامان رانیا
2 فروردین 92 22:09
سالی با کلی ارزوهای خوب ارزو دارم



صدف
5 فروردین 92 14:42
گوارای وجودت این لذت ، دوست داشتنی ترین مامان دنیــــــــا

ممنون دوست داشتنی ترین صدف دنیا
بانو
6 فروردین 92 9:53
سلام
اول دوستت دارم گفتن آقا مبين گواراي وجودت باشه بعدم سال نو مبارك ايشالا سال پربركت و شادي داشته باشي كه لياقتش رو داري........ بوس براي خودت و پسر عزيزت


اول ممنون بانوی عزیز...دوم سالی نیکو برات ارزو میکنم....سوم باید کیان رو ببوسی...
فرناز مامان ایلیا
17 فروردین 92 3:00
الهی قربونشششش...ایلیا فقط میگه مامان...دوست...
خخخخخ


خوب یه مرحله تا فعل مونده...همون مامان پر از عشقه و بس!
صوفی مامان رادمهر
18 فروردین 92 12:13
سلام به روی ماه مادر و پسر دوست داشتنی... آخ که مبینمون مثل خودت آینه است صاف صاف... پاک پاک... واقعا خونه کافی نبود اگه من بودم همچین می پریدم که سرم می خورد به سقف
چقدررررر دلم براتون تنگیده بود...
چونه کوچولوی مبین رو از طرف من ببوس

راستی منم دوستت دارم

چشممممم بوووس برای رادان...عشق کوچولوی خاله...جات خالی بود صوفی
شادی
20 فروردین 92 0:28
ای جااااان ...
گوارای وجودت هدی عزیزم .


دعا میکنم ب زودی نوبت تو بشه....که ب جان میچسبد

مامان ساره
24 فروردین 92 17:51
نوش جونت هدي...
تو لياقت همه شو داري عزيزمممممم


قربون مهربونیت عزیزم