مبين مبين ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

عکسهای سفر اهواز

1390/8/30 13:27
نویسنده : مامان هدي
676 بازدید
اشتراک گذاری

اهواز...خونه ی تولدت

دایی و مبین

دایی و مبین..گردش یه روز افتابی

قربونتون برم من....

سد شهید عباسپور

سد شهید عباسپور مسجدسلیمان

پاکی مثل اسمان

عاشق نیم رختم

 

 

استقلال تو

 کوشک ...مسجدسلیمان

کوشک

دایی بده گلا رو به من ببینم چه مزه اییههههه

مبین شگفت زده از زیباییییی

مامانی تو خودت زیباترینی

وقتی هوای اهواز سرد میشه...مامانی زهرا برای مبین شال و کلاه میخره....

عاشقتم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خاله ندا
30 آبان 90 2:24
سلام گل بهارم
چقدر عکسا کم بودن عکسای قشنگشم بذار جوجومونو


باشه خاله....اخه قشنگاش دست توه.....
مونایی
30 آبان 90 13:39
حسابی بهت خوش گذشته جوجه کوچولو .


جای شما خالی بود
خیلی خوب بود
صوفی مامان رادمهر
30 آبان 90 14:11
مبین جونم چقده ناز شدی خاله... خیلی دوستت دارم عزیزم...خدا کنه تو و رادمهر وقتی بزرگ شدین حسابی باهم دوست بشین...


ایشالا...منم خیلی رادمهر رو دوست دارم چهره اش به دل میشینه
ببوس پسر طلا رو
صوفی مامان رادمهر
30 آبان 90 14:13
من جنوب رو خیلی دوست دارم اما با این عکسای خوشگل تو بیشتر ازش خوشم اومد... واجب شد یه سفر بریم پیش مامانی مبین


اره صوفی جون خیلی قشنگه مخصوصا نیمه دوم سال
بیا باهم بریم...مامانم خوشحال میشه
مامان رانيا
30 آبان 90 15:10
به به عكاسي ات هم خوبه
كلي حال كردم
اين مبين خاله هم عين عسل خوردني


عکاس خواهرمه...ممنون رانیای عزیزم رو ببوس
سارا
1 آذر 90 1:53
به به مبین کوچولو ....ماشالا بزرگ شده ....
میره خونه مامانیش ...حتما خیلی خوشحال شدن از دیدن نوه ....من 1 بار اهواز رفتم توی همین فصل خیلی هوا خوبه ...


ممنون اره ذوق میکنه
عاشق هوای بهاریشم
شادي
1 آذر 90 2:02
هميشه به گردش نفس جون


ممنون خاله شادی
سپید مامان علی آقا
1 آذر 90 11:13
عزیزم معلومه سفر حسابی خونه مامان بزرگ خوش گذشتهههههههه

انشاءالله همیشه خوش بگذرونی

عکسات خیلی خیلی قشنگ شدند

این پسر خوشگله رو ببوسش و بچلونش حسابییی


ممنون عزیزم
تو هم علی پهلووون رو ببوس
خاطره مامان بردیا
1 آذر 90 14:23
چه عکسای قشنگی.. انشاء اله همیشه به گردش و تفریح...


ممنون عزیزم