مبين مبين ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

یه دنیــــــــــــــا دلخوشی...

1391/11/21 8:27
نویسنده : مامان هدي
566 بازدید
اشتراک گذاری

یا لطیف...

صدایم میکند...خواهر کوچکم...او که سرشتش پاک و فرشته پسند است...

وارد بازی میشوم...همان بازی قدیمی که با شهاب داشت...و امروز باز خودش در همان جایگاه نشسته....و تو جای شهاب روبرویش...

و من نفر سوم!

می پرسد...مبین خاله رو چقدر دوست داری؟؟

میگویی....یه دنیـــــــــــــــــــاس!!!

فرشته ی زمینی من...چقدر خوب که عشق را وسعت میبخشی...چقدر خوب که مهربانی برای تو سقفی ندارد......چقدر خوب که دنیــــــــــــای منی...

و سوال بعدی با شیطنت پرسیده میشود....

مامان رو چند تا دوست داری؟؟

میگویی...زیـــــــــاد!

حسودی ام میشود...به دنیاس...

تمام مسیر پرواز میپرسم....مبین مامان رو چند تا دوست داری ....تا یه دنیاس را بشنوم...تا شیرینی لبخند را به شنونده های دور و برم هدیه کنم...تا دل مادرانه ام هی بلرزد و هی بمیــــرد...

برای من دنیا یعنی تو...برای تو دنیا یعنی چقدر؟؟

 خـــــــدا...دنیــــــــایم را به تو میسپارم....تا دنیایش به نیکی ره توشه ی آخرتش شود...انشاالله

 

+ممنون کوثر برای یه دنیاس کوچکم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان طاها
21 بهمن 91 10:06
الهی خاله قربون شیرین زبونیت بره
(((یه دنیاس....)))دوستت دارم مبین خاله.


ممنون عزیزم...
ببوس دنیای کوچولوت رو
خاله کوثری...
21 بهمن 91 12:24
مبین تو که نمیدونی خودت (دنیاس.)منی.....
کاش همراه با صدا بووود...صدای قشنگش,دشندتره.....فدات خواهری...
ممی (حرف اموز) خوبیه...مثل کوچیکیای داییش...آدم دوست داره یه عاااالمه چیز بهش یادبده...


اره صداش قشنگ تره...مخصوصا وقتی دنیــــاس رو میکشه...
یه دنیاس دوستت دارم...
الانم یه عالمه یاد گرفته....هههه
مامان ساره
21 بهمن 91 15:15
اي جونمممممم
مبين دوستت دارم يه عالمه. زيــــــــــــــاد،
يه دنياس...
خدا پشت و پناهت


یه دنیاس....پارسا رو ببوس...زیــــــــــــاد
سپید مامان علی
21 بهمن 91 19:38
ای جوونم که محبت و عشقت اندازه نداره
منم یه دنیااااااااااااااااااااا دوست دارم

هدی جونم خیلی قشنگ می نویسی
از خوندن نوشته هات سیر نمی شم
امیدوارم همیشه دنیات سرحال و شاداب باشه



این از قلب پاک خودته...
خوشبخت باشی عزیزم
صدف
21 بهمن 91 19:55
هزار مشاالله ، هزار الله اکبر ، خدایا خودت حافظ این شازدۀ شیرین زبون باش


ان شاالله...ممنون مهربون صدف...
شادي
23 بهمن 91 14:16
براي مبين هم دنيا يعني " تو " .
شك نكن رفيق .

راستي هدي ، اين روزها با شيرين كاري مبين چطور كنار مياي ؟
اون وقت هايي كه دلت ميخواد درسته قورتش بدي ، چكار ميكني ؟
به من هم راهكار بده كه عجيب سردر گمم اين روزها


راستش این روزا هی یه کاری میکنم تا تکرارشون کنه هی تکرار و تکرار..نمیخوام یادم برم...مثل دینجا که به ایندا تبدیل شده...
میخوام ملکه ی قلب مادریم بشه...وقت چلوندن ندارم بعد سر یه فرصت میکشمش از بوسه... خخخخخ


سوسن(مامان پرنسس باران)
23 بهمن 91 17:45
فداااااااااات...دلم برات تنگ شده شازده پسمل

منم یه دنیاااااااااس دوستت دارم ممی خان...


سوسن..سوسن...اینقدر صدات رو دوست دارم...آرامش بخشه..
بارانت سلامت
ساناز
24 بهمن 91 1:04
خوب منم دوست دارم یه دنیاس


خوب اخه دل به دل راه داره
سمیرا مامان آنیتا
24 بهمن 91 8:34
یه دنیاس
یه دنیاس آرزوهای خوب دارم برات مبین قشنگم


آرزوی قشنگ اسمونیت رو ببوس
زهرا(مامان پارسا)
28 بهمن 91 13:09
تو خودت يه دنياس يي مبين خاله


بله...و یه دنیاس عزیزید برامون
مامی یاسین و یسنا
28 بهمن 91 23:13
دارم تصور میکنم صداش چه جوریه وقتی یه دنیاس میگه ...
خاله بیا ببینیمت دیگه دلمون تنگید خیلی وقته ندیدیمت ...



به زودی میشنوید...
ههههه
ولی خدایی یه دنیاس دوستتون داریم
مامان آراز
1 اسفند 91 23:13
خاله ها همیشه دوست داشتنس هستم

خیلی زیاااااااااد


ممنون...ما هم زیاااااد دوستتون داریم
الهه مامان گلسا
2 اسفند 91 16:59
مبین دوست دارم یه دنیاس
دوداس (گلسا از زبون مبین)هم همین طور
قربون اون سین های اضافه ی آخر کلماتت


هههه به این سین اضافی دقت نکرده بودم..مرسی