مبين مبين ، تا این لحظه: 13 سال و 1 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

یاعلی...و باعلی...

1391/11/20 16:33
نویسنده : مامان هدي
416 بازدید
اشتراک گذاری

هوالمبین...

نه خدا توانمش خواند نه بشر توانمش گفت متحیرم چه گویم شه ملک لافتی را

میگویمت...

امــــــام اول؟؟

میگویی علـــــــــــی...

میدوی...زمین میخوری...یا علی کودکانه ای میگویی و برمیخیزی...درست مثل هر پله ای که بالا میروی؛ بایدی است تو را....یا علی گفتن!

و من میسپارمت به او...به خدایش...عاقبت بخیر شوی جان دلم.

ان شاالله...با علی علیه السلام باشی پسر....یاعلی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

زهرا(مامان پارسا)
20 بهمن 91 22:23
علی همیشه یارت خاله قربونت بره.


زهرای عزیزم....ممنون از همراهیت...رمز تقدیم کنم؟
الهه مامان گلسا
20 بهمن 91 23:03
علی نگهدارت عشقم


ان شاالله...نگهدار همه ی فرشته ها
مامان طاها
21 بهمن 91 9:59
علی همیشه یارت.
خدایا به این فرشته های کوچولو کمک کن تا همیشه در راه حضرت علی قدم بردارند.
الهی آمین.


ان شاالله...یا علی مدد
مامان ساره
21 بهمن 91 15:16
علي نگهدارت فرشته كوچولو


یاعلی مدد...
فائزه_مامان مهدیار
21 بهمن 91 19:15
علی یارت مبین خارق العاده


آمین...ممنون دوستم
سپید مامان علی
21 بهمن 91 19:39
فدات بشم که با این همه کوچیکیت ذکر یا علی می گویی
خود علی حافظ و نگهبانت باشه



علی علیه السلام نگهدار علی کوچولوت ان شاالله....
صدف
21 بهمن 91 19:52
علی یار و یاورت آقـــا
علی پشت و پناهت آقـــا
علی همیشه همراهت آقـــا



آمین...نگهدار همه ی فرشته ها..یاعلی مدد
مونایی
23 بهمن 91 3:20
علی مقتدایت ، مبین جان .


آمین.....
شادي
23 بهمن 91 14:26
اي جاااااااااااان .

فدات بشم كوچولوي پاك .
علي نگه دارت باشه عزيز دلم .


ان شاالله ...یا علی مدد
سوسن(مامان پرنسس باران)
23 بهمن 91 17:43
امیدوارم علی همیشه پشت و پناهت باشه...

دوستت دارم عزیز دلم...


آمین..علی پشت و پناهشون
ساناز
24 بهمن 91 1:12
ای جونم...علی پشت و پناهت ممی کوچولو

سامم یا ع عی همش تو دهنشه....الهی قربون این فرشته ها برم من....


علی نگهدارتون الهی فدای پاکیتون بشم
مامی یاسین و یسنا
28 بهمن 91 23:09
علی یارو یاورت بوده هست و خواهد بود.

ارزو میکنم لحظه لحظه ی زندگیت علی وار باشه آقا کوچولو .


علی یار پسر علی وارت و دختر فرشته ات
مامان آراز
1 اسفند 91 23:15
یا علی

خودت پشت و پناه کوچولوهامون باش


آمین....آمین....یاعلی مدد