مبين مبين ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

تقدّس ِ تکرار...بیست و یک

1391/11/24 9:35
نویسنده : مامان هدي
466 بازدید
اشتراک گذاری

سبحـــــــان المبین...

ای سراپایت سبز...

من فدای تن بیمارت

21 ماهه شدی...و من هنوز تب دارِ همان نگاه اولِ روز دیدارمان هستم...ای زیباترین آغازم...همان نگاهی که در سکوت بود...که سرشار از ناگفتنی ها بود..چه کردی که ناگفته هایم شد احساس...

این روزها حرفم نمی اید...مگر احساس لب تَر کند...چیزی بگوید...

آخر من چقدر بگویم دوستت دارم...؟!

گرچه گاه تکرار زیباست...تقدس دارد...

این روزها تو در پی کشف دنیایی و من در پی کشفِ معجزه ای چون تو...تو گاه از تکرار خسته میشوی و من تشنه ی تکرار و تکرارِ هرلحظه و هر بالندگی و هر دلبری ات...

برای منِ مادر...تکرار کودکانه هایت...مقدس است...خواه به آوای ماما گفتنت باشد!...که عجیب دل می لرزاند...مگر جز جان چیزی میشود گفت؟!

عطرِ این روزها خوب در خاطرم می ماند...میدانم...همین نگاههایی که آگاه و دانا شده...

محبوبِ من؛

راستی گفته بودمت..دستهایت ، نگاهت ، وجودت بوی آرزوهایم را میدهد؟!

21 ماهگیت مبارک همیشه برقرارِ من...پسرم.

خــــــــــــــــــــدایم....من برای رسیدن به آرامش
تنها به تکرار نام تو
بسنده خواهم کرد...یاالله.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

خاله کوثری...
24 بهمن 91 12:07
جووووون دلمی تو خاله....یه موووووووووس محکم........قربونت بشم....ایشالله تنت همیشه سالم باشه کوشول موچول....


ایشالا....کوثر داری لوسش میکنی...
با نت هم که حرف میزنی باهاش لوسسسسسسسس میشه....


مامان طاها
24 بهمن 91 12:07
بیست و یک ماهگیت مبارک باشه عزیز خاله.
ان شا الله همیشه صحیح و سالم باشی و قشنگ و زیبا زیر سایه پدر مادر گلت زندگی کنی.



ان شاالله....ممنون مریم جان
مامان طاها
24 بهمن 91 12:09
ان شا الله که هر چه زودتر حال ممی کوچولو خوب میشه.
الهی آمین.


ان شاالله دعا کنید...
بانو
24 بهمن 91 13:16
آخ قربون تو من برم با اين همكاريت براي اينكه مامانت اين عكساي فوق العاده رو بگيره عزيزم..... بهتر شدي پسرم؟

ياد يكي از عكساي مبين افتادم كه هنوز خيلي كوشولو بود و همين كلاه سرش بود و لباسشم فكركنم قرمز بود با تزئين درخت درست گفتم؟ همينجا بود؟


ای ول حافظه...
بالاخره یکی مثل خودم پیدا شد...
اره پارسال هم یه پیش بندی لی داشت با بلوز قرمز...با همین کلاه!
عید براش 11 ماهگی گرفتم...درخت رو تزیین کردم ولی تو سفر...شهر مادریم...
اینجا کرجه...22 بهمن...نهار رفتیم بیرون...اما مبین همچنان بی حال.
دعا کن براش...
راستی شاید سال بعدم یه همچین ستی رو بگیرم براش...ولی کلاهش دیگه اندازه اش نمیشه ...
مونایی
24 بهمن 91 14:34
مبارک باشه گل نازم ، مبین کوچولو ...


ممنون مونای عزیزم...ببوس بهراد پاکت رو
صدف
25 بهمن 91 11:42
بیست و یک ماهگیت مبارک شیرین ، عزیز ، دلبر ، آقا ، خوش تیپ ، خوشگل ، باهوش ، عاقل ، . . . . . . . . دیگه چی بگم تا یکم دلم آروم بشه آخـــــــــــــــــــــــــــــــــه


صدف داری لوسش میکنی..
ممنون از این همه محبت....چقدر تو خوبی...مهربونی
ساناز
25 بهمن 91 17:37
قربون اون قیافه بی حالت برم خاله
الهی زودتر خوب خوب شی تا خیال هممون آروم بگیره ...

بیست و یک ماهگیت مبارک عزیزم...


ممنون بهتره...شکر خدا
مامان آرنیکا
26 بهمن 91 0:52
سلام من نمی دونستم ممی مریضه ایشال... زودر خوب بشه برادر زاده من هم حالش خیلی بد بود و همش حالت تهوع داشته بردنش بیمارستان کودکان دکتر گفته این بچه اصلا مریض نیست چرا اینقدر

ر دارو دادین فقط به چیزی حساسیت داره عروسکهای پولیشی را از دم دستش بردارید بعد از چند روز خوب خوب شده



داداش کوچولوی منم همین حساسیت رو داره...
ما از خزه دور کلاه کاپشنش فهمیدیم...
ممنون عزیزم...ببوس دختر مینیاتوریت رو
صوفی مامان رادمهر
26 بهمن 91 8:55
شیرین دلچسب، عزیز دل، 21 ماهگیت مبارک....دوستت دارم


شما عزیز دل هستید...
ببوس رادی رادان رو
شادي
26 بهمن 91 16:42
21 ماهيگت مبارك باشه گل هميشه بهار .
چقدر خوبه كه تو هستي .
هميشه باش مبين !

هدي ! چقدر خوبه كه حال هم رو درك مي كنيم .
نه ؟!


خیلی...خوبه که دارمتون..
ببوس بهار رو...
محکم بجای من
سارا
27 بهمن 91 2:54
۲۱ ماهگیت مبارک ....چه پسر خوشگلی ....به قول اوا خوشتله .....


آوای نازم...دختر شرقی
زهرا(مامان پارسا)
28 بهمن 91 13:24
مباركت باشه خاله.
هدا جان من از قبل دارم ميخونم ميام بالا. فقط مبين مريض شده بود خيلي ناراحتم كرد. الان عكسشو ديدم هزار ماشالا خوش تيپ خاله . ايشالا 120 ساله شي.


ممنون زهرای عزیزم
خداروشکر خیلی بهتره...
ببوس پارسای شیرین زبون رو..خیلی دلم میخواد عکسشو ببینم
مامان آراز
1 اسفند 91 23:08
مبارکت باشه تکرار روز مقدس مولودت


ممنون مهربون
الهه مامان گلسا
2 اسفند 91 16:45
خوشتیپ کوچولوی ناااااااازم
قربون اون صورت ماهت برم
21 ماهگیت مبارک


زنده باشی الهه...خیلی عزیزید...
مامان بهادر
3 اسفند 91 17:18
مبارک باشه عزیزم
مثل همیشه زیبا و خوشتیپ


ببوس بهادر خان رو