مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

یباس!

1391/10/25 10:57
نویسنده : مامان هدي
432 بازدید
اشتراک گذاری

مـــــــــاشاالله لاحول و لاقوه الا بالله

قدمی دیگر به سوی استقلال!

یکسال و هشت ماهه ی من...یباس ات را خودت تن کردی...شاید درست و کامل نبود....اما برای من عالی بود...مثل همیشه!

بعد از (دوراب )جوراب نصف و نیمه و (دبش)کفشهای راحت و دمپایی و (دولاه) کلاه و (دادور) چادرِ من و شلوار از پا در اوردن و (پودک) پوشک باز کردن...

نوبت یباس پوشیدن بود...میخواهی خودت بپوشی..::: یباس ببو...من!

راستی یک استین کاپشنت هم میپوشی.و ان یکی در هوا میچرخد.

چقدر وجودت شادی بخش است...

اینکه هر شب که میخواهم بخوابم...روزم را که مرور میکنم..پُر از لحظه های به ظاهر کوچک اما موفقیت امیز و بالندگی های هردمِ توست...

اینکه هر روزم را متفاوت میکنی و این راز خوب زندگی کردن است...

می بینی چه ساده خوشبختم میکنی!شکرالله یا ارحم الراحمین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آراز
25 دی 91 11:58
مبین جون گیر کردی تو یباس؟

می می هاشوووووووووووووووووووو

نه خاله موفق شد...عکسشو نذاشتم

صدف
25 دی 91 14:00
الهی قربووووووووووووووووووونت برم آخه تو چقدر تند تند داری مستقل میشی . من فدای تو و لباس پوشیدنت بشم شازده کوچولو
hr]
اره میبینی برای بزرگ شدن عجله دارن...نمیدونن خبری نیست هههه




بهار
25 دی 91 15:59
چقدر خوشبختی....قدرشو بدون!
چه ساده خوشبختی...شکرت خدا ...برای مبین!


ممنون بهار جان
زندگی باصفات روشن روشن...خوشبختیت در پناه امن خدا

خاله کوثری...
25 دی 91 18:21
خوب من با شما چیکار کنم!!!!دلمان را میبری....و هیچ به فکر ما نیستی....!!
هدا اون قسمته {لباشو ببوووووووس...}بینی اوجولوشم ببیوس...هر وقت یباس پوشید....دندوووووناشوو جووونمنفس...


ویییی کوثر نمیدونی چقدر جدی میشه...میخورمش..
هفته دیگه میام بخورش.








خصوصی اتم خوندم اله دودر چشممممم
الهه مامان گلسا
25 دی 91 18:47
آی قربون اون می میات برم من
ماشالا به تو که همه ی کاراتو خودت می کنی شیرین عسل

هههه زنده باشی...نه بابا همه کارا رو من میکنم بخدا....فسقل تلاش میکنه.

زهرا(مامان پارسا)
25 دی 91 21:54
سلام هدا جان
همه پست هات زیبا بود و مثل همیشه پر از انرژی و زندگی. (به جز زمین خوردن پسر عزیزم که دردناک بود واقعا) ایشالا که اتفاقات بد برای هیچ کودکی نیفته.خدا حافظش باشه.
هزارماشالا باشه بهش برای این استقلالهاش


سلام زهرای عزیزم...
ممنون برای این همه محبت...ان شاالله.که این اتفاقات برای هیچ بچه ای نیافته..
ممنون..این فسقلی ها دارن مستقل میشن..
ادرس وب پارسا رو کامل برام بذار تا بهتون سر بزنم


شادي
27 دی 91 3:08
مرحبا به تو مبين .
مرحبا يه اين استقلال طلبي ت .

حالا بيا تا يه بوس از اون مي مي هاي توچولوت بكنم


ههههه کجا بیام؟؟ خوب تا ما قرار بذاریم فکر کنم من مرد شدم خاله...خخخخ
ممنون شادی جان...ببوس بهاری رو