مبين مبين ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

پسر کوچولوی 22ماهه ی من.

1391/12/20 16:31
نویسنده : مامان هدي
410 بازدید
اشتراک گذاری

 هوالمبین

 

مبیـــــــــــــــنِ من!

کاش این روزها....چشمهایم هر چه میدید ضبط میکرد...با همین کیفیت!

گوشهایم هرچه می شنید ذخیره میکرد....با همین وضوح!

دستهایم ...تنم...آغوشم...خاطره ی این لحظه های کوچکی و بغل کردنهای بی حسابت را زنده نگاه میداشت...با همین تازگی!

کاش بوی تن و گردن و دهانت...را شکلات پیچ میکردم...برای روزهای بی بیسکوییتی ام!

کاش قلبم...توان دلتنگیِ این روزهای بی بازگشت را داشته باشد...

دلم به شیرینی روزهای پیش رو خوش است...

و امـــــــروزم را تا میتوانم می بینمت! می شنومت! میبویمت! در آغوش می گیرمت...

بیا بغلم پسر...بیا وقت تنگ است...بیا تا عمیق نفس بکشمت...بگو تا گوش کنم...بخنـــــــــــد ؛ من عاشق این روزهای هشتاد و چندسانتی توام...این روزهایی که میتوانم پسرکوچولو خطابت کنم!

میخواهم این روزها بجای تمـــام روزهایی که به این هشتاد سانت ...*یک و* اضافه میشود خوب بغلت کنم...خوب سیرت شوم...تا به وقت جوانی و برومندی ات...دلتنگی آغوش های مادرانه ام را با حجب و حیای پسرانه ات پُر کنم..و حضت را ببرم.

فقط بدان...این آغوش...بی منت برایت تا همیشه باز است....تا همیشه ای که نفسی دارم و ندارم!

من عطشم سیری ناپذیر است... تو راه بالندگی را پیش میگیری و روزهای نوپایی را به کودکی میبخشی و نوجوانی را به جوانی و عاشقی ....و پدر می شوی و مَـــرد...ان شاالله.

که تو مردی میشوی و من مــــــــادر می مانم....و تو همچنان بچه ام باقی می مانی و شاید در خلوتم پسرکوچولو...

دوستت دارم...عزیز دلم.

٢٢ماهگیت مبارک مرد کوچکم....عاقبت بخیری و سلامت آرزوی من برای توست.

شکر آفریننده ی بی همتا...خالق زیبایی...شکرالله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

خاله کوثری...
20 اسفند 91 11:21
انشااااااالله...برای دعا های مادرانه ات عزیزم....
شکر برای این روزهایتان...شکر برای سلامتی(همبول کوچک...)مبارک باشه22ماهگیت فرشته..
هدا شکل ماه 22,سالگیش وویی جوووونم...ضعف کردم...


هههه اره 22 سالگیش یه همبول جووون...فداش
خاله کوثر خیلی دوستت داریم خیلی!




ایمیلم مشکل داره..نمیتونم عکسایی رو که برام فرستادی رو ذخیره کنم..دانلود نمیشه...
برو ببین ولی یه عکس پیدا کردم..ببین خوبه!
زهرا (مامان پارسا)
20 اسفند 91 13:17
سلام هدا جان
چند وقتي ميشه كه ازتون دور بودم. مبارك باشه 22 ماهگي پسر قشنگمون و هزار ماشاءالله به شيرين زبونيهاش. بوسسسس


ممنون...عشق کوچولوی من خوبه..
ببوسش
شیوا
20 اسفند 91 14:09
خونه جدید ما بیا خاله هدی...
22 ماهگیت مبارک مرد کوچک


به روی چشم....حتما
فائزه مامان مهدیار
20 اسفند 91 15:22
22ماهگیت مبارک مبین کوچولو به امید22سالگیت و مرد شدنت
احسنت برای این نوشته های مادرانه ت هدی مهربون
معرکه بود عکس مبین


ممنون فائزه عزیز
ببوس مهدیار..مرد فردات رو
الهه مامان گلسا
20 اسفند 91 23:52
نی نی کوچولو مبارکه
داری مرد میشی هااااااااااااااااااااااااا
قربون قد و بالات


اره میبینی دارن دنده گاز میرن...
خداروشکر
شادی
21 اسفند 91 17:28
کاش میشد هدی .
کاش میشد تمام این روزها و لحظه ها رو برای همیشه داشت ...
حیف که نمیشه .

مبارک باشه 22 ماهه شدنت اقا کوچولوی شیرین


ما میمونیم و خاطراتشون....وه که شیرینه...
روزهای خوبی در انتظارمونه انشاالله
ممنون عزیز
صدف
21 اسفند 91 23:39
22 ماهگیت مبارک شازده کوچولو . حظش رو بِبَر هدی جونم که خیلی زود داره میگذره . 22 روزگیش یادته ؟ الان 22 ماهه و تا 2 ماهِ دیگه گل پسرت میشه یه کودکِ 2 ساله . باورش خیلی سخته .
"عقربه ها صبر کنین ، کمی آهسته تر ، آخه من یه مــــــــادرم"


وایییییییییی صدف...مثل همیشه گل گفتی..
قربون این فرشته های در استانه ی دوسالگی....سلامت باشن....ببوسش مهربونت رو
مامان بهادر
22 اسفند 91 17:38
مبارک باشه عزیزم مردی شدی مبین جان


سپید مامان علی
23 اسفند 91 9:10
برای دعاهای قشنگ بی نظیر مادرانه ات هزاران هزار آمین... چه حس قشنگی ...22 ماهگی مبین جونی مبارک...


ممنون...دامادی علی جونم ایشالا
خاله ندا
23 اسفند 91 13:51
مبارک باشه عزیزترینم
انشالا سالهای سال با دعای خیر پدرو مادر


قربون این عزیزترینی که میگی