مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

6ماهگیت مبارک گل بهارم

1390/8/21 0:47
نویسنده : مامان هدي
647 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم

پسرنازم...نهایت عشقی برام...همه چیزم در لبخند تو خلاصه شده...

نیم سالگیت مبارک

 

نشستنت مبارک عزیز دلم

ناراحتی از درد واکسن...درد و بلات به جونم مادر

دیشب تبت بالا بود ...خیلی....شب پر استرسی بود...

امروز بهتر بودی شکر خدا

پاهای  سفید و نازت یه کوچولو ورم کرده و قرمز شده...

شیطون شدی حسابی

هزار سال عمر با عزت و سلامتی داشته باشی عزیزدلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان بیتا
21 آبان 90 0:49
دوستان عزیز سلام من و بابای بیتا منتظر حضور پر مهر شما در نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی های کودک و نوجوان هستیم. 23 الی 27 آبان90 تهران خیابان فاطمی خیابان حجاب مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان غرفه هواپیماهای جت رو هیچ شادی نیست اندر این جهان ..........برتر از دیدار روی دوستان
مامان نفس
21 آبان 90 1:56
عزیز دلم انشاله همیشه سلامتی فرشته نازت باشه این روزای پر استرس واکسن و تب بعدش و ورو پا همش میگذره و خاطره میشه برات انشاله تنش همیشه سالم باشه
نیم سالگی عزیز دل مبارک


مرسی عزیزم
نفس جون رو ببوس
یاسمین(مامان حاج علی)
21 آبان 90 8:30
سلام خانمی.خوش اومدی به اهواز.چه خبره؟اگر میشه همدیگه رو ببینیم.مبین من رو ببوس.


سلام عزیزم
مامانم اهوازه
فردا برمیگردم
ایشالا دفعه بعد علی کوچولو رو ببوس
صوفی مامان رادمهر
21 آبان 90 9:34
زیباترین شکوفه بهاری 6 ماهگیت مبارک عزیزم... همیشه زیر سایه بابا و مامان مهربونت شاد و سلامت باشی پسر خوشجل


مرسی خاله صوفی
رادمهر جیگر رو ببوس
یاسمین(مامان حاج علی)
22 آبان 90 8:38
انشاالله دفعه دیگه ما رو فراموش نکنی.


خیلی دلم میخواست ببینمتون
نشد...
ماه صفر میام دوباره ایشالا بشه
ببوس علی ناز رو
مامان رانيا
22 آبان 90 16:12
6 ماهكي ات مباركككككككككككككككككككك بوس قلمبه
مامان نفس
23 آبان 90 12:26
سلام قربونت برم بهتر شدی عزیز خاله؟انشاله درد جای واکسنتم به زودی زود خوب بشه دوستت دارم هزاران تااااااااااااا


مرسی خاله خوب شدم ممنون
بوس برای نفس
شادي
24 آبان 90 13:10
وووي بخورمـــــت
مامان نفس
24 آبان 90 13:42
قرآن به جز از وصف علي آيه ندارد ايمان به جز از حب علي پايه ندارد گفتم بروم سايه لطفش بنشينم گفتا كه علي نور بود سايه ندارد دوست عزیزم عیدت مبارک لبت خندون و دلت شاااااااااااد
خاطره مامان بردیا
24 آبان 90 16:07
نیم سالگی مبارک عزیزم. انشاء اله 100 ساله شی


ممنون خاطره جون
بوس برای بردیای جیگرررررررررررررررر
سبید مامان علی اقا
29 آبان 90 16:45
عزیزم 6 ماهگیت مبارک

اون چیه جلوی گل بسرس؟ کیکه؟




اره عزیزم از این سبدهاییه که شیرینی خامه ای توشه...