مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

عروسک بازی به سبک پسرانه

1391/10/23 21:35
نویسنده : مامان هدي
778 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکوچولو...پدر آینده...

میدونم بهترین پدر دنیا میشی...مثل پدرت...

از اونجایی که این روزا برای همه ی عروسک ها پدری میکنی...محکم بغلشون میکنی و میگی ماما نی نی منــــه! و من باید هزار بار بگم نه مال منه..و تو اصرار کنی نه منـــــه!

میذاری روی بالش روی پات و تکونشون میدی و میگی لالا آپیش....به من میگی هیش! انگشتتم میذاری رو بینیت.

اسمشون هم ...عیوسک...baby...پیدر که معادل پسر خودمان هست...پوه...دارا...که سارا خانومه

یهو هم داد میزنی ماما پی پی!!! کلی اه اه و پیف پیف راه میندازی و پیشنهاد امون میدی...(حموم) منم باید بیام عوضشون کنم...و کلا اه اه و پیف پیف راه بندازم تا بخندی...بگم که معمولا با پی پی خودت همزمانِ :)

وقت ماشین بازی هات من هزار بار برات میمیرم و فدات میشم...عاشقتم.

خدا تو بازی زندگی هوای بند دلم رو داشته باش...آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان شايان
23 دی 91 11:19
سلام پسرم شايان تو مسابقه ي تولد 2 سالگي ني ني وبلاگ شركت كرده و منتظر دستاي پر مهر شماست تا 2 تا راي خوشكل بديد منتظريما... زود بيايد .شماره 22 تا دوشنبه فقط وقت داريم
بهار
23 دی 91 12:43
چه زرنگی مبین!
هر کی عروسک بازی میکنه خودشم باید از پس مساله پی پی هم بربیاد...!
اونجا مامانو صدا میزنی؟!...ای شیطون!
بیچاره مامانا...هر چی کار سخته مال ماماناست

همینو بگو تو رو ب خدا...هم پی پی اقا رو عوض کنم هم پی پی بچه اشو...هههه
ممنون دوستم
خاله ندا
23 دی 91 16:07
ناز دل خاله...انشالله بچه اتو ببینم عزیترینم این بازی و اداهات وتصور میکنم دلم غنج میره
بیا اینجا باهم بازی کنیم اوجول خاله

باشه اله میام زود زود ولی پی پی عروسکمو تو باید بشوری...هههه
عزیزی ندا

خاله کوثری...
23 دی 91 20:29
جووووووووووونم....پیسر کوشولو...بازی میکنه خداااااااا....وااای یاد {هیییس}گفتنت افتادم..وقتی برای اولین بار تو کمد رخته خواب بهم گفتی {هیییس}دووورت بگردم...تو بیا خونمون میریم برات عیوسک میخرم عشق...


هههه هیسسسس خاله دودر...میخوام بیام پیشتون...عیوسک نخر دایی یه عالم داره اصرافه...هههه

مامان آراز
24 دی 91 11:54
مبین جون خاله تو هم عروسک بازی؟

پسرک بدو بیا ماشین بازی-توپ بازی

خاله اخه ماشین بازی که جزو لاینفک پسراست...عروسک هم برای روزگار پدری...ههههه قربون اراز برم

بانو
24 دی 91 14:21
مبين بامزه كه اينقدر زرنگي.... با زبون بي زبوني ياد مامان ميندازي تا خودتو چك كنه؟ فدات بشم خاله جون عاشقتم با اون چلچل زبونيت ماشالا


اره.....اینو خوب گفتی..خوب بچه بگو پی پی چکار عروسک داری...هههه
عزیزی بانوی مهربون
الهه مامان گلسا
25 دی 91 1:14
جونم دلم
عیوسک بازی کردنت هم دیدن داره
همه ی کارات شیرینه


واقعا دیدن داره...اخه با مال دخترا فرق میکنه کمی مردونه است...هههه
شادی
25 دی 91 4:39
ای جون ، " بابا مبین "
دلم ضعف رفت ، فدات بشم من .

مبین می می هم میدی به عروسکات ؟


هههه نه میاره میده به من میگه می می بده...بعد پشیمون میشه میگه بورو...منـه...بعد میاد خودش میخوره...
عزیزی...
مامی یاسن و یسنا
25 دی 91 8:48
عروسک بازی مبین نشون دهنده ی مادری بی نقص شماست که این اقا کوچولو خوب از بر کرد .
مبین بیا خونمون با یاسین ماشین بازی کن یسنا هم پایست قول میدم .


بله خانوم...
اونوقت یسنا خانوم عروسک بازی میکنه عین این ادم بزرگا و یه مامان خبره نشون دهنده ی چیه؟؟ ببوسش
صدف
25 دی 91 14:13
آمیـــــــــــــــــــــــــــن

الهی قربون این بابا کوشولو بشششششششششششم ، آخ که وقتی شماها بابا بشین من کجام ، ولی بدون دوست دارم همیشه قد تمام دنیــــــــــــــــا

تو همینجایی صدف...باید باشی..اینا بابا بشن بیایم ب هم خبر بدیم...ان شاالله.

مونایی
26 دی 91 16:02
ای جانم که همزمان با پی پی کردنه خودته .


بله....خیلی جالبه مخصوصا برای من که باید دوتا پی پی بشورم! هههه