مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

درد...بوس...دسب!

1391/10/26 16:04
نویسنده : مامان هدي
524 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم...

بوسه ی تو برای من شفاست!

بوسه ی من برای تو چه حکمی دارد؟

اینکه هر جای تنِ بهشتی و لطیفت به جایی میخورد میگویی:

ماما ! درد! درد!

و من نازِ نیازِ تو را میکشم و میگویی:

بوس...بوس...آی درد!

بوسه ام چون مسکن است..میخندی و میدوی سراغ بازی!

گاه پیشنهادِ بعد از بوس ات...:

دَسب...ماما..درد...دسب!

و چسبی را مرهمِ زخم نداشته ات میکنم...برای تو فرقی نمیکند چسب زخم باشد یا چسب نواری!

دوستت دارم برای همین بچگی هایی که دلتنگشان بودم!

خدا شکرت...هزاران بار. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

بهار
26 دی 91 22:31
در آن لحظه آقا مبین فقط خودشان را لوس میکنند....
بوس لازم هستند فراوان....
و....راهی جز این نیست..


ههههه بوس لازم هستند...دقیقا....تازه ما باید خدمتشون بریم برای تقدیم بوسه!
شادي
27 دی 91 2:57
ايشالله كه هيچ وقت درد به سراغت نياد عزيزم .
كه اگر هم خداي نكرده اومد هيچ مسكني قوي تر از بوسه ي مامان و بابا نيست !


ان شاالله...ان شاالله...ان شاالله...برای همه ی فرشته ها
مامان آراز
27 دی 91 11:38
ای جونم مبین

جدی وقتی بوس میکنیم خوب میشن؟
آخه آرازم جاییش درد بکنه تا من نبوسمش خوب نمیشه

فقط با بوسه منه که آروم میشه و بعد خندون میره دنبال بقیه بازیش؟


زاهده بوسه ات برای آراز اعجازه...ببوسش..که هم مرهم زخم نداشته اشی هم قوت دلش...
صدف
27 دی 91 14:07
آخ که من عاشق این لوس کردنهام . الهی همیشه سلامت باشین و بیاین تا مامانا نازتون رو بکشن .
دوست دارم مُمی جونم

اره والا نازشون کشیدنم داره...
ببوس آراد مهربونم رو

خاله کوثری...
28 دی 91 13:59
من فدای دروغ مصلحتیت بشم.....که میای الکی میگی بوس...بوس...آی درد!....
مبینو تو جووووووووووونمی....دشندوووو...

دروغ مصلحتی.....چه بامزه گفتی کوثری
راستی هاو ار یو؟؟؟؟
ساناز
28 دی 91 19:46
الهی تن کوچولوت همیشه سالم و سلامت باشه خاله...

قربون دسب گفتنت


ان شاالله....همه ی فرشته ها
خاله ندا
29 دی 91 14:04
چه دشندی تو مبین
این کاراتو عششششششششششق است


تو خودت عشقی!
الهه مامان گلسا
29 دی 91 17:56
نــــــــــــــــــــاز تو برم من نفس


عزیزمی الهه...خیلیییییییییییییییییییییییییی
مامی یاسن و یسنا
30 دی 91 9:24
دخترک من اگه سرشم درد بگیره ولی دستشو ببوسم خوب میشه .
هدی دسب ...درد ...دسب لازم شدیم دلمان درد گرفت از بس ندیدیمتون .


دخترک تو عشقه منه...
فردا میایم...ماهی خورون..پیشاپیش ممنون!