مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

هورااااا

1391/10/24 19:21
نویسنده : مامان هدي
382 بازدید
اشتراک گذاری

اخه به من بگو تو چه میدونی که وقتِ کارهای محبوب و مُرادِ دلت باید بگی

هورااااااا

دستاتو مشت کنی و دوتاشونو ببری بالای سرت و بگی هورااااا بِ ییم...هوراااا بابایی اومد....هورااااا آدامس...هورااااا ممنتی( همون سیب زمینی سرخ کرده ی معروف)...هوراااا باسی( بازی)...هورااااا می می!

و...

به افتخار مبین هورااااااااااا

راستی بعد از رسیدن به خواسته و هوراااا گفتنت...بهم میگی دیدی؟! خیلی شیرین میگی...از هورا شیرین تر!

دوستت دارم فسقلی بادوم.شکرالله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

بهار
24 دی 91 21:32
دیدی گفتنشو عشقه...
الهی شکر هدی!


واقعا خدا جونم هرلحظه شکر
خاله کوثری...
25 دی 91 0:57
هر روز یک چیز جدید وماتورا................
بیا خونمون دیگه.......هووووووراااااا زود بیا پیشم.....باده؟


باشه کوثری میام و یه عالم چیز نگه داشتم واسه اونجا....هووووراااا
الهه مامان گلسا
25 دی 91 1:15
چشم مامانش
به افتخار مبین هوراااااااااا



هوراااااااااا به افتخار الهه و گلسا
شادی
25 دی 91 4:36
آخه تو چرا انقدر شیرین شدی مبین ؟

اینو همیشه از بهار هم میپرسم


اها اونوقت بهار چی حواب میده...اخه خیلی سوال مهمیه...قربونشون برم
مامان آراز
25 دی 91 11:52
هورااااااااا مبین خوردنی شده هوراااااااااا


هووووورررراااا

صدف
25 دی 91 14:07
خاله صدف قراره مُمی رو ببینه هورااااااااااا ، میخوام مُمی رو بوس کنم هورااااااااااا ، میخوام مُمی رو بو کنم هوراااااااااا ، تازشم میخوام مُمی رو بِچِلونم تو بغلم هوراااااااااااااااااااااااااا

صدف پس من چی...منم آراد مهربونمو میخوام
یادم نمیره تو استخر توپ من و اراد قربونش برم

مونایی
26 دی 91 16:06
کوچولوی ناز ...


هوراااا